Mitä tallissa tapahtuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tänään tuli postissa jenkeistä uus remmi, sen koppa pitää vielä maalata.

Mikä remmissä oli niin ihmeellistä, että piti ison veden takaa tilata? Paikallinen varaosakauppias on löytänyt minulle sopivan kun on vaan mitat tai vehkeen malli ollut tiedossa. Tietysti jos lähikauppias on motonet, niin siellähän ei tietämystä ole minkään vertaa.

Tuumakokoinen kuusrivinen moniurahihna, tuohon kiinalaiseen kaksvaihelinkoon löyty täältäkin paikalliselta varaosamieheltä narut hyllystä mut tuohon sano ettei oo kuunaan nähny moista, enkä mä tiennyt mittoja niin piti mallin perusteella hakea. Ois ton varmaan voinu suomestakin löytää mutku ebaystä tuli helpolla ja halvalla eikä tolla oo kiire kun varakone.

*tana miula mänis hermoon, jos oisin skootteritehtaalla asentamassa katteita.

Ne on kyl yks vittuperkele. Itse olen kunnostautunut mönkkärin katteiden purkuun ja kasaukseen. Kahdenviikon aikana ehkä sellasen 20-30kertaa on tullut kasattua kun luullut että kone jo toimisi, ni nyt rupee pikkuhiljaa menemään aika helposti paikalleen!

Se oli allekirjoittaneellakin eilen illalla tämäntalvisten nykerrysten aloitus, eturengas irti gummivaihtoa varten. Työlistalla lisäksi etupumppujen huolto nyt ainakin, sen verran pahasti tuo oik.puoleinen ruikki jo nesteitään pihalle. Toki se normi öljyvaihtohuolto ja muutama pieni tuninkikin, tuppien vaihtoa yms. pienempää :)

Kotarista kansi halki, eikä löydy uutta tai käytettyä koko maapallolta. 2 viikkoa etsinyt netistä kaikilla kielillä, lukuunottamatta mandariini kiinaa. Itävallassa olisi yksi, mutta ei pysty kirjautumaan ja siten ostamaan, kun eivät turvallisuussyistä myy Suomeen. Pitäisi asua Itävallan naapurustossa, Kroatia, Tsekki, Slovakia jne. Piti se tämäkin vielä kuulla.
Nyt olisi hyvät neuvot halpoja. Käyttäjätilin varmistus pitää tehdä näiden maiden kännykkänumerolla, koto_Suomen +358 ei käy..
Jos joku tietää missä tämmöinen kansi on niin heti viestiä OEM 54830306000-3003, saa myös soittaa nolla440neljä27539
P.S jos jollakin on ystäviä nahkahousujen maassa tai jopa itse asustaa siellä, niin olisi tilaisuus auttaa. Ei tarvitse kun vastaanottaa koodi, jolla profiili avautuu.

Viimeksi muokattu:
Ktm 300 exc 2005, OEM 54830306000
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
CR 500 kohta valmis

Liitetiedostot

• IMG_3154.jpg
    IMG_3154.jpg
    57,5 KB · Katselut: 68
  • IMG_3156.jpg
    IMG_3156.jpg
    49,7 KB · Katselut: 62
  • IMG_3158.jpg
    IMG_3158.jpg
    53,7 KB · Katselut: 60
  • IMG_3159.jpg
    IMG_3159.jpg
    50,2 KB · Katselut: 58
  • IMG_3157.jpg
    IMG_3157.jpg
    46,7 KB · Katselut: 48
Viimeksi muokattu:
Olen, hakuja on tehty, Toriin, Nettivaraosaan, moottoripyörä.org,Facebookin motocross kirppis, ebay, kleinanzeigen, euroopan mx purkaamot, Suomen purkaamot, kurapyöräfoorumi, Britannian purkaamot ja amerikan purkaamot. Hakuja on tehty, suomeksi, englanniksi, saksaksi.
Itävallassa on, mutta Suomen kännynumero ei varmistusnumeroksi sisäänkirjautumisessa, kuulemma tietoturvakysymys.

Vieläköhän orgin ankkurilapsi kum1ankka Sveitsissä seurailee palstaa tai joku saa siihen chatin kautta yhteyden?

Se on jo korjauksessa, mutta sitä hitsailtu jo niin paljon, että alumiini on jo menettänyt ominaisuuksiaan. Kiva olisi saada hitsaamaton yksilö, mutta helpompi on VR:ltä lainata veturi, kuin löytää Kotarin kansi.

Hienoa, jos sitä kautta saisi yhteyden sinne Itävaltaan. Kun asia aktivoituu, lähetän linkin, josta osa löytyy sekä yhteystiedot, maksuasiat varmasti järjestyy. Kiitos jo etukäteen. H

Viimeksi muokattu:
Iskarihuoltoa cbr1100xx. Olipa melkoista soosia kertyny 20k matkalla, vaikka omasta mielestä oli "just" vasta ollu levällään. Melkee pitäis nuoki pistää levällee vähintää joka toinen talvi.

iskari.jpg

Back