Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mopo ei kun paranee.Laskin penkin sekä pleksin alimpaan asentoon ja otin sivulaukut pois niin minulle tämä mopo kyllä hipoo täydellisyyttä. Mahtava ajettava.Minä hain eilen cbf 1000 fa 2010 65000km ajetun ja samoissa tunnelmissa mennään Moottorikeisarin kanssa.Edellisillä kun ajoi 120km/h tuntu että lentoon lähtee tämä menee kuin juna.![]()

1994-mallin tonniäffä tuli taas ajeltua kotipihaan tänään. On se vaan hyvä pyörä ajaa.
Tämä on kolmas tonniäffä, ja moottoriltaan selvästi paras yksilö. Tiukka ja täysin äänetön kone, käy kuin kissa. Muuten on pientä kosmeettista fiksattavaa kyllä.

Kortti on ollut jo 15 vuotta ja ajeltu satunnaisesti lainapyörillä mutta vuosi sitten tuli hankittua eka oma pyörä, 1999 mallinen VFR 800. Juuri sisäänajettu, vähän reilu 40tkm mittarissa. Viime talvena laitoin atomeiksi ja puhdistin kauttaaltaan. Samalla tuli tehtyä venttiilien säätö, keularemontti, jarruremontti, jäähdytysremontti ja vähän muuta pientä.
katso liitettä 21514
VFRW:ssä mielenkiinnolla rojektia seuraillut. Kumpa omallekki uskaltais joskus jotain yhtä kattavaa tehdä ennen ku lahoo. Joku kuukaus sitten tuli hankittua ekaks mopoks 01 VFR, myöskin juuri sisäänajettu 120tkm lukemilla. Rukoilen joka ilta pitkää ikää, mutta jos kesän pari kestää niin olen jo tyytyväinen. Ehkä siihen mennessä löydän toisen sinisen pienemmillä kilometreillä.