Moniko ajaa Aprilialla ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjens kaikille!

Ensimmäinen postaus tähän foorumiin... RSV4 Factory tilauksessa - saa nähdä milloin tulee. Lunta tosin sen verran, että toimituksen kanssa ei vielä suoranaista paniikkia.
 
^Onnittelut!! Loistava pyörä!!
Tulenee olemaan mielenkiintoinen tuttavuus. Naperosta saakka olen ajanut, mutta vain crossia ja enduroa sekä talvisin kelkkaenduroa. Katupyörät täysin uusi tuttavuus. Saa nähdä miten homma alkaa maistua. Tarkoitus olisi uskaltautua orgin ratapäivillekin opettelemaan rata-ajon alkeita. Nähtäväksi jää, että miten käy.
 
Aprilia Tuono, on nykyään Triumphit 3 kpl:tta eri versioita tuli testailtua riittävästi muutaman vuoden aikana. Niinpä kokeillaan mitä hupia tämä vehje tarjoaa
062802moto_prv.gif
 
Eilisestä alkaen on Pegaso Trail ollut tallissa enkä ole päässyt vielä kokeilemaankaan kun mitä nyt ostohetkellä ajelin ja tarkastelin jotta toimii.
 
Viikonloppuna pitäisi saada RS 125 ajoon
biggrin.gif
melko hauska peli 34hv moottorilla
062802moto_prv.gif
 
Pari viikkoa on ollut Pegaso Trail. Nätti ja minulle riittävän tehokas pikkuteille. Toimintamatka ei vaikuta kaksiselta, joten jotakin pitänee tehdä ellei tahti muutu. Eli säätöjä koneeseen tai lisää tankkia.

No niin, pian on kuusi vuotta Pegasoa takana ja kilometrejä reilu 30 tkm. Ajettu on kesät talvet. Toiset vanteetkin löytyi lopulta ja takaiskari on vaihdettu YSS:ään, joka piti teettää kun mallikohtaista ei ollut. Puola temppuili ja aiheutti vianetsintää, peräkärrykyytejä ym. mutta kun siitä selvittiin uudella osalla niin taas on matkaa tehty.
 
Viimeksi muokattu:
Tammikuussa tilattu RSV4 saapui viime viikolla 1.5kk luvatusta myöhässä. 1000km mittarissa ja ajopeli ekassa huollossa.
 
Huomenna vaihtuu Honda Rebel Sport Proohon
smile_org.gif
tän vuoden malli, kurit vaan pois ja hyvä tulee. Kerkiää hyvin tehä ton kun kortti tulee takas heinäkuun toisella viikolla
tounge.gif
Ja autolla läks.
Toivottavasti parempi tuuri kuin eka pyörä Cagiva Aletta Oro, lempi nimeltään Orkku Oro, kun pyörä laukesi joka 3 viikko ekana kesänä, millon meni mitäkin. Pyörä makso 6000mk ja korjauksiin kesässä 9000mk
biggrin.gif
mut olihan saatanan hyvä pyörä ajaa kun pelas, siksi nytkin Saapasmaan pyörä
sport05.gif
 
Täällä kanssa yksi Aprilian omistaja. Toinen kesä vm. 2004 ETV-1000 Caponordilla menossa.
 
7.9.-10 vaihdoin -07 Pegaso stradaan Yamahan. On kiva peli mutkateillä. Pari päivää myöhemmin ekalla pitemmällä retkellä hokasin, et kytkin luistaa. Eikun pyörä takas liikkeeseen. Levyt tilattu 13.9. ja edelleen odotellaan... Pyörä on hyvä, mut pikkusen on hidasta osien saanti! Liekkö sama kulutusosilla, ku niitä joskus joutuu tilaamaan?
 
Tervehdys kanssa aprillistit ja muut päristelijät!
Ilmoittaudun uutena nuubina vahvuuteen näin merkkiosastolla. (siis nuubi foorumilla, pärinätaustaa on kyllä jonkin verran)

-03 tuono tuli hommattua duke II:n tilalle syyskuussa. 800km tuli ajettua heti kahdessa päivässä, ja ihan kivaltahan tuo tuntuu. Stongan vaihdoin jo hieman suorempaan, ja samalla "jouduin" laittamaan robby moton pikakaasun, kun siinä oli pidemmät kaasuvaijerit.
 
6.5.2011 sai 1200 dorsoduro abs:llä kilvet.
Suzukin gsx-r:n ja dr-z:n jälkeen oli vain saatava jotain siitä välistä, moton ulkonäkö ja ajettavuus oikealla moottorilla.
Moottori on kyllä mahtava, vääntöä alhaalta ja röyhkeästi vetoja ylhäällä.
Brembon isot radiaalit hoitavat vauhdinmurhaamisen kunnialla.
Mahtava tuote.
 
Viime syksynä meni Shiver GT kilpiin ja saapui Helsinkiin ikkunan ulkopuolelle värjöttelemään. Hassunhauska peli tuntuu olevan kaikin puolin; mukava ajaa ja moottori meikäläiselle enemmän kuin riittävä.

Ja kun kyseessä on italialainen menopeli, ensimmäinen talvi kului myyjällä takuuhuollossa. Kaasukahvan asennontunnistuksessa oli jotain mystillistä häikkää. Peukut ee-speedin remmille siitä, että paitsi saivat pyörän kuntoon ajokaudeksi, ei talvisäilytyksestäkään veloitettu erikseen
thumbs-up.gif
 
Tulipa tänään täräytettyä uusi "2009" Shiver ABS:llä ja valkoisena. Tänään sain 110 km mittariin, eli tonnin huoltoon on vielä matkaa.  

Mainion oloinen laite, ei voi muuta sanoa. Tuntui heti oikealta laitteelta, verrattuna BMW:n F800R:n. Kone on paljon tykimpi heti alakierroksilta kuin Bemarissa. Ei Bemukaan huono ollut, mutta jotain puuttui verrattuna Shiveriin. Shiver on todella tyylikkään näköinen pyörä livenä.

Nyt ajellaan Touring asetuksilla nätisti tonnin huoltoon ja sen jälkeen pistetään läpät S-asentoon, toivottavasti mahdollisimman pian.
No juu minulla samanlainen ilman abseja,on muuten pikkuisen herkkä tuo kaasukahva sillä sport asetuksella ei tahdo oikeen kylillä ajelu onnistua kun tempoo niin herkästi.Mistähän löytyisi edukasta pakoputkea kyseiseen laitteeseen niin voisi nautiskella jytinästä.
062802moto_prv.gif
 
Back
Ylös