• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motocard

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wanderer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilasin joitakin aikoja sitten kypärän (Shark), ensimmäisellä käyttökerralla visiirin antifog-kalvo alkoi irrota. Yhteys Motoardiin mitä tehdään. Muutama kuva heille ja homma selvä. Nyt uusi visiiri postissa matkalla minulle.

Toimii se takuukin tarvittaessa.

jees elikkäs positiivistä palautetta minunkin suunnalta kyseisestä liikkeestä.. maksoin hanskatilaukseni pankkisiirrolla 12.6 ja paketti lähti maanantaina 16.6 espanjasta ja tänään torstaina 19.6 soitettiin että paketti olisi tullut.. ja toimitettiin vielä työmaalle kun en ollut kotona
smile_org.gif
kiitokset siitä ahlskogin porukalle
bowdown.gif

nyt lähti sitten heti perään kypärä tilaus koska tavarat tulee ongelmitta
smile_org.gif

Suosittelut myös minun puolestani ko. liikkeelle!
thumbs-up.gif

Shoein peilivisiiri lähti halvalla, eikä maksun jälkeen kauaa tarvinnut odotella niin paketti lähti matkaan. Miinukset tosin UPS:lle pitkähköstä toimitusajasta, mutta eivätpähän toimituskulutkaan päätä huimaavia olleet.

Nyt saa ne kesähelteetkin alkaa kun ei enää häikäise  
cool.gif

Tietäiskö kukaan onko toi Motocard liike vielä pystyssä?

Pari viikkoa jo odotellu tietoa tilauksesta ja eilen pistin uudelleen,mutta ei vieläkään ole tullu minkään valtakunnan viestiä sieltä.

Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.
Pikana tavaran saa viikossa, näin ainakin lupasivat.

Pistähän sähköpostia sinne ja kysy mikä maksaa.

Jos olette tilanneet Motocardista tuoteita niin sieltä tulee välittömästi
vahvistus sähköposti laatikkoonne jossa on myös tilauksen seurantakoodi.
Kopioi se ja laita motocardin sivuille kohtaan Order Finder niin
näet missä se tavara luuraa.

Jos olette tilanneet Motocardista tuoteita niin sieltä tulee välittömästi
vahvistus sähköposti laatikkoonne jossa on myös tilauksen seurantakoodi.
Kopioi se ja laita motocardin sivuille kohtaan Order Finder niin
näet missä se tavara luuraa.
Mä olisin tilannu sieltä ton Givin telineen mut sitä ei saa tilattua muutaku spostin kautte,eikä sieltä oo tullu mitään tietoa tilauksesta.

Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.

Tuli vaan mieleen et osaakohan ne sielä lontoon kieltä ollenkaan???

Engelskaksi vaan viestiä. Vastaavat kyllä, mutta hieman oudoin sanakääntein
biggrin.gif
Ymmärtävät silti.

Minkälaiseen osoiteeseen tykitit viestiä?

motocard@motocard.com    oliko tuollainen?

Oon tainnu päästä mustalle listalle  
biggrin.gif

Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.
tounge.gif

Lähettäjä: Motocard (motocard@motocard.com)
^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.

edit: minkä maksutavan valitsit? Itse maksoin etukäteismaksulla.

Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.
tounge.gif

^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.

Okei,täytyykin tykittää uutta postia.

Ehdotin sinne että jos voisin maksaa luottokortilla.

tounge.gif

Okei,täytyykin tykittää uutta postia.

Ehdotin sinne että jos voisin maksaa luottokortilla.
Joo tuohan se osoite oli.

Luottokortilla olen aina itsekin maksanut kaikki mitä olen ulkomailta tilannut. Etukäteismaksua en ole kovin innokas maksamaan, vaikka mitään ongelmia tilausten kanssa ei ole koskaan ollutkaan.

Jospa ne on lomalla, sehän on sitä aikaa tuolla euroopassa
omg.gif

Näin on luottokortti on hyvä maksu väline.

Tuota lomaa mä kans ajattelin,mut luulisi että jos koko putiikki on kiinni niin olis jotain ilmotusta sivuilla.

Köhöm, kolmenlaukun wingrack teline 44,95e, kun täällä kotosuomessa myy samaa tuotetta eräs varsin tunnettu liike hintaan 175e. Ilmeisesti jollakin on katteet kohdillaan.
Daphnée vastasi lopulta kyselyyni,jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt viestistä niin Wingrack:in oikea hinta onkin 221.95€ vaikka sivuilla oli 44.95€

+asennussrj 95.95€

aika hintava paketti.

Tilasin Dainesen takin ja housut, Astarsin hanskat ja kypärään visiirin täältä. Takkia ei ollut listoilla haluamaani väriä eikä kokoa, mutta kommunikointi pelasi erittäin sujuvasti sähköpostitse, ja kun varmistin että todella haluan ko. takin, niin Daphnee hoiti takin heille viikossa ties mistä, kun kaikki muut myivät Euroopassa eioota.

Paketti tuli lopulta kotiin puolessatoista viikossa lähetyksestä, ja välissä oli tuo vappukin. Kaiken kaikkiaan erittäin positiivinen kokemus. Tilaan kyllä vastakin täältä, jos hintataso ja palvelu pysyy samana. Ja tuossa paketissahan ei edes tullut toimituskuluja kun meni tietyn rajan yli loppusumma (300e?). Saattaapa kesällä tulla jopa käytyä paikan päällä liikettä mulkaisemassa.

Pisteet kans Motocardille tilasin keväällä kypärän ja visiirin, homma toimi hienosti, tulee kans jatkossa tilattua tuolta. Kävin viime kesänä Barceloonan liikkees ja oli kyl valikoimaa ja hyviä tarjouksia.

Tilasin vuosi sitten ison paketin ajokamoja Motocardista ja sen kanssa kaikki meni täysin mallikkaasti. Sitten tässä keväällä tilasin ajohousut, sekin meni hienosti paketin avaamiseen asti kunnes paljastui että minulle oli lähetetty eri mallin housut kuin ne mitkä tilasin. (Astars A-10 Airflow vs A-10 Sport)

Sähköpostittelun, palautuslähetyksen ja uuden lähetyksen kanssa puljatessa meni tasan kuukausi ennen kuin oikeat housut olivat perillä. Palautuslähetyksen postikulut "hyvitettiin" vastaavan hintaisilla tuotteilla jotka sain valita (ovh-hinnan mukaan eli oikeastaan minä hävisin enemmän kuin liike) ja itse mokasta (väärät housut) ei tarjottu mitään erillistä hyvitystä. En myöskään kysynyt siinä pelossa että joudun hankalan asiakkaan ö-mappiin ja asiassa menee jouluun asti. Sattuuhan noita virheitä silloin tällöin.

Asiassa ei sinänsä ollut missään vaiheessa mitään epäselvää, mutta tosiaan kuukauden viive ja ylimääräisiä ostoksia tuli motocardin pakkaajan mokan takia, eli tämä kannattaa aina muistaa kun nettikaupoista tilailee.

Motocard on tainnut uudistaa sivujaan kun on eri näköset kun ennen. Onko kukaan tilannut tavaraa sen jälkeen kun sivut on muuttunut, eli toimiiko homma edelleen ja ennen kaikkea toimiiko näiden uusien sivujen kautta?

Back