Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim. puuhun törmäämällä tai farkkujen varaan laskeutumalla tiedän myös motoristien vauhtiaan hidastaneen. Myös minä pidin kysymystä turhana, mutta vastaustaukset eriävät toisistaan yllättävän paljon.100 rosentisesti jarruilla,vai pysähtyykö se jollain muulla konstilla....ok. tiedän ei tarvitse kommentoida,tuntuu vaan![]()
välillä nämä kyselyt aikas tehdyiltä,sorry on vähän huono
päivä.![]()
Normireissuilla ei tarvi jarruja ollenkaan. Moottorijarrua ja vähän ennakointia: kas näin se sujuu! Toki jarruja pitää välillä kokeilumielessä käyttää: Jos sattuisi joskus niitä tarvitsemaankin.Missäs moottorijarru on ?? HUHUU ?? Muistakaa että täällä on myös 1-pyttysiä, joissa ei tarvita jarruja ollenkaan.![]()
Omassa kun heittää pari pykälää pienempää sisään, niin menee takanakki lukkoon! Ei ainakaan jarrupalat kulu![]()
Molemmat jarruttaa, vaikka jalkajarrua käytänkin vain oikeastaan hiekalla tms.. Noilla Bemun integraaleilla kun ei oikein voi tuota takapään jarrutusta välttää.. Yllättäen takapalat loppuu n. 20 tkm jälkeen ja etupaloilla pääsee lähes 50 tkm."Myös minulle tuli mieleen vertaus siitä, että kysyisi automieheltä pysäytätkö jarrulla vai käsijarrulla. Ainakaan näillä nykypyörillä ei perä täysjarrutuksessa juuri katua kohtaa. Yleensä moottori hidastaa takapyörää aivan tarpeeksi."
No eihän siinä pannussa eikä lätyskässä eikä juuri heritagessakaan alunperin kovin kummoista etujarrua ole. Eli on ollut pakko jarruttaa takajarrulla, mutta viimeisien vuosien aikana olen opetellut etujarrulla jaruttamisen, ihan oman turvallisuuden takia ja että on tullut hankittua pyörä joisa on myös etujarru.Mikä ihmeen etujarru? Mulla semmosta ole..