Mitä tallissa tapahtuu?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pientä kevät huoltoa tuohon projektiin tekeillä, mutta nyt kun katon tota tankkia niin tulee mieleen pitäiskö sittenkin laittaa vaikka vanhan tuutin tankki.. Satulankin kerkesin jo tehdä prkl..


NsMt1G2rDwjpVzJwDMH2Jb3qf1rlTqm1fCAV0ajV9xk=w276-h207-p-no
 
Jos vilkut sais kasaan tänään. :) uudet vilkut vähintään neljä kertaa pienemmät kuin alkuperäiset ja kaksi kertaa pienemmät kuin edelliset :D
 
Tällaisesta Honda CX500 pyörästä

WP_20130731_035.jpg


Tuli rakenneltua tällainen :right::grin:

1291620357.JPG


1515589866.JPG


54937909.JPG


Pirun mukava lelu nurkkapyöritykseen, mutta lähti kuitenkin myyntiin kun tuli hommattua matkapyörä. Jottei mene myynti-ilmoitukseksi, niin nettimotosta löytää jos kiinnostaa enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Samoin tuosta sohvasta

454192323.JPG


tuli tehtyä vähemmän sohvamainen Bagger malli

1677959428.JPG


654589255.JPG


Sais vaan kelit vielä vähä lämmetä.
 
Hienoa työtä jalat! Mää kävin tänään rapsuttelemassa jäähdytysripojen välistä syksyn kurat ja sitten lakaisin lattian :D ja suunnittelin akkutelinettä. Tulee kunnon amisviritys, mutta onneksi jää piiloon.
 
Kävin prässäyttämässä oikeassa hydrauliliikkeessä tuommoisesta RST-putkesta sovittimen 950:n y-putken ja sliparin väliin. Toki vielä katkaisu, tig-liimaus ja kiillotus... Mallina tuommoinen kuparinen suppari

2014-03-28.jpg
 
käyn huomenna kutittelemassa hondaa "talvi" unilta :polonen:
pistän videota miten poloisen käy kun jätetty vain heitteille ilman talvihuoltoja ja e10 pensan kanssa,pakko myöntää että vähän jänskättää :thumbup:
 
Syksyllä jätin Bleidin kylmään talliin E10:t sisällä, ja laakista käyntii eikä tietookaan että ois unilla käyny. -1c pakkasta muuten. Ei tullu hiki.
 
Jaa-a... Taidetaan alotella vanhan Gixerin öljyjen / filsun vaihdolla. Samaan syssyyn ehkä myös venttiilikopan pultin kierteiden korjaus? Sit ajellaan romu paikalliseen puljuun joka saa stripata etu / takapään pamput auki ja huoltaa ne alkuperäiseen "loistoonsa". Josko noilla toimenpiteillä ajelis Suzukilla tän kevään?

Brutalesta pitää laskea öljyt vielä kerran mäkeen ja tehdä ventiilikopan tiivistys uusiksi, olis näemmä tiputtanu allensa sen verran... Sit ko. lelu on myös roudattava paikalliseen korjaamoon jossa saavat luvan ampua jollain kunnon tykillä takarenkaan mutterin auki. Siitä se sitten lähtee Rutaleen ropaaminen, tavoitteena jotain pientä ja ehkäpä keskikesäksi sit vuorostaan ajoon? :)
 
Hyvin vietetyn talven jälkeen pyörä tallista ulos ja startti nappulaa painaen laakista käymään , sit mopo kärrille ja kohti kotia toiseen talliin odottamaan :orgmp:
 
Happy with HONDA :rakastunut:

eikös tuo ole autopuolen sanonta, mopopuolella hondat taisi aikanaan olla You Meet The Nicest People On a Honda. :)
http://wheels.blogs.nytimes.com/200...people-on-a-honda/?_php=true&_type=blogs&_r=0

eipä silti, hyvin honda on aina hörähtänyt käyntiin talven jäljiltä, jos vaan akku on ollut kunnossa. yleensä ei ole ollut, johtuu kyllä enemmän omistajasta kuin itse pyörästä.. :D

jos tässä ens vapaalla vaikka pääsisi sinne talliin asti..
 
Tallissa tapahtui maalausprojekti ja joustenvaihto (tekniikkapuolella ei talvella ollut muuta laitettavaa kuin öljynvaihto)...
Eli orkkisjouset vaihtui Hyperpron:n vastaaviin ja kun ihan välttämättä halusin hieman opetella ruiskumaalausta autoväreillä, maalasin T-cattiin romikselta hankitut sivukatteet uuteen väriin...

orkkis

sitten
 
Back
Ylös