Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen jo jonkin aikaa pähkäillyt mihin pyörään vaihtaisin hondani ensi vuonna ja tuo ducati alkaa koko ajan enemmän ja enemmän kiinnostamaan.
Lähinnä mallit 748,749 tai 996(jos varallisuus antaa myöden)
Koskaan en ole kyseisiä pyöriä livenä nähnyt saatika ajanut.
Teknisiä tietoja kun olen katsellut(mitään niistä en ymmärrä) niin olen ihmetellyt hevosvoimien vähyyttä.![]()
Käyttääkö ducati sitten nuo kaikki tehot todellakin tehokkaasti?
Olen myös yrittänyt etsiä netistä kyseisten mallien suoritusarvoja mutta mitään en ole löytänyt.
Jos joku osaisi antaa linkin tai kirjoittaa ne vaikka tänne![]()
T:Sammy1 (toivottavasti tuleva ducatisti)
No voi harmi. Tietenkin jos vertaa esim. mun ST4S mallia tuohon 750FF malliin, niin eihän se ajoasento mullekaan sopinut ja ei se tosiaan myöskään kulje "mihinkään".Ei kyllä Ducati sytyttänyt ainakaan meikäläistä sitten yhtään.
Kävin EMC:n koeajopäivillä ja siinä sattui olemaan vapaana olikohan se S750FF malli. Odotin jotain maagista ja upeaa ajokokemusta, mutta toisin kävi. En voinut ajaa pyörällä kun muutaman kilometrin lenkin kun sain loppupäiväksi selän ja ranteet niin juntturaan ettei ikinä. AIVAN liian alitehoisella koneella kun ei saanut helpotusta ranteiden puutumiseen edes kiihdyttämällä.
Pitäisi ilmeisesti jotenkin päästä vielä kokaseen jotain tehokkaampaa monsteria, jos vaikka siten saisi edes hieman paremman kuvan näistä minun mielestäni ylihehkutetuista peleistä.
Äänet kyllä oli loistavat, eli antoi ymmärtää muttei antanutkaan![]()
Ööö... ei vai? En tuntenut olevani ihan tientukkona Botniaringillä omalla S750FF:llä...No voi harmi. Tietenkin jos vertaa esim. mun ST4S mallia tuohon 750FF malliin, niin eihän se ajoasento mullekaan sopinut ja ei se tosiaan myöskään kulje mihinkään.
*-snip-*
Entäs sitten ?...Ite en pysty kävelemään kahteen päivään kun olen ajanut vanhalla 900SS:llä "pikku lenkin" !!!En voinut ajaa pyörällä kun muutaman kilometrin lenkin kun sain loppupäiväksi selän ja ranteet niin juntturaan ettei ikinä
Sinähän sen tiedät !...heheheheheMene ihmeessä kokeilemaan; parhaassa tapauksessa koeajo voi osoittautua kalliiksi...![]()
Tulipa taas kirjoitettua kommentti ilman sen kummempia selityksiäääääääh..Ööö... ei vai? En tuntenut olevani ihan tientukkona Botniaringillä omalla S750FF:llä...No voi harmi. Tietenkin jos vertaa esim. mun ST4S mallia tuohon 750FF malliin, niin eihän se ajoasento mullekaan sopinut ja ei se tosiaan myöskään kulje mihinkään.
*-snip-*
No joo, näinkin voidaan sanoa. En kiellä.Sinähän sen tiedät !...hehehehehe
Mun olis varmaan pitänyt pistää joku hymiö perään, tai jotain. En provosoitunut enkä loukkaantunut... Ja yritin osaltani lievittää kanssa tuon hepun turhaa huolestumista.Tsori provosoiva lauselma. Tuli vaan pikaisesti pistettyä jotain vastaiskua kaverin turhaan masennukseen...
Mun olis varmaan pitänyt pistää joku hymiö perään, tai jotain. En provosoitunut enkä loukkaantunut... Ja yritin osaltani lievittää kanssa tuon hepun turhaa huolestumista.Tsori provosoiva lauselma. Tuli vaan pikaisesti pistettyä jotain vastaiskua kaverin turhaan masennukseen...
![]()
Toisaalta sait jahkailun lopputuloksena hyvän mallin !!Pakko todeta, että päivääkään en ole katunut. Olen pikemminkin harmitellut sitä, että monta vuotta asiaa jahkailin enkä tehnyt tätä loistopäätöstä ennen kuin nyt. Mutta, kuten viisaat sanovat: parempi myöhään kuin..