Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan mun varaosassa se ura ei näytä ihan noin selkeeltä ja isolta uralta kuin tossa kuvassa vaikuttais olevan.
Se nivelen suojakumi pääsee nousemaan ylös ja vääristää mielikuvaa jos asia ei oo ennestään tuttu. Tuo lukitusura on suunnilleen puolivälissä tappia kun sen kumin painaa alas tapin juureen.

Mitävittua kysyy epätietoinen?! Sen uran tarkoitus nimenomaan on tulla siihen "pinch bolt":in kohdalle joka estää sen tapin muljahtamisen pois sieltä reiästä vaikka pultti löystyisikin. Onko edellinen masentaja tuupannu sen paikallaan olleen sinne vaan huulille?!!!
Ja sitten kun laitat sitä uutta palloniveltä paikalleen sinne reikään ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LYÖ TAI TUNKKAA SEN UUDEN ALAPALLON POHJAA tai se peltinen kansi painuu sisään sitä palloniveltä vasten!
Kun se nivel on oikein asennettuna paikallaan sen tapin kärki on aikalailla tasoissa sen hahlonsa yläreunan kanssa siinä vetonivelen alla ja se ura on sen kiristyspultin kohdalla. Se suojakumi yleensä painuu pikkasen alaspäin asennuksen aikana.
Kiitos kaikille, tästä taas hyvä jatkaa kun tallille pääsee/joutuu joko marraskuussa tai jouluna. Tai joskus. Autohan on ollut jo pari vuotta liikennekäytöstä poissa joten mikään varsinainen kiire tällä ei ole.


Kyllä ne öljyssä olleet epäpuhtaudet sinkoituivat keskipakoisvoimasta sinne seinämälle ja siinä pysy.![]()
Sentrifugi,eli linko tai separaattori,jolla keskipakovoiman avulla erotetaan painavammat ainesosat muusta aineesta.......
Siis linko, ei sinko,joka on panssarintorjunta-ase.
Omien laitteiden ikä välillä 10-30v. Vaimon uusi clio tce90 kolmepyttyisellä turbokoneella todella mielyttävä kokemus! Etsin tänään öljysuodatinta, enkä löytänyt!
Kyllä se siellä jossain on, mutta todennäköisimmin ei ole perinteinen peltipurkki, vaan vaihtopatruuna jossain kierrettävän kannen alla. Saattaa löytyä yllättävän ylhäältä suojamuovien alta, tai sitten suoraan altapäin öljypohjassa olevaan koloseen upotettuna.
PS. Tuo clio oli kyllä positiivinen yllätys vaivattoman kulkunsa ja pienen kulutuksensa suhteen, mutta kyllä se puuttuva huipputeho tietyissä tilanteissa vaivasi, kun oli tottunut melkein tuplatehoihin.
