• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Loobman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simbad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Simbad

New member
KLIKS Ketjujen semi-avtomatic öljyämislaite aböyt vähän yli 20€.
idea3.gif

Määräalennuksesta johtuen päätettäneen tilata kimpassa tuollaisia.

Hakusessa halukkaita tilaajia sekä joku luottokortin omaava joka kerää rahat ensin ja sitten jakaa laitetta esimerkiksi torstaimiitissä tms tavalla joka ei aiheuttaisi ylimääräistä vaivaa kenellekään. Ensi kesänä voidaan sitten nauraa ketjujen vahaajille huoltsikan pihalla, puristellaan pulloa ja
062802moto_prv.gif

Pyynnöstä editoitu, Halukkaat:
1. Bluesman
2. JammuJani
3. Calypso
4. ajf
5. Sandels
6. Wasserschwein
7. [Repe]
8. Nappula
9. Mazak
10. Zuha
11. Tinke
12. Peltilelu
13. More57
14. VOGON
15. Simbad
16. Kuulapää
17. Berserk
18. Baltic

Jos se ei tuon kalliimpi ole, niin oon mukana.
Mitenkähän ketjut kerää likaa öljyttynä?? kokemuksia??
withstupid.gif

wink.gif
Tulipahan tilattua tommonen Loobman jokin aika sitten. Lopullinen hinta oli sit 28 eskoo, joten ei paha. Mutta itse laitteeseen. Sitä päätin kyllä hiukka modata. Heitin sen brittien rutistettavan muovipullon olan yli ja virittelin semmosen hienon alupullon (sain oivan sellasen kalaöljykapselipullosta) ja siihen semmottinen jokaisen kylppäristä löytyvän käsisaippuapumppupullon tsydeemi kiinni, kun sattumalta onpi sama jenka. No nythän se härveli vasta hyvä on.
buttrock.gif
Vielä tarttis askarrella uus ja hienompi tellinki sille öölipullolle.
Kyllä ihminen sit on viisas elukka, kun on kyse rakentelusta
idea3.gif
ja ei kun taas
sport05.gif

KLIKS Ketjujen semi-avtomatic öljyämislaite aböyt vähän yli 20€.
idea3.gif

Määräalennuksesta johtuen päätettäneen tilata kimpassa tuollaisia.

Hakusessa halukkaita tilaajia sekä joku luottokortin omaava joka kerää rahat ensin ja sitten jakaa laitetta esimerkiksi torstaimiitissä tms tavalla joka ei aiheuttaisi ylimääräistä vaivaa kenellekään. Ensi kesänä voidaan sitten nauraa ketjujen vahaajille huoltsikan pihalla, puristellaan pulloa ja  
062802moto_prv.gif
Laitatkos omaan ketjun aloitukseesi nimilistaa, ketä on mukana, niin saadaan seurattua kappalemääriä? Helpottas vain seurantaa...

Hakusessa halukkaita tilaajia sekä joku luottokortin omaava joka kerää rahat ensin ja sitten jakaa laitetta esimerkiksi...blah blah
15 kaikkiaan tänään, aika monta. Yhtäkään luottokortillista ei? Eikö? Mä voin kyllä kerätä paalut ja lähettää ne kirjekuoressa, mutta ei se järkevää ole lähettää aböyt 300 erkkiä silleen
sad_orig.gif

Niin, siis mulla EI ole luottokorttia mutta otan sähköpostitse selvää vaihtoehdoista.
idea3.gif

Kun noilla isoin alennus on kymmenen kuuden hinnalla, niin noitahan voisi periaatteessa tilailla aina kymmenen satseja kun se tulee täyteen, ettei tartte odotella äärettömästi viimeisintäkin ilmoittautujaa?

Edit: se yksi kymmenen lasti maksaisi jotain 170e, eli 17e per vekotin.

(Multa löytyy jotain kortteja ja voin myös tilailla noita ainakin ekan satsin)

Back