• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motokeidas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTRO
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on hiukan toisenlaista kokemusta po. liikkeestä. Rupesivat kinaamaan uuden, sieltä ostetun mopon selvistä takuuasioista, perusteena se, että "mopolla oli ajettu paljon", 4000 km ja takuuta reilu vuosi jäljellä. Takapään laakerointi levisi. Parin viikon kinaamisen jälkeen homma hoitui takuuseen. Nyt mieluummin kusen vastatuuleen, kuin kävelen siitä ovesta sisään. Talossa on kolme kuskia ja kolme pyörää ja ainoatakaa kilkettä niihin ei tuosta liikkeestä tule.

Olen kaksi kertaa käynyt kyseisessä liikkeessä, en mene enää.
Motopalstan ilmoituksen perusteella soitin lauantai- päivänä kännykkänumeroon ja kysyin pyörästä. Liike oli jo mennyt kiinni,
mutta numero vastasi. "ei vois vähemmän kiinnostaa mokomat customit" ja sulki puhelimen. Asiakkaan kannalta paljon viksumpi tapa olisi pitää puhelin suljettuna. Ymmärrän vapaa-ajan merkityksen, mutta avoin puhelin viestittää muuta.
Ostin vastaavan pyörän maanantaina.
Hei.

Motopalstassa tai missään muussakaan nettipalvelussa ei ole mainittu liikkeemme työntekijöiden henkilökohtaisia matkapuhelinnumeroita, vaan ainoastaan liikkeen lankaliittymien puhelin- ja faksinumerot. Näinpä kovasti ihmettelenkin, mistä olet tuon matkapuhelinnumeron saanut.

Mutta mikä tärkeintä - kukaan myyjistämme ei vastaa asiakkaan kyselyyn kuvailemallasi tavalla edes vapaa-ajallaan, vaikka toivommekin työpuheluiden tulevan työaikana. Olemme asiakaspalvelijoita ja pyrimme mahdollisuuksien mukaan tekemään jokaisesta asiakkaasta tyytyväisen. Valitettavasti ennakkoasenteiden ja pinttyneiden mielipiteiden takia se ei aina ole mahdollista.

Henkilökunnan keskuudessa emme tunne tapahtunutta lainkaan - mikäli Sinulla on lisää informaatiota tai palautetta tapahtuneesta, ota yhteyttä myynti@motokeidas.com tai puhelimitse 03-2301600.

Ystävällisesti,

Motokeidas
Tuomo Lampela

Näinpä kovasti ihmettelenkin, mistä olet tuon matkapuhelinnumeron saanut.
Soittanut varmaan väärään numeroon...
smile_org.gif

Jos joku soittaisi mun kännykkään (en ole siis ollenkaan prätkäalalla duunissa), ja alkaisi kaupata customia, niin varmasti kertoisin, mihin ruumiinosaansa voisi sen custominsa työntää...
tounge.gif

Vähän vakavammin: asiallinen vastine toi Motokeitaan kirjoitus.

Ei kans valittamista liikkeen palveluista.Olen ostanut joskus varusteita ja varaosia.Palvelu pelannu ihan hyvin ja hinnat ihan ok.

Nyt olis tarvetta keväällä vähän pyörän huoltoon.Onko kellään tietoon liikkeen huollosta ja työn laadusta.Heillä näyttää olevan tuo Hondan merkkihuolto?.
idea3.gif

Minulla on hiukan toisenlaista kokemusta po. liikkeestä. Rupesivat kinaamaan uuden, sieltä ostetun mopon selvistä takuuasioista, perusteena se, että "mopolla oli ajettu paljon", 4000 km ja takuuta reilu vuosi jäljellä. Takapään laakerointi levisi. Parin viikon kinaamisen jälkeen homma hoitui takuuseen. Nyt mieluummin kusen vastatuuleen, kuin kävelen siitä ovesta sisään. Talossa on kolme kuskia ja kolme pyörää ja ainoatakaa kilkettä niihin ei tuosta liikkeestä tule.
Moi.

Takuuanomukset hyväksyy tai hylkää aina maahantuoja, ei jälleenmyyjä. Kaikissa takuutapauksissa me kirjaamme ja lähetämme takuuanomuksen maahantuojalle jonka jälkeen toimimme sieltä saamiemme ohjeiden mukaan. Eri maahantuojilla on eri toimintatavat, valitettavasti Sinun tapauksessasi maahantuojalla on kireämpi linja takuuseen menevien vikojen/vaurioiden/ominaisuuksien kanssa. Ikävä vain, että syy kaatuu jälleenmyyjäliikkeen niskaan vaikka nuo Sinulle lopulta vaihdetut laakeritkin lie annettu meiltä hyvityksenä, ilman korvausta maahantuojalta.

