Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semmonen tuli mieleen että onko tuossa kyseessä Road 6 vai Road 6 GT. Tiettävästi GT on kestävämpi?
En ole Road 6 kokeillut mutta ainakin FJR:n alla Road 5 GT:n kulutuskestävyys oli pettymys verrattuna PilotRoad 4 GT:n rinnalla. Pääsin niillä vajaat 8000km kun PR4 GT:llä mennyt parhaillaan 14000km, nykyisin menee PR 4GT:llä n.10000km.En niitä kyllä alle sakkorajan juuri ajakaan, kyllä tuollaiset 25000km vaatii jo täysin kankaille ajamisen.
On kyllä yllättänyt positiivisesti Power6:sen kesto.
PR4 kesti 14500km ja oli vielä 2mm uraa jäljellä, mutta takarengas kulunut ihan tasaiseksi keskeltä ja sinne muodostuneet ylimääräiset kantit alkoi jo häiritsemään. Road 6 jää nähtäväksi, kunhan pysyisi pyöreänä vaikka kilometrejä ei tulisi yhtä paljon.
Noin 2500km jälkeen katselin takarengasta ja huomasin että hieman tasaiseksi jo kulunut keskeltä, pienet ylimääräiset kantit tuntuu renkaassa. Ei vielä sellaista että ajossa huomaisi muttei tämä Road 6 mitenkään erityisen hyvin vaikuta kestävän keskeltä kulumista. Mittasin urasta mahdollisimman keskeltä rengasta 5,7mm kun lähempänä reunaa 6,3mm, olettaen että kaikki urat uutena yhtä syviä niin noin 0,6mm enemmän kulunut keskeltä. Ehkä koskee kaikkia renkaita mutta Road 6 hinnalla voi vähän vaatiakin huippu-ominaisuuksia.
Millaisilla paineilla ajelet ja millaisessa ympäristössä?
Takana 2.9 suosituksen mukaan, en tiedä voisko auttaa vähän nostaa painetta? Tuo 2.9 kuulostaa jo suht korkealta.
Suoraa tietä täällä kyllä riittää mutta vaihtoehtona olisi melkein olla ajamatta sitten jos suoraa tietä haluaa välttää, vaikka pyrkiikin suosimaan mutkaisia vaihtoehtoja.
Takana 2.9 suosituksen mukaan, en tiedä voisko auttaa vähän nostaa painetta? Tuo 2.9 kuulostaa jo suht korkealta.
Suoraa tietä täällä kyllä riittää mutta vaihtoehtona olisi melkein olla ajamatta sitten jos suoraa tietä haluaa välttää, vaikka pyrkiikin suosimaan mutkaisia vaihtoehtoja.
Renkaan kestoikä paranee kun pitää kierrokset aina alle 5000.
Eipä niillä kierroksilla paljoo väliä oo. Renkaan kestoikä paranee kun koskee asfalttiin tasaista tahtia koko renkaan leveydeltä eikä vaa sillä keskimmäisellä 3 sentillä.Renkaan kestoikä paranee kun pitää kierrokset aina alle 5000.
Eipä niillä kierroksilla paljoo väliä oo. Renkaan kestoikä paranee kun koskee asfalttiin tasaista tahtia koko renkaan leveydeltä eikä vaa sillä keskimmäisellä 3 sentillä.