Mä olen tässä vuodesta 2006 etsinyt sitä "oikeaa"

Aina välillä on ollut fiilis, että nyt löytyi! Silti pyörät on vaihtuneet suht tiheään tahtiin. Allekirjoituksesta löytyy historia. Kevari oli 90-91, eka iso pyörä 2002 ja nyt vuodesta 2006 alkaen on ollut koko ajan joku laite tai kaksi tallissa.
Asioita, joita arvostan pyörässä:
- Sopiva moottoriteho, ei liikaa, eikä liian vähän. Käytännössä mulle soppeli on n. 100-130hv normaalille noin 200kg pyörälle siis. Vääntöä saa olla miten paljon vain. Mitä enemmän sen parempi. Hakusessa siis moottoripyörämäinen kiihtyvyys, huippunopeus on toissijainen asia.
- Ei rivinelonen. Jostain syystä pidän enemmän kaksisylinterisistä. Rivikolmosesta ei ole kokemusta. V2, R2 tai Bokseri, kaikki käy ja kaikkia on ollut.
- Kardaaniveto.
- Hyvä alusta ja etujarrut (ABS kelpaa, mutta ei ole ehdoton).
- Sopiva ajoasento selkävammaiselle, joka on mun tapauksessa sellainen kevyt etukeno.
- Järkevät huoltohinnat ja / tai mahdollisuus huoltaa itse ainakin osittain ja mielellään minimissään 10tkm huoltoväli.
- Mieleinen ulkonäkö.
Lisäilen kun tulee mieleen lisää asioita. Noihin raameihin on mun pyöristä parhaiten menneet Yamaha TRX850 ja nykyinen BMW R1200S, joka käytännössä täyttää kaikki ehdot.