Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollaiset kokkareet haluavat aika mielellään lähteä irti renkaasta varsinkin ohitustilanteissa (noin 1000G keskeiskiihtyvyys). ..
Höpö-höpö! Eihän nuo naulat mihinkään irti lähde itellään - päinvastoin, istuu lujassa, kuin TAUTI, että saa yrittää repiä irti ja tosissaan!
Tienpäällä ei mitään hätää, jos et ota irti, (esim itellä ajanut takusen loppuun Spanian eteläosasta - Touloseen -nou probleimou!). Ja JOS pelkäät, että alkaisi vuotamaan, lisäät vain painetta reilusti, niin rengas tiivistyy!
Itse työni puolesta paikkaan noita viikoittain, ja usein törmään noihin pikakorjauksiin jotka vuotavat.
No, rengasliikeeseen varmaan harvemmin tuodaan renkaita korjattavaksi, jotka eivät vuoda. Olen menestyksellä korjannut kamelinpaskalla 3 kertaa. Ei siitä vielä hienoa tilastoa saa, mutta ainakin itseni paikkauksen toimivuus on vakuuttanut...

Unohtakaa noi kamelinpaskaviritykset, ne on hyvä apu väliaikaiseen paikkaukseen tienpäällä mihin ne on alunperin suunniteltukin.
Ja tiedän, niitä käytetään ihan rengasliikkeidenkin toimesta, mikä on kyllä hieman kyseenalaista.
Itse työni puolesta paikkaan noita viikoittain, ja usein törmään noihin pikakorjauksiin jotka vuotavat.

EDIT. Perkele, mähän kuulostan ihan kukkahatulta...

Kiikutat renkaan asiantuntevaan rengasliikkeeseen niin siitä se lähtee.