Tänään töihin mennessä mun ruudussa odotteli hillitön laatikko joka sisälsi keisarille uudet vaatteet.
Pari pikku ongelmaa vaan... Ensin tuo ilmeisin joka ei nähtävästi kuvista ole aivan NIIN ilmeinen kuin vierestä, näetsen nuo katteet ei ole mustia. Tai on ne mustia mut ne ei ole niinkun jet black mustia vaan enempi sellasia jätesäkin värisiä

Noi muut katteet mennee kun niihin kietoo pari rullaa oranssia yyberteippiä mut mukana tullu valon kuori on ihan kunnolla harmaa. Istuvuudessakin odotettua sanomista, valupurseita tapeissa jne, sekä nähtävästi mallien välillä on pieniä eroja:
Tuosta täytyy ylimääräiset leikata helevettihin, muuten muoto vastaa orkkista...
Samoin tuosta tuo poikkituki edestä puuttuu, taikka tarkemmin sanottuna on leikattu pois alkuperäisistä että ajovaloumpio mahtuu paikalleen...
Mitä, minulla joku oranssiaddiktio, panettelua ja rienausta!!!
Taka-akselin palastelin kanssa eilen, sieltä löytyi loppuun vedetyt laakerit (@4200km?!) yli oman paksuutensa vippaava jarrulevy sekä jumissa oleva satula. Näistä ei vielä vararikkoa aikaan saa kun laikka maksaa 18 rahaa ja uus satula paloineen kolmekymppiä joten vähänlaisesti järkeä alkaa vanhaa elvyttämään, tulee vaan taas parit postikulut lisää kun joka kalikan saa tilata eri maasta koska kaikilla alkaa varastot ehtymään. Onneks olen liikkeellä tämän kanssa nyt, parin vuoden päästä ois saattanu olla tekemätön paikka...