Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Tampereen Auto-Centeristä ostettu pyörä? Jos on, niin on meikäläisen vanha pyörä.Minäkin 28.8 lähtien![]()
Ei ole Treelta, Kuopion Pyörä ja Mopo.Onko Tampereen Auto-Centeristä ostettu pyörä? Jos on, niin on meikäläisen vanha pyörä.Minäkin 28.8 lähtien![]()
Hienoa, että maistuu naisväellekin nämä italian herkut!![]()
Mille tallissa!! I´m in love!
![]()
Hienoa, että maistuu naisväellekin nämä italian herkut!![]()
Mille tallissa!! I´m in love!
![]()
![]()
Ja itse asiassa vanhempi vuosikertakin (Mille & Tuono) on käsittääkseni todettu niin luotettaviksi peleiksi, että on niissäkin tätä nykyä 10tkm huoltovälit eli venat 20 tkm välein. Korjatkaa jos olen väärässä.Jos en aivan väärin muista niin venttiilien tarkastus on 15000km:n välein. Vanhempi koppaisissa taisi alussa olla 7500km mutta sekin muutettiin 15000km. Tälläinen muistikuva mulla on asiasta....
Toivottavasti homma olisi noin...tuo 7500km kuulostaajo liian kireeltä väliltä :SJos en aivan väärin muista niin venttiilien tarkastus on 15000km:n välein. Vanhempi koppaisissa taisi alussa olla 7500km mutta sekin muutettiin 15000km. Tälläinen muistikuva mulla on asiasta....
Juurikin näin...Millellä raja oli 15000km, mutta muuttivat 04 lähtien 20000km ja samalla muuttivat myös vanhempien mallien rajan samaan. Ainoa ongelma on service ilmoitus, mutta sen saa helposti kytkettyä pois ohjekirjan neuvoilla.
ps. postasin ne ohjeet tänne aprilia palstalle englantilaisena versiona johonkin ketjuu. Haulla varmaan löytyy.