BOMBARIDER
New member
Nyt helteillä olen käynyt töissä tuulilasipyörän sijasta kevarin värisellä endurolla. Melkein kaikki moikkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä karavaanarit morjenstaa todella aktiiviseen. Yleensä myös apukuski. Hienoa, että samanhenkiset harrastajat pitää yhtä edes pienillä eleillä.Ihan sama mulle moikkaako joku vai ei
Mutta hieman hihitytti kun kangasniemen nurkilla tulee puolentusinaa jotain tuplaäxää tms vastaan ja kaikki ajaan kun rautakanki takalistossa eikä tee elettäkään että moikkais. Ekan kerran koko lauma oli mykkänä...yleensä jollain letkan jäsenellä edes sormi liikahtaa refleksimäisesti tmsmutta evvk. Ei haittoo
onhan tuota pyöräkantaa jo niin pirusti että välillä kyllä jo ketuttaa kun mopoo tulee vastaan kokoajan ja lapanen saisi olla pystyssä alvariinsa
Moikkaileekohan karavaanarit enään?

)

Ajelin Tampereelta tuossa Porvoon suuntaan perjantaina Pukkilan kautta Askolan suuntaan ja joka pirun kurvissa oli pahasti murkulaa ja irtokiveä.

Niihän ne koiratkin...Tuntuma oli, että Keski-Euroopassa moikkailu oli yleisempää. Ohiajavat pääsääntöisesti vinkauttivat oikeaa jalkaa.

Härmässä en välitä vaikka jotkut karvaperseet jättäisivät moikkaamatta, mutta siitä olen tarkka, että kevarikuskien ja selvästä nuorien arasti nostaessa kättä tervehdin näkyvästi.
Sama periaate. Itsellä on kevariajat vielä tuoreessa muistissa, ja silloin kyllä lämmitti mieltä jokainen moikkaus.
Saako tervehtia vaikka ei tule ketaan vastaan?
Tottakai saa. Lapanen heilahtaa usein kaupungissa ajellessa kaupan näyteikkunassa olevalle heijastukselle, ja aina moikkaa takaisin!