Eiköhän se tehonälkä vähene siinä vaiheessa kun alkaa arvostamaan muitakin asioita vauhdin lisäksi prätkän ajamisessa, kuten vaikka ajofiiliksiä, tyyliä ja rentoa meininkiä. Eikä sitä jaksa ikuista kissa-hiiri leikkiä aina kyttienkään kans.
Mulla ainakaan ei isot tehot enää hirveesti kolise, reippaasti alle sata konia on molemmissa prätkissä jotka tallista löytyy (Kawa Z900 ja Moto Guzzi Cali ll) ja hyvin oon aina ehtiny perille, matkastakin saa nauttia kauemmin, nääs
. On joku kyykkykin ja tehocustomikin ollu, kivojahan nekin oli revitellä, myönnetään.
Oikeestaan rennompaa ja antoisampaa on kurvailla kun ei jokaisesta tuuninkiterosta, kaahaajasta ja ohittelijasta oikeestan välitä hevon paskaa. Kuten ei aina porukoistakaan jotka suu vaahdossa selittää että paljoko on penkissä saanut revittyä tehoja (ei millään pahalla).
Kaipa se on ikäkin mikä rauhottaa? Joten nautitaan vaan kaikki niistä asioista mitkä tuo virneen naamalle tulevanakin ajokautena.
Mikä minussa sitten lie vikana, kun tehonnälkää löytyy, ikävää väännölle, mutta silti tuntuu niin pirun kivalta käydä heittämässä lenkki esim. Thruxtonilla?
Onko minussa joku vika? Pitääkö kaikkien ihmisten mennä iän myötä siihen suuntaa, ettei tarvi olla kuin 10+ hv?
Tjuu, oli kärjistettynä.. mutta ihan yhtälailla ottaa päähän "vanhempien" kommentit "nuoremmille".. kuka ihan aikuisten oikeasti sitten on oikeassa?
Mulla on lapsia kotona, kyykkypyörä tallissa jne. mutta en koe olevani kovin vanha.. enkä nuorikaan enää, silti tykkään tehosta.. huoh, tämä palsta on niin musta-valkoinen..
Vanhemmat 30+ / 40+ ostaa sitten ne Customit ja nuoremmat 16 - 28 jne (aika rankasti yleistettynä) ostaa kyykyt?
Pointti: ottaa päähän se, että aina ne "vanhemmat" kertoo nuoremmilleen, että kyllä tekin äpärät joskus vielä tajuatte..
Mä kuuntelen heviä, progea jne. vielä "vanhemmalla" iällä.. vaikka sukulaiset sanoivat n. 15 vuotta sitten että ootas vielä vähän aikaa, kohta kuuntelet Mattia & Teppoa! Ei ole tullut kuunneltua. Hieno artisti, mutta ei toimi minun kohdallanil
Miksi pitää yleistää? That's the main point! Ei esim. minusta saa bemarikuskia tekemälläkään, vaikka ikää onkin jo mittarissa.. kyykky tulee olemaan ja ikä ei tuu sitä miksikään muuttakamaan. Korkeintaan tehokkaampaan ja matkapyörämäisempään suuntaan, mutta koneesta pitää tulla ulos (takikselta / myllyn puolelta) se 150+ hv
Se siitä. Pitkä avautuminen, mutta se, että s.vuosina 1950 - 1970 olevat kaverit heittää just tuommoista juttua, niin ei tule pätemään enää tulevaisuudessa. Maailma muuttuu kuomaseni.
- P