Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos JMH paljon ne imuvenat vuotaa. Tulee ekana mieleen että palokaasuja on puskenut kanavaan päin runsaanoloisesti.
Porttaaja kyllä lasikuulapuhaltaa, mut en mä niitä tuon näköisenä kehtaa minnekään kiikuttaa. Pitää tosissaan putsia ja hämmästellä hiukka.
Myrkyt kyllä löytyy ihan motonetistä.
Vittu näitä omia touhuja. Piti taas kiireellä hommata ku ulospäin näytti about kuvauksen mukaisilta.

pyörän oltava tasan 20,5 asteisessa tallissa hermeettiseen kupuun säilöttynä porukka.![]()
Jenkkien paskat bensat,
Joskus tuli pyörittyä enemmänkin jenkkivetoisilla pyöräfoorumeilla. Aina joku oli jostain tankannut "bad gas" ja toiset päivittelivät, että niinhän se on, ettei tuosta ketjusta saa kunnollista bensaa. Samoin vertailivat mikä karstanpoistoaine on paras. Sea Foam jäi mieleen, että toimii. Suomen bensassa ei ole muuta vikaa kuin hinta.
CRC:n gasket remover on kovaa tuotetta karstan poistoon.
Mä oon ymmärtänyt että tuo laineille kuluminen johtuu vääristä rengaspaineista tai vaimennuksen säädöistä?

Jäipä sitten kurkkaamatta, edellinen apinanraivo asentaja oli vääntänyt putkien korkit niin lujaan ettei minun (tähän asti riittäneillä) työkaluilla saanut noita auki, piti luovuttaa kun kannat alkoivat antaa periksi, vittu tätä touhua!
Muistit avata yläkolmion pultit ennen korkin avaamista?
Enhän minä tietty sitä siinä muistanut kun ohimennen tallissa käydessä tuli korkkeja kokeiltua. Noh asia jää hautumaan ens vkloppuun kun duunit jo nurkalla odottavat... 
Muistit avata yläkolmion pultit ennen korkin avaamista?