Miksi SV 1000?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Il_duce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Il_duce

New member
Miksi SV?

Nyt niitä saa niin kivasti, joten ajattelin kysellä mielipiteitä.

Paljonko pääsee tankilla?
062802moto_prv.gif
 
Siksi, koska se on erittäin hauska pyörä
biggrin.gif
Erittäin hyvä peruspyörä. Alusta nyt ei ole mitään huippuluokkaa, mutta kyllä silläkin pärjää kun vaan osaa..
smile_org.gif


180km:n kohdalla yleensä syttyy bensavalo mun pyörässä. Tankillisella varmaan ajelee 230km.
 
On luonnetta tärinän ja pärinän johdosta
biggrin.gif

Kivan näköinen.
Saa ihan kivasti osia personointiin.
V2
062802jumpie_prv.gif


Gasoa samat 180km ja valo syttyy, vakiona ennen pönttöjen vaihtoa tais mennä jotaan 190-200km.
 
Mulla SV tulisi kakkospyöräksi ns. matka-/mutkakäyttöön. Eli Alpeille, Pyreneille ja miksei pväreissu Norjankin puolelle. TL:n omistin joskus ja mielestäni se soveltui mutka- / matka-ajoon hyvin. Tosin ohjausiskari oli välttämätön varuste. Miten SV:ssä (tavitaanko ohjausiskaria)? Kuinka hienosti tuo käyttäytyy mutkateillä? Onko tuon alustan säätöön / laittoon vinkkejä? Miten muuten maustaisitte SV:tä? Onko laitteessa joitain heikkoja kohtia / ominaisuuksia? Kehukaa / moittikaa!
eek.gif




Nimimerkillä: "Kerran erehtynyt kokeilemaan twiniä, muilla ei osaa enää ajaakaan"
062802moto_prv.gif
 
Pyörähän on mukava kaikilta ominaisuuksiltaan.
Etupää lienee pienoinen ongelma jousituksen osalta, on siis kohtuu löysä. Säätäähän voi, muttei loputtomiin. Itsellä 07 ja säätöä riittää.
reippaat 200 menee ennenkuin valo syttyy putkien vaihdonkin jälkeen seka-ajossa. Kolmisen sataa vetäsin 04:sella Norjan reissulla.

Ne äänet slipareitten vaihdon jälkeen

B penkkiläiselle ei mikään maailman paras kapean ja korkean penkin sekä tiukan polvikulman takia.

Alta neljän tonnin kiekan nykivä.

huiput siellä 250. Kiihtyy reippaaseen kahteen hunttiin mukavasti.

Väännökäs, joten joka ohituksessa ei tarvitse vatkata vaihteita. Ellei tietenkin halua
wink.gif


Tuuninki osia riittää loputtomiin...
 
Pyörällä ei kannata keulia pitkiä matkoja. Tulee oljyn kulkemiseen ongelmia. Tästä syystä myöskään ei ole tarjolla varakoneita.
 
Peli on mutkateillä oikein mukava, mutta löysyyden kyllä sielläkin huomaa. Parhaimmillaan mielestäni hieman rupuisella asfaltilla, jossa kyykyllä hakkaa käsille ja vauhtia on pakko tiputtaa voi sv:llä vetää kohtalaisen kovaa. Pyörä myös toimii hiekalla katupyöräksi eri kivasti.
 
Pyörällä ei kannata keulia pitkiä matkoja. Tulee oljyn kulkemiseen ongelmia. Tästä syystä myöskään ei ole tarjolla varakoneita.
Saako tuota vakiona kaasun kanssa ylös?..

Miten kokisitte SV:n välitykset? Onko peruskaava miinus yksi edestä plus kaksi taakse ok myös SV:ssä? Telluun moinen operaatio oli pakollinen...
 
Ykkösellä se nousee. Välitysten vaihto mukavuuttaa nimenomaan pelleilyä, muuten omasta mielestä siihen ole tarvetta. Varsinkin jos aikoo matkaa tehdä kyseisellä pyörällä, vaikka ei kyseinen pyörä ihan hirmusti kierrä satasen vauhdissa kutosella. Kytkimellä se suorastaan räjähtää ylös ja mielestäni ei mikään helppo keulittava, tosin en nyt muutenkaan mikään mestari. Alas tullaan aivan erilailla kun supersporteilla, en siis saa tuota pyörää tulemaan pehmeästi. Liekkö pitkällä akseli välillä tekemistä tämän kanssa.
 
