Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mä olen käytellyt tuota motorexxin katukäyttöön tarkoitettua "heavy duty" rasvaa, joka muodostaa yön yli kuivuessaan vahamaisen näköisen valkoisen suojakerroksen, ketjut rasvaan yleensä n. 300km:n välein, jos mahdollista, tietysti jos päivämatka on 500km, en ala tietenkään välillä rasvailemaan, hintaa tolla pullolla on 12€ ja minusta se on ollet todella hyvää, ~ei roisku! käytän sitä myös kahvoihin ja vaijereihin.
Just joo! ite olen käyttänyt CRC:n ketjuöljyä se on sellainen hieman vaseliini pitoinen. Voitelee miun mielestä suht hyvin ja suhteellisen helppo pestä pois
, mut toi terä ketju öljy hmm... Siinä voisi tosiaankin olla ideaa, sillä sahassahan teräketju on todella kovilla ja koko aika. Tulee menemään muuten testiin ja sitä paitsi kokemuksesta tiedän roiskuttaa vietävästi, mut helppo pestä pois ja 15€ saa varmaan 4litraa liukastetta joten loput
Tjaa...ukko tykkää näistä limanuljuska-jutskista, eli se on aina pannu munki ketjut... ketjuvahalla, mikä on kuulemma äärimmäisen huono! Sotkee kuulemma vanteet ja ketjut mänöö tahmaseksi (ja ällön väriseksi)...mut kuulemma ilmaseksi/halavalla sai (sulo wilen II)...Niin että millähän töhnällä noi sais sit putsattua.....?
Castrolin ketjuvaha kuumaan ketjuun. Antaa vaikuttaa mielellään pari tuntia ja eikun ajoo... Kerran kuussa laitan alle Castrolin ketjusprayn. Toi vaha ei kuulemma tunkeudu joka sopukkaan. Hyvin on ketjut tällä synsteemillä kestänyt. Ja fillari pysyy suht puhtosena.
Joo-o, kävin tänään ostamassa uuden karheat rattaat ja ketjut. Muistui mieleen konkreettisesti miksi ketjuja pitää huoltaa säännöllisesti. Hinta oli yksinkertaisesti hirvee!
Muistui mieleeni tässä "vanhankansan kikka kolmonen" eli ketjut kiehuvaan pataan ja siellä antaa uida (liuotinpesun jälkeen) mikäköhän mahtaa olla lopputulos? kertokaa jos ootte kokeillu!