jensen
New member
Tämmösellä tänään ajelin ja nautiskelin. 
Paljon pitänyt tallissa ropata ennen kuin bääsi baanalle? Ajanut 2350km ja toimii hyvin. Pientä viimeistelyä olis jos hienon haluais mutta en taida jaksaa kun on vain katu-uskottava kun patinaa.
Tämä on GPZ 11OO 1984. Tai oli. Lähti vain rullaamaan projekti. Tankki ruostui ekaksi niin piti saada uusi yms.
Ei se tankki ihan heittämällä näihin sovi kun Harrikassa vähän erinmoinen runko. Tämä oon kiinan kopio mikä mulla ja Por 15 mönjä sisällä niin ei vuoda.
Muutakin käytettyä Harley Aftermarket osaa käytetty. Uutta ja vanhaa.
Kipinä ollut viimeksi propleemana kun Kawasakin igniteriä ei enää saa uutena. Mulla on tässä dyna syttö. En raskinut puolia ostaa niin panin auton etuvastuksen niin ei ole ollut propleemia. Dyna suositteli vähintään 3 ohmin puolia mutta mulla on 2.1 ja etuvastus oli 2 ohmia niin se riittää ja toimii.
Kaasarit on Yamaha FJ 1100 ja ei ne tietenkään käyneet lähellekkään. Pakkaa soviteltu että melkein hermo meni mutta nyt passaa hyvin ja toimii mutta kylmänä ei syty niin panin perämoottorin pumpun ja pari puristusta niin aukeaa neulaventtiilit ja kone saa pensaa ja syttyy hyvin.
Tässä on alkuperäisenä ruisku ja aluksi mulla oli GPZ 900 Keihinit mutta ne oli kirotut ja vaikka yhtenä päivänä toimi niin ei seuraavana. Aivan paskat.Yamahan Mikuneilla hienosti pelittää. Ei se itte tiä ja on vain kone. Ei tarvinut suuttimia vaihella vaan ihan tuurilla.
Muitakin mopoja on vanhempia. Kawasaki VN 1500 minkä ajoin tappiin mutta ei sillä oikein mihinkään päässyt ja 69900km niin valmis.
Kattelin osien hintoja ja ajattelin ensin että vaihdan vain jakoketjut mutta levisi koko homma. Hankalan tuntuinen moottori oli. Liikaa hienouksia. Dials sytytys ja nuuhkija ja pakokaaun kierrätys automaattiset säädöt yms automaattiset venttiilin säädöt. Helposti 3000e paukku vaikka itte ois tehnyt ja en ole varma että oisinko osannutkaan kun hankala posa ja en mie moottoripyörämekaanikko ole.
Sitten päätin mennä perse edellä puuhun ja panna Harley Davidson moottorin minun VN mopoon. Onhan se nyt siinä ja hyvin toimii. Potkukäynnistyksen halusin ja se siinä nyt on. Revteck vaideloova. Evon motilla on kuulemma ajetty 70 000 km ja ei haise pahalle. Prosentteja meni aika vitusti kun 42% Ei oikein enhää pysty osia vaihtamaan kun tulee turhan lähelle tuo50%
Ei mulla mitään esson baari tietoa ole kun enne baareissa kulje. Vanha äijä ja aloittanut jo 1978 niin tyhmempäänkin päähän jotain tietoa tarttuu.
Mie olen aika kova ryyppäämään ja saatan olla äreäkin päissä. Selvinpäin kiltti kaveri ja vähän ujokin. Suutun niin vitusti että saattasin jonkun päissä tappaakkin. Tai joku tappais minut.

Paljon pitänyt tallissa ropata ennen kuin bääsi baanalle? Ajanut 2350km ja toimii hyvin. Pientä viimeistelyä olis jos hienon haluais mutta en taida jaksaa kun on vain katu-uskottava kun patinaa.
Tämä on GPZ 11OO 1984. Tai oli. Lähti vain rullaamaan projekti. Tankki ruostui ekaksi niin piti saada uusi yms.
Ei se tankki ihan heittämällä näihin sovi kun Harrikassa vähän erinmoinen runko. Tämä oon kiinan kopio mikä mulla ja Por 15 mönjä sisällä niin ei vuoda.
Muutakin käytettyä Harley Aftermarket osaa käytetty. Uutta ja vanhaa.
Kipinä ollut viimeksi propleemana kun Kawasakin igniteriä ei enää saa uutena. Mulla on tässä dyna syttö. En raskinut puolia ostaa niin panin auton etuvastuksen niin ei ole ollut propleemia. Dyna suositteli vähintään 3 ohmin puolia mutta mulla on 2.1 ja etuvastus oli 2 ohmia niin se riittää ja toimii.
Kaasarit on Yamaha FJ 1100 ja ei ne tietenkään käyneet lähellekkään. Pakkaa soviteltu että melkein hermo meni mutta nyt passaa hyvin ja toimii mutta kylmänä ei syty niin panin perämoottorin pumpun ja pari puristusta niin aukeaa neulaventtiilit ja kone saa pensaa ja syttyy hyvin.
Tässä on alkuperäisenä ruisku ja aluksi mulla oli GPZ 900 Keihinit mutta ne oli kirotut ja vaikka yhtenä päivänä toimi niin ei seuraavana. Aivan paskat.Yamahan Mikuneilla hienosti pelittää. Ei se itte tiä ja on vain kone. Ei tarvinut suuttimia vaihella vaan ihan tuurilla.
Muitakin mopoja on vanhempia. Kawasaki VN 1500 minkä ajoin tappiin mutta ei sillä oikein mihinkään päässyt ja 69900km niin valmis.
Kattelin osien hintoja ja ajattelin ensin että vaihdan vain jakoketjut mutta levisi koko homma. Hankalan tuntuinen moottori oli. Liikaa hienouksia. Dials sytytys ja nuuhkija ja pakokaaun kierrätys automaattiset säädöt yms automaattiset venttiilin säädöt. Helposti 3000e paukku vaikka itte ois tehnyt ja en ole varma että oisinko osannutkaan kun hankala posa ja en mie moottoripyörämekaanikko ole.
Sitten päätin mennä perse edellä puuhun ja panna Harley Davidson moottorin minun VN mopoon. Onhan se nyt siinä ja hyvin toimii. Potkukäynnistyksen halusin ja se siinä nyt on. Revteck vaideloova. Evon motilla on kuulemma ajetty 70 000 km ja ei haise pahalle. Prosentteja meni aika vitusti kun 42% Ei oikein enhää pysty osia vaihtamaan kun tulee turhan lähelle tuo50%

Ei mulla mitään esson baari tietoa ole kun enne baareissa kulje. Vanha äijä ja aloittanut jo 1978 niin tyhmempäänkin päähän jotain tietoa tarttuu.
Mie olen aika kova ryyppäämään ja saatan olla äreäkin päissä. Selvinpäin kiltti kaveri ja vähän ujokin. Suutun niin vitusti että saattasin jonkun päissä tappaakkin. Tai joku tappais minut.
Viimeksi muokattu:





