Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Startista?
Siel oli jokin tuon näköinen.
Jos olisi LC8, tarkastaisin että ne molemmat tuollaiset on paikallaan kytkinakselin ja korin välissä. Jos siis hahmotan tuon koon oikein.

Tekevälle sattuu.... tuli rempan tohinassa korkattua yhen venttiilikopan kiinnistysruuvin vastapuolen (kansi) kierre.
Ärsyttävintä tässä on, että vedin sen momenttiin. Ehkä oli pehmitelty vähän aikasemmin.
Onko kaiken kokeneilla konkareilla ideoita miten saisi korjattua, pikafiksi ja kunnon korjaus?
Paikka on hankala uloimpana kulmassa runkoputken alla.
Haastavaa päästä poraamaan ilman että moottoria liikuttelee.
Tekevälle sattuu.... tuli rempan tohinassa korkattua yhen venttiilikopan kiinnistysruuvin vastapuolen (kansi) kierre.
Ärsyttävintä tässä on, että vedin sen momenttiin. Ehkä oli pehmitelty vähän aikasemmin.
Onko kaiken kokeneilla konkareilla ideoita miten saisi korjattua, pikafiksi ja kunnon korjaus?
Paikka on hankala uloimpana kulmassa runkoputken alla.
Haastavaa päästä poraamaan ilman että moottoria liikuttelee.
Tekevälle sattuu.... tuli rempan tohinassa korkattua yhen venttiilikopan kiinnistysruuvin vastapuolen (kansi) kierre.
Ärsyttävintä tässä on, että vedin sen momenttiin. Ehkä oli pehmitelty vähän aikasemmin.
Onko kaiken kokeneilla konkareilla ideoita miten saisi korjattua, pikafiksi ja kunnon korjaus?
Paikka on hankala uloimpana kulmassa runkoputken alla.
Haastavaa päästä poraamaan ilman että moottoria liikuttelee.

Tuossa kuva nyt siitä mysteerisesti LC4 remontin aikana työpöydälle ilmestyneestä neulakehästä. Sen lähdettä on selvitetty kissojen, koirien ja ties minkä lajien edustajien kanssa pääsemättä minkäänlaiseen selvyyteen osan lähteestä saati käyttöpaikasta. Viikonloppuna olisi näillä näkymin aikaa asentaa moottori takaisin niin sitten näkee mitä tapahtuu kun konetta alkaa tulille houkutella.
katso liitettä 23346
Äsken pätkäytin 640:n käyntiin ja ei ainakaan heti tullut mitään isompia osia ulos. Nyt pitää vaan varmistaa voitelun ja jäähdytyksen toimivuus ja eikun koeajolle. Neulakehän alkuperä edelleen selvittämättä, tänne tallille kun ei kukaan vääräleuka tai muu ketkuilija ihan helpolla pääse lisäämäänkään osia projektipöydälle.
Onhan se mukavaa aina ensikäynnistys rempan jälkeen sellaisessa laitteessa erityisesti joka on hengettömänä tullut tallille laahattua ja siihen on saanut elämän liekin takaisin palautettua!
Siinä mieli lepää ja muutenkin tulee seesteinen olo kun tuollainen vanha lc4 hissukseen käy tyhjäkäyntiä...
Ihan omanlaisensa ääni noissa.

vaikka kyllä tänne maaseudulle ääntä mahtuu

Hyvä muistutus siitä ettei noihin liikkeitten (tekemiin) huoltoihin kannata sokeasti uskoa.
Niinhän sitä voi aina kuvitella, kaikki ei välttämättä ole samaa mieltä kun äänekkäät pyörät kuuluu kilsojen päästä. Kohtuullisilla äänillä olevalla pyörä ei ärsytä ympäristöä niin paljoa ja mukavampi ajella asutusten ympäristössä, sitäkin kun on maaseudulla.
