Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maantie ja mutkapätkäajossa valo syttyy 210-230km kohdalla, jos on tankannut täyteen. Silloin tankkiin menee vajaat 13 litraa eli jäljellä on vielä viitisen litraa, sillä ajelee 70-80 kilometriä. Kaupunki pyörityksen kulutuksesta ei ole kokemusta.Paljonko pääsee tankilla?![]()
Saako tuota vakiona kaasun kanssa ylös?..Pyörällä ei kannata keulia pitkiä matkoja. Tulee oljyn kulkemiseen ongelmia. Tästä syystä myöskään ei ole tarjolla varakoneita.
Ohjausiskari on vakiona tonnisessa.Miten SV:ssä (tavitaanko ohjausiskaria)?
Minusta taas todella helppo keulittava. Oma ex-vessa nosti ykkösellä vakiovälityksillä keulaa kaasusta jo alle 3000rpm:n. Ja se keula suorastaan hyppäsi syliin. Vireinä sliparit,säätö ja tre.Ykkösellä se nousee. Välitysten vaihto mukavuuttaa nimenomaan pelleilyä, muuten omasta mielestä siihen ole tarvetta. Varsinkin jos aikoo matkaa tehdä kyseisellä pyörällä, vaikka ei kyseinen pyörä ihan hirmusti kierrä satasen vauhdissa kutosella. Kytkimellä se suorastaan räjähtää ylös ja mielestäni ei mikään helppo keulittava, tosin en nyt muutenkaan mikään mestari. Alas tullaan aivan erilailla kun supersporteilla, en siis saa tuota pyörää tulemaan pehmeästi. Liekkö pitkällä akseli välillä tekemistä tämän kanssa.
Pitäisi varmaan käydä katsomassa, niin ei kyselis hölmöjä...Ohjausiskari on vakiona tonnisessa.Miten SV:ssä (tavitaanko ohjausiskaria)?
Hienoa, että ei heti tartte olla katselemassa uusia rattahia! Kyllähän niitä sitten kerkeää hankkia, jos tarvis. Kuten sanoin, matkaahan tuolla tulisi ajeltua.Ykkösellä se nousee. Välitysten vaihto mukavuuttaa nimenomaan pelleilyä, muuten omasta mielestä siihen ole tarvetta. Varsinkin jos aikoo matkaa tehdä kyseisellä pyörällä, vaikka ei kyseinen pyörä ihan hirmusti kierrä satasen vauhdissa kutosella. Kytkimellä se suorastaan räjähtää ylös ja mielestäni ei mikään helppo keulittava, tosin en nyt muutenkaan mikään mestari. Alas tullaan aivan erilailla kun supersporteilla, en siis saa tuota pyörää tulemaan pehmeästi. Liekkö pitkällä akseli välillä tekemistä tämän kanssa.
Maahantuoja (Motoring) vaan oli sitä mieltä, että ennemmin Devil kun G.P.R. Perusteluna oli laatu. Tiedä sitten..Kannattas harkita GPR:kin. Paria eri vekotinta tullu kuunneltua missä nuo on ja tosi murakat äänet on. Ja laatuputket ois kun eikös ne ennen oo Jolly Moton nimellä tunnettu...? Tai muistaakseni ne Jollyt oli laadukkaita... Viksummat korjaa tuonkin asian jos mettään meni![]()
edit: kieli ulos