• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Loobman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simbad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämähän on hittituote
biggrin.gif

Katotaan montako saadaan... Kotisivuilla lukee:

Seven units maximum order to receive 12 units, (maximum postal weight) all prices include packing and shipping world-wide.

Olen laittanut mailia niille asiasta, mutta sieltä ei ole vielä tullut vastausta... Yritän saada ostettua about 20 kpl mutta riippuu vähän tosta hinnoittelusta
nixweiss.gif

Tämähän on hittituote
biggrin.gif

Seven units maximum order to receive 12 units, (maximum postal weight) all prices include packing and shipping world-wide.

Olen laittanut mailia niille asiasta, mutta sieltä ei ole vielä tullut vastausta... Yritän saada ostettua about 20 kpl mutta riippuu vähän tosta hinnoittelusta
nixweiss.gif
Tuleeko nuo sitten sulle ja sinä sitten postitat ne ympäri suomea?
nixweiss.gif
Vai miten. Toi mun kielipää on aika huonolla pohjalla
sad_orig.gif

Tämähän on hittituote
biggrin.gif

nixweiss.gif
Tuleeko nuo sitten sulle ja sinä sitten postitat ne ympäri suomea?
nixweiss.gif
Vai miten. Toi mun kielipää on aika huonolla pohjalla
sad_orig.gif
Näin olen sen kuvitellut... Jos nyt miitä saa. Mailit liikkuvat aika hitaasti...

Olen kysynnyt miten se vaikuttaa hintaan jos tilaa enemmän kuin 12 kpl. Saatta olla että postimaksu nousee joka tapauksessa kun niillä on siellä joku posti-uudistus joka astuu voimaan 20.8... Katotaan ny...
thumbs-up.gif

Valitettavasti en saannut kuin 12 kpl
sad_orig.gif
En tiedä tarkka syy mutta jotain kaupallisia juttuja kuulemma...

Näitä nyt sitten jaetaan tilausjärjestyksessä. Yhden varaan itselleni joten 11 kpl jaossa...

No jos tilaan 12 kpl, niin löytyykö ostajia?

Kerätäänkö nimet tänne?

_

1. jummijammi 1 kpl
2. Mik@ 1 kpl
3. mACE 2 kpl
4. mopedman 1 kpl
5. sartre 2 kpl
6. Midis 1 kpl
7. IlDuce 1 kpl
8. Swampy 1 kpl
9. Ripley 1 kpl
10. kawabata 1 kpl
11. Hsippe 1 kpl
12. Lates 1 kpl
Terve

Etköhän sinä tämän listauksen mukaan tilaa eli valitettavasti viimeisin putoaa pois eli aikajärjestyksessä nopeimmat ehtii ensiksi, sitovia ilmoituksia kai ne kaikilla oli, ainakin minulla.

Mik@

Kerätäänkö nimet tänne?

_

1. jummijammi 1 kpl
2. Mik@ 1 kpl
3. mACE 2 kpl
4. mopedman 1 kpl
5. sartre 2 kpl
6. Midis 1 kpl
7. IlDuce 1 kpl
8. Swampy 1 kpl
9. Ripley 1 kpl
10. kawabata 1 kpl
11. Hsippe 1 kpl
12. Lates 1 kpl
Terve

Etköhän sinä tämän listauksen mukaan tilaa eli valitettavasti viimeisin putoaa pois eli aikajärjestyksessä nopeimmat ehtii ensiksi, sitovia ilmoituksia kai ne kaikilla oli, ainakin minulla.

Mik@
Juu... Valitettavasti kawawbata, Hsippe ja Lates ovat toistaiseksi varapaikoilla... En ole laittanut itseäni listalle koska pidin sitä itsestään selvänä että saan yhden kun itse tilaan niitä
tounge.gif

Kerätäänkö nimet tänne?

_

1. jummijammi 1 kpl
2. Mik@ 1 kpl
3. mACE 2 kpl
4. mopedman 1 kpl
5. sartre 2 kpl
6. Midis 1 kpl
7. IlDuce 1 kpl
8. Swampy 1 kpl
9. Ripley 1 kpl
10. kawabata 1 kpl
11. Hsippe 1 kpl
12. Lates 1 kpl
johan esitin tilaustoiveeni 14.8.06. sen jälkeen tulleetkinko ovat menneet ohitseni listalla? ainakin mic@ ja oliko jokunen muukin, jonka nimimerkkiä ei ollut ketjussa ennen ripleytä ja mua? hää, mitäs tämä nyt on?

vai tilataanko samantien 2 x 12 kpl kun tuntuvat menevän kuitenkin vauhdikkaasti? siis jos mcride vaikka tilaisi tai joku muu vielä toisen satsin?

Mä sainkin jo privaviestin saapuneesta tavarasta. Toivottavasti Kawabata myös, kun kerta oli ajoissa liikkeellä. Vaikka ei niitä nyt niin hankala ole omin päinkään tilailla (tilasin edellisen laitteen ihan ypöyksin), mutta onhan se mukava kun joku viittii nähdä vaivan. Yhteisöllistä ja silleen.

Jepp! Laitoin viestiä myös kawabatalle, mutta ei ole vielä tullut vastausta... Kaipaan osoitetietoja myös mACE:lta ja Ripley:ltä.

Pahoittelen tuo sekoileminen sen listan kanssa...

Hei.

Taisi jo tämä kimppatilauskin mennä. Olisiko vielä tarvetta yhdelle satsille? Heillä tuntuu olevan jonkinlainen syksytarjouskin menossa?
Itse ottaisin kaksi kappaletta ja taidan tietää yhden kaverin, kenelle olisi menossa vielä yksi. Eli kahdentoista satsista puuttuisi vielä 9 tilaajaa. Voisin hoitaa tilauksen, jos pääkaupunkiseudulta riittä halukkaita hakemaan kamat Espoosta...

Hei.

Taisi jo tämä kimppatilauskin mennä. Olisiko vielä tarvetta yhdelle satsille? Heillä tuntuu olevan jonkinlainen syksytarjouskin menossa?
Itse ottaisin kaksi kappaletta ja taidan tietää yhden kaverin, kenelle olisi menossa vielä yksi. Eli kahdentoista satsista puuttuisi vielä 9 tilaajaa. Voisin hoitaa tilauksen, jos pääkaupunkiseudulta riittä halukkaita hakemaan kamat Espoosta...
7 kappaletta taitaa olla kasassa yhteensä tällä hetkellä:

3 bumppa
1 Lates
1 jens
1 motari
1 swampy

Jos ottaisin itselleni yhden riskillä, niin hinta
olisi GBP84,95/7=GBP12,14 eli 12,14/0,67=18,11
euroa. Odotetaanko vielä muutama päivä, vai pistänkö
tilauksen menemään?

kiitos mcridelle ja ripleylle viestien ja loobmannien välittämisestä ja loobmanni on jo kuulemma postissa matkalla batatalle eli mulle.

Back