Ykkösellä se nousee. Välitysten vaihto mukavuuttaa nimenomaan pelleilyä, muuten omasta mielestä siihen ole tarvetta. Varsinkin jos aikoo matkaa tehdä kyseisellä pyörällä, vaikka ei kyseinen pyörä ihan hirmusti kierrä satasen vauhdissa kutosella. Kytkimellä se suorastaan räjähtää ylös ja mielestäni ei mikään helppo keulittava, tosin en nyt muutenkaan mikään mestari. Alas tullaan aivan erilailla kun supersporteilla, en siis saa tuota pyörää tulemaan pehmeästi. Liekkö pitkällä akseli välillä tekemistä tämän kanssa.
Minusta taas todella helppo keulittava. Oma ex-vessa nosti ykkösellä vakiovälityksillä keulaa kaasusta jo alle 3000rpm:n. Ja se keula suorastaan hyppäsi syliin. Vireinä sliparit,säätö ja tre.
 
Ykkösellä se nousee. Välitysten vaihto mukavuuttaa nimenomaan pelleilyä, muuten omasta mielestä siihen ole tarvetta. Varsinkin jos aikoo matkaa tehdä kyseisellä pyörällä, vaikka ei kyseinen pyörä ihan hirmusti kierrä satasen vauhdissa kutosella. Kytkimellä se suorastaan räjähtää ylös ja mielestäni ei mikään helppo keulittava, tosin en nyt muutenkaan mikään mestari. Alas tullaan aivan erilailla kun supersporteilla, en siis saa tuota pyörää tulemaan pehmeästi. Liekkö pitkällä akseli välillä tekemistä tämän kanssa.
Hienoa, että ei heti tartte olla katselemassa uusia rattahia! Kyllähän niitä sitten kerkeää hankkia, jos tarvis. Kuten sanoin, matkaahan tuolla tulisi ajeltua.

Onko kokemuksia / suosituksia putkiksi? Lähemmäs penkkiä ne kuitenkin olis saatava. Eskolla näyttäis olevan tarjolla Deviliä ja GPR:ää.
 
Itsellä devilit. Sopii hyvin mustaan runkoon mustat putket. Tosin ei e hyväksytyt joten ei asiaa motoparkkiin. Ne saundit
inlove.gif


Kyllähän se kaula nousee, mutta noi kyykyt on kevyempiä viedä ja mielestäni helpompia kuin tuo "möhkäle".
 
Joo, kävin youtubessa joitain Devileitä kuuntelemassa, ihan mukavat saundit oli jenkkipojan SV:ssä. Tellussa mulla oli Harrisin suorat kisaputket, mutta vertailu on hiukan epäreilua...

Miksei noissa ole e hyväksyntää? Pitäis olla sellaset joilla ajelee Saksassa!
confused_orig.gif
 
Kannattas harkita GPR:kin. Paria eri vekotinta tullu kuunneltua missä nuo on ja tosi murakat äänet on. Ja laatuputket ois kun eikös ne ennen oo Jolly Moton nimellä tunnettu...? Tai muistaakseni ne Jollyt oli laadukkaita... Viksummat korjaa tuonkin asian jos mettään meni  
tounge.gif



edit: kieli ulos
 
Juu voin kyllä suositella G.P.R:n hi-pipejä
biggrin.gif

Ääntä ja näköä löytyy...

2006%5C08%5C21%5Cbikepics-661293-full.jpg


Itsellä ketjupaketin vaihto edessä, miettinyt että pitäiskö ottaa gikserin setti eli takana kaks piikkiä isompi ratas!? Onko mielipiteitä?
 
Kannattas harkita GPR:kin. Paria eri vekotinta tullu kuunneltua missä nuo on ja tosi murakat äänet on. Ja laatuputket ois kun eikös ne ennen oo Jolly Moton nimellä tunnettu...? Tai muistaakseni ne Jollyt oli laadukkaita... Viksummat korjaa tuonkin asian jos mettään meni  
tounge.gif
 


edit: kieli ulos
Maahantuoja (Motoring) vaan oli sitä mieltä, että ennemmin Devil kun G.P.R. Perusteluna oli laatu. Tiedä sitten..

Mitähän muuta tuohon pitäis laittaa??? Onko jollain kokemuksia GIprosta? Näytön kanssa 125e.
 
Back
Ylös