Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olisin tilannu sieltä ton Givin telineen mut sitä ei saa tilattua muutaku spostin kautte,eikä sieltä oo tullu mitään tietoa tilauksesta.Jos olette tilanneet Motocardista tuoteita niin sieltä tulee välittömästi
vahvistus sähköposti laatikkoonne jossa on myös tilauksen seurantakoodi.
Kopioi se ja laita motocardin sivuille kohtaan Order Finder niin
näet missä se tavara luuraa.
Tuli vaan mieleen et osaakohan ne sielä lontoon kieltä ollenkaan???Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.
Pikana tavaran saa viikossa, näin ainakin lupasivat.
Pistähän sähköpostia sinne ja kysy mikä maksaa.
Minkälaiseen osoiteeseen tykitit viestiä?Ainakin 3 viikkoa sitten oli pystyssä. Vastasivat heti sähköpostitiedusteluihin, kuten viime kerrallakin. Nyt en mitään tilannutkaan, mutta keväällä viimeksi ja tavara tuli moitteetta kotiovelle parissa viikossa.
Pikana tavaran saa viikossa, näin ainakin lupasivat.
Pistähän sähköpostia sinne ja kysy mikä maksaa.
Okei,täytyykin tykittää uutta postia.Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.![]()
Lähettäjä: Motocard (motocard@motocard.com)
^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.
edit: minkä maksutavan valitsit? Itse maksoin etukäteismaksulla.
Joo tuohan se osoite oli.Okei,täytyykin tykittää uutta postia.Englanniksi vastaavat , eivät aivan kaikkien kielioppisääntöjen mukaan mutta kuitenkin hyvin ymmärrettävästi.![]()
Lähettäjä: Motocard (motocard@motocard.com)
^ tuosta osoitteesta minulle Daphnée kirjoitteli ja vastaili oikein nopeasti kysymyksiini.
edit: minkä maksutavan valitsit? Itse maksoin etukäteismaksulla.
Ehdotin sinne että jos voisin maksaa luottokortilla.
Daphnée vastasi lopulta kyselyyni,jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt viestistä niin Wingrack:in oikea hinta onkin 221.95€ vaikka sivuilla oli 44.95€Köhöm, kolmenlaukun wingrack teline 44,95e, kun täällä kotosuomessa myy samaa tuotetta eräs varsin tunnettu liike hintaan 175e. Ilmeisesti jollakin on katteet kohdillaan.