Kaasunalle: viestisi poistui ketjusta, mutta muuta syytä yli neljäkäymppisten asenteisiin ei tule mieleen, kerro sitten mikä aiheuttaa tuollaisen nihilistin asenteen kanssa motoristeihin.
Oletko ikinä kuullut puhuttavan elämänkokemuksen mukanaantuomasta terveestä järjestä..? Jahka olet kantanut hautaan yhtä monta liikenneonnettomuudessa menehtynyttä motoristikaveriasi kuin minä, saatat ajatella hiukan toisella tavalla.
Jos mielestäsi järjettömän kaahauksen kieroonkatsominen on nihilismiä, niin joko asenteissa tai sivistyssanojen ymmärrystasossa on silloin vikaa. Ja jos 31 kuolleen joukossa on 25, jotka ovat omalla toiminnallaan aiheuttaneet onnettomuuden, niin mistä sitä syytä pitäisi hakea? Tiehallinnosta, poliisista, keliolosuhteista vaiko auringonpilkuista?
Olen aikaisemminkin maininnut, että harva meistä on niin ääliö, että hetken kaasukahvaan yhdistetyn aivojumin takia joutaa hautaan tai pyörätuoliin, sinä ehkä olet eri mieltä?
Oli miten oli, jätän tanterteen teille kokeneemmille ja lupaan olla postaamatta tähän topikkiin, joten nyt voit mennä niin henkilökohtaisuuksiin kuin ikinä haluat, minä vaan luen ja naureskelen hiljaa itsekseni, niinkuin muutkin kalkkeutuneet, 70-luvulta motoilleet dementiapotilaat. Ollos hyvä.