Ystävällisesti,

Motokeidas
Tuomo Lampela

Vastaus Motokeitaalle
Puhelinnumero johon soitin löytyi pyörän ilmoituksesta ja lähetin jopa sähköpostia yrityksellenne. Kännynumeroita oli kaksi joista toinen vastasi. Tapahtuma oli alkukesä 2003. Kaksi
kertaa vierailin liikkeessänne. Kummallakin kerralla kaverini kanssa saimme katsella rauhassa pyöriä.Myyjiä ei meikeläiset
kiinnostaneet olimmekohan liian vanhoja. Toisin kuin monet muut, en syyllisty palautteen antamiseen kuin omakohtaisen kokemuksen perusteella ja pysyn edelleen pois liikkeestänne.

Vastaus Motokeitaalle
Puhelinnumero johon soitin löytyi pyörän ilmoituksesta ja lähetin jopa sähköpostia yrityksellenne. Kännynumeroita oli kaksi joista toinen vastasi. Tapahtuma oli alkukesä 2003. Kaksi
kertaa vierailin liikkeessänne. Kummallakin kerralla kaverini kanssa saimme katsella rauhassa pyöriä.Myyjiä ei meikeläiset
kiinnostaneet olimmekohan liian vanhoja. Toisin kuin monet muut, en syyllisty palautteen antamiseen kuin omakohtaisen kokemuksen perusteella ja pysyn edelleen pois liikkeestänne.
Ilmankos emme tapahtunutta muistaneetkaan - myyjistämme suuri osa on vaihtunut tuosta hetkestä. Kovin valitettavaa että liikkeemme toiminta ei ole ollut 3 vuotta sitten sillä tasolla, jolla se on tänä päivänä.

Tervetuloa kokemaan ystävällisempää moottoripyöräkauppaa jos jonain päivänä mieli muuttuu!
smile_org.gif

Motokeidas
Tuomo Lampela

Muakin on katottu vinoon autoikaupoissa noin 12 vuotta sitten kun olin 18... enää en mene niihin kauppoihin!
Itseasiassa nythän ne juoksee myymään autoja ja mopoja noissa kaupoissa kun ovesta astuu sisään. Ikä hoitanut tuon asian?
tounge.gif

No tuo, että ei kukaan tule myymään on monelle huono homma, mutta toisaalta se ei ole aina hyvä tapa. Tärkee on, että myyjä havainnoi asiakkaan ja on näkyvillä. Sitten kun on asiaa voi käydä kysymässä. Tuosta on eriäviä mielipiteitä eri kaupallisissa opuksissa. On hyvä antaa asiakkana katsoa rauhassa jos niikseen tuntuu, väkisin myyminen on vielä ärsyttävämpää. (Esim, kun menin katsomaan halpaa LCD:tä ruvetiin väkisin myymään putiikin kalleinta telkkaria eikä tilanteesta päässyt irti kuin vaihtamalla kauppaa.)

Perus sääntö noissa myyjä hommissa on se, että jos joku katsoo jokaista pyörää / autoa, on hän yleensä katselemassa. Jos jää pörräämään jonkun kyseisen ympärille kannattaa silloin mennä siihen myymään koska on todnäk tullut sen pyörän takia kauppaan.

Itse olen erinäisissä kaupoissa käynyt kysymässä ihan tyyliin "haluaisiko joku tulla myymään minulle tuota xx" mitä lieneekään.

Tämä ei nyt suoraan koska jonkun saamaa kohtelua motokeitaassa, itselläni ei ole siitä kokemusta joten en kommentoi.

Me suomalaiset olemme huonoja valittajia, valitamme väärässä paikassa jne. (itse valitan liian vähän) Jos ei uskalla naamatusten kaupassa valittaa, kannattaa lähettää vaikka sähköpostia (asiallista ja omalla nimellä). Ei nurista esson baareissa tai foorumeilla, foorumeilla voi kertoilla miten on käynyt mutta palautetta kannattaa antaa aina suoraan liikkeeseen.

Vastaus Motokeitaalle
Puhelinnumero johon soitin löytyi pyörän ilmoituksesta ja lähetin jopa sähköpostia yrityksellenne. Kännynumeroita oli kaksi joista toinen vastasi. Tapahtuma oli alkukesä 2003.
No voi tsiisus, eihän tuosta olekaan kuin 3 vuotta kulunut  
biggrin.gif
Jassulle
Sinä se sekoat joka juttuun tällä palstalla ja väität it-
seäsi lukuunottamatta kaikkia paskanpuhujiksi.
Mun mielestäni palsta on mielipiteiden, omien esittämiseksi.
Mä olen lueskellut Orgin foorumia monta vuotta ja suurin paskanpuhuja palstoilla olