Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä meni isän kommentit vähän toisin päin... Se kun oli sitä mieltä, että tottakai pyörä mulle eikä asuntolainaa. "Voithan sä vuokrallakin asua, je ostat sitten oman vanhempana" ...äiti ei kyllä ihan yhtynyt isän mielipiteeseenEdellisestä tulikin mieleen oman faijan kommentti kun kerroin ostaneeni pyörän... "Silläkö meinasit ittes tappaa?"
No, jälkeenpäin oon myös kuullut kaikki jutut turhasta rahanmenosta ja asunnon hankkimisesta ensin jne jne... Muuten se on ihan hyvä tyyppi.![]()
Kyllä Kyllä sitä se on perus suomalaista kateutta![]()
Mussa on varmaan sama vika. Eivät taida uskaltaa, en kuullut mopottomilta mitään. Kaippa ne tietää etten kauaa kuuntelisi. Vain toisten mopoilijoiden kanssa jutellaan joskus pyöristä.Ei mulle kyllä ole koskaan duunissa tullut kukaan selvittelemään mitään moottoripyöräasioita, vaikka lafkassa on blössiä kympillä. Uskoisin ulkonäköni ja kielenkäyttöni olevan sillä tasolla, että kukaan ei pode tarvetta tulla neuvomaan missään asiassa.
Ei voi ymmärtää mistä te puhutte![]()
Jep,itsekin olen saanut jo 3 päivää pyörän tilauksen(vasta)Näitähän riittää, melko moni sanoo että "tappovehkeitä". Kaasussa on muitakin asentoja kuin "On-Off".![]()