G
Guest
Guest
![]()
Tuttua on myös mp-harrastuksen kulujen päivittely.
Nämä j##sustelijat käyttävät kyllä huomattavia summia alkoholiin ja tupakkaan, tai sitten jos eivät ole niihin koukussa, niin muihin – sinänsä varmaan mukaviin harrastuksiin.
sanoi:![]()
Tuttua on myös mp-harrastuksen kulujen päivittely.
Nämä j##sustelijat käyttävät kyllä huomattavia summia alkoholiin ja tupakkaan, tai sitten jos eivät ole niihin koukussa, niin muihin – sinänsä varmaan mukaviin harrastuksiin.
Niinpä! Isäni on kaikkien alojen asiantuntija ja pitää huolen siitä että hänen mielipiteensä tosiaan tulee kaikkien korviin. Itelläni on eka pyörä vast hankinnas. Kiva sit käydä kotoon kuulemas miten turha semmonen on. Kyll mä sen tiedä!! Mutt silti sen haluun ja aion hankkia. Isäni kenkkuilun oon tulkinnu silkaks kateudeks. Hän sentään on "elättänyt kaks lasta ja hankkinu kodin. Ei siinä kuule oo tommosiin pyöriin varaa. Ja hänen aikanaan rahat todella piti ansaita". Enkö mä sit ansaitse ihan ite omat rahani käymällä töissä ja saa myös käyttää ne ihan just siihen "turhuuteen" ku ite haluan?!
Koitan antaa näitten kommenttien mennä toisest korvast sisään ja toisest ulos, mutt eipä se ain nii helppoo oo.