Rekkamasa
MotOrg ry
Johtosarja ois viimosia pikkujuttuja vailla. Kieputin piuhat vielä ennen teippaamista johtospiraalilla niin eipä pitäisi ihan pian ainakaan nirhautua olkoonkin että tekee kimpusta kohtalaisen jäykkää taivutella. Seuraavaks pitäis hämmästellä toimintaan toi syylärin ja kattilan välissä möllöttävä murikka nimeltä "hapetin". Ilmeisesti jonkinlainen päästöhuijari mutta pitää olla katsastuksessa paikallaan. Sen pitäis vissiin saada tohon etupuolelle jostain alipaine mutta sen enempää uudessa kuin vanhassakaan kaasarissa saati kurkussa ei ole missään sopivaa nippaa joten menee vissiin paskarteluksi taas. Mistähän tuohon metallisen nipan keksis kun mulla ei ole hyllyssä kun muovisia ja nekin kuuluu kaasarin synkromittariin. Jaajoo ja akulle tarvis varmaan vähän fiksumpi kotelo kun tommonen nurkista terävä pöytää vasten taiteltu korintapainen joka on vielä suoraan takarenkaan roiskeissa.
Edit: semmosen pikkuhomman huomasin kanssa että vanhasta kaasarista on näköjään ylivuotoletku taitettu kaksinkerroin ja vedetty niparilla suppuun, miten toimi noin niinkun omasta mielestä...



