Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän alaspäin vaihtaessa tarvi jarruttaa rengasta, jos säätää moottorijarrun nollaan, ja blibbauksella tasottaa kierrokset?Siksi, kun ylöspäin vaihdettaessa jarrutetaan moottoria, ei rengasta.
Juu.Ymmärrätkö sinä kuinka seamless toimii?
Takarenkaan+vetoakselin massalla ollee joku luokkaa 1-10 kertaa enemmän inertiavoimaa/pyörimisenergiaa kuin kampiakselin/kytkinakselin massalla, nopeuksista riippuen. Eli ei puhuta mistään pienistä eroista vaan kertaluokka on aivan eri.Kuinka siis olisi mahdollista blippaamalla tasata kierrokset seamlessissa? Niin nopeata kierrosmatchausta, mitä se vaatisi, ei varmasti ole mahdollista tehdä ihan jo moottorin liikkuvien massojen hitaudenkaan vuoksi.
Onhan siinä pieni viive kiksin polkasun ja seuraavan vaihteen varsinaisen kytkeytymisen välissä, jolloin elektroniikka ehtii hieman ennakoida.Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää miten seamless-vaihteiston kanssa tehdään kierrosten tasaus. Kun tilanne on se että pykälät ovat diskreettejä, ts. ei ole variaattori, ja pykälien välissä ei määritelmän mukaan ole vapaata jossa tasauksen voisi tehdä, niin jossakin jonkun on annettava myöten. Jos se ei ole kytkin niin voiko rengas antaa niin paljoa periksi luistamatta liiaksi?
Veikkaisin että ei.Mitäs sitten kun pykältää yhden tai kaksi vaihdetta liikaa, elektroniikka kierrättää yli punarajan vai miten?
...Ja väärä ukko voitti...
Höpöhöpö
Nopein voitti. Silloin se on aina oikea ukko.
Vai onko jollain vaaleanpunaiset 46 aurinkolasit yömyssyn alla piilossaMyönnä pois, vaari ei enää pärjää...
. Toisaalta kaikki on aina mahdollista, ku marginaalit on pienet. Ei tartte ku jonkun loukata itsensä, vaan whoregayn vauhti ja itseluottamus on ollut pitelemätöntä jo testeistä lähtien. Katotaan kuinka underdog Rossi pärjää nuorempiensa kanssa.Ja miks ne ois noin paskoja kuskeja...?Jotta moottorijarru saadaan nollaksi (ilman luistokytkimiä tms), täytyy sylintereihin ajaa polttoainetta ja kipinää. Jos nyt sitten tullaan kovilla kierroksilla alasvaihtoon, niin kierrokset nousevat entisestään, mikä ei kuulosta hyvältä punarajan tuolla puolen.
Onkos tämä "whoregay" joku kansaenvälisesti hyväksytty lempinimi?whoregayn vauhti ja itseluottamus on ollut pitelemätöntä jo testeistä lähtien.
Miksi rengas menisi lukkoon jos kone pyörii punarajalla...?No mitenkäs se sitten estää renkaan menemisen lukkoon, jos ei ole luistokytkintä?
Miksi rengas menisi lukkoon jos kone pyörii punarajalla...?
V**** teillä on mahtavia aivopieruja.![]()
Ja miks ne ois noin paskoja kuskeja...?