Jube666
New member
Vielä kantaa ottaen, viime kesänä jäin h-d:lla tien poskeen ja istuin siinä kaiteella pyörän vieressä ajokamat heiteltynä pyörän viereen. Kolme pyörää lähti vieressä olleista liikennevaloista minun suuntaisesti, mutta kaikki katsoivat sillä kohtaa toiselle puollelle tietä, ettei sieltä hyppää esimerkiksi ojarumpu tielle. Ei mulla mitään hätää ollu ku oli jo apu tulossa työkalujen kans, mutta kyllähän se välinpitämättömyys vitutti. Toisella puolella kaidetta meni pari pyörää, joita minun vointi jopa kiinnosti ja heille kuittasin peukulla, että kaikki on kunnossa.
Tänään huomasin taas helteessä jutun, jonka olin moikkaamattomuudesta unohtanut. Näin helteillä on kahenlaisia pyöräilijöitä. Niitä jotka pelkää luiden murtumista ja meitä, jotka pelkää lämpöhalvausta ja nestehukkaa. Ne luiden murtumista pelkäävät ei näköjään halua moikata, meitä kevyesti pukeutuvia... Tai sit ne on niin hiessä että käden liikutus tuntuu kuvottavalta.
EDIT: Mulle on moikannu harrikkakuskit huomattavasti useemmin ku matkapyöräkuskit ja en enää siis aja harrikalla vaan jollai brittiläisellä cafen ja fighterin lehtolapsella.
Tänään huomasin taas helteessä jutun, jonka olin moikkaamattomuudesta unohtanut. Näin helteillä on kahenlaisia pyöräilijöitä. Niitä jotka pelkää luiden murtumista ja meitä, jotka pelkää lämpöhalvausta ja nestehukkaa. Ne luiden murtumista pelkäävät ei näköjään halua moikata, meitä kevyesti pukeutuvia... Tai sit ne on niin hiessä että käden liikutus tuntuu kuvottavalta.
EDIT: Mulle on moikannu harrikkakuskit huomattavasti useemmin ku matkapyöräkuskit ja en enää siis aja harrikalla vaan jollai brittiläisellä cafen ja fighterin lehtolapsella.

Nomadille noista avuista.

Jos sellaisen kyydissä istuu pariskunta keltaisissa liiveissä niin melko varmasti tietää että vastausta ei tule. Toiseksi vähiten customistit, merkkejä ei onneksi erota tien päällä. Ettei syyllisty merkkirasismiin