Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Kyllä jää lainaamatta.

Turhan monta tarinaa on kuultu surullisesta lainaamisesta.

nixweiss.gif

Tottakai lainaan, jos kaveri pyytää lainaksi. Niille kavereille lainaan, keiden tiedän osaavan ajaa.
Nyt kun itsellä ei ole mopoa, niin voi sitten joskus kysellä vähän kaverien pyöriä lainaksi
smile_org.gif

Lainaan niille jotka kunnioittavat toisen omaisuutta ja joiden tiedän hallitsevan pyöräni.
Ajelen myös mielelläni toisten pyörillä.

Kaikista kivointa on kuitenkin koeajot!

No en varmaan lainaa,sehän menee pilalle vieraiden hipelöinnistä.Se on mun,mun mun.Ukko pr..le ajo sitä tänään.Täytys käydä tsek. et kaikki on kunnossa.Tiedä mitä "säätöjä "tehnyt.Hahahahhaa onneks ei pysty säätään SATULAA.
062802jumpie_prv.gif

Nyt olen päättänyt lainata. Kun me mennään kavanakin ja betonkin kanssa tonne kokkotreffeniin, niin lainaan. Tässä on kyllä omakin intressi. Haluun kokeilla betonkin aprillia. Ja kavanakin jammua. Ajellaan silleen pohjanmaalle, että kaikki saa ajaa erilaisilla vekottimilla, silloin se matka ei ainakaan käy yksitoikkoiseksi.

Ja tottakai jokainen meistä luottaa toisiinsa.

Se on muuten aika tärkee juttu, että voi luottaa.

Vakuutukset on sitten toinen juttu, mun mielestäni vakuutukset kattavat kaikki ajoneuvoon liityvät haverit, se ei ole kuskista kiinni.
Paitsi jos on luovuttanut ajoneuvonsa päihtyneelle tai muuten todistettavasti vajaaälyiselle.

Mitä me emme ole
pftroest.gif
.

Haluun kokeilla betonkin aprillia. Ja kavanakin jammua. Ajellaan silleen pohjanmaalle, että kaikki saa ajaa erilaisilla vekottimilla, silloin se matka ei ainakaan käy yksitoikkoiseksi.
ei käy.....
biggrin.gif
ekaks kun saan sun mopos...keulin sata metriä..sitte poistan kumistas karvat reunoista..ja lopuks koitan kuinka kulkee..........
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

No tää on vähä sama ku kysyis että lainaisitko naistasi kavereitten polttaritähdeksi... No en hemmetissä!

Kohtelen ainaki ite omaa pyörääni iha niinku omaa naistani... Siihen ei muut koske...

Tuota uutta kiiltävää rakasta en kyllä varmasti lainaisi joka "kaverille", mutta toisille olen sitä itse tarjonnutkin koeajettavaksi. Eli riippuu ihan kaverista...
biggrin.gif

Yleisesti mieluummin itse tarjoan kuin annan jos joku ruikuttaa. Sama yleisohje pätee elämässä muutenkin.

Lainaan/vuokraan eli jos jollain on tarve niin yhteyttä vaan allekirjoittaneeseen. Ison pyörän ajokokemusta olisi syytä kuitenkin olla ja rauhallinen luonne.

Kaverini, jonka kurapyörää olen kaadellut, omaa etuoikeuden..
tounge.gif

Vastasin kohta 1. eli lainaan, kunhan tiedän ja tunnen lainaajan.
Pitäähän kaveria auttaa, jos tarvis on.
En ole niin mustasukkainen pyörästäni, ettei sitä voisi lainata.
Olen myös itse saanut useitakin eri pyöriä lainaksi.

Lainaan, jos tiedän kaverilla olevan ajokokemusta.

Kun keskimäärin joka toinen viikonloppu menee lasten kanssa puuhatessa, niin silloin saa yksi kaveri hakea mun pyörän ajoon. Ajettavaksihan se on tehty, eikä seisomaan parkkipaikalla.
smile_org.gif

No niistä kauhutarinoista, piikkinen oli pyöränä: Annoin koeajot kaverille joka vakuutteli osaavansa ajaa, pari pientä koelenkkiä parkkiksella ja eikun tielle... pääsi n. 300metriä ja pyörä oli valotolpan ympärillä solmussa, runko poikki useammasta kohtaa ja kaverilta jalka poikki.. sillälailla.

Nykyisen pyörän avaimet appiukko vei puolväkisten kun mopo oli heidän autotallissa säilössä ja minä muualla krapuloissani, hänellä tosin oli oikeasti ajokokemusta reilusti enemmän kuin minulla ja anoppi on autokoulun opettaja niin ei se uskalla hurjastella kun saa huutia kotona
033102bebe_1_prv.gif

Voin lainata hetkeksi henkilöille, joilla on oma mopo, jota saan vastapalvelukseksi kokeilla...
thumbs-up.gif
..
ainoa poikkeus on paras kaverini, jonka tiedän maksavan kaikki mahdolliset kulut, jos pyörälle jotain sattuisi..
smile_org.gif

kerran olen lainannut mopoani vain sen takia, että halusin nähdä jonkun keulivan sillä _kunnolla_..
biggrin.gif
..kiitokset Madmanille..
tounge.gif
..
ja tämä ajoharjoittelu tapahtui tietenkin suljetulla alueella..
cool.gif

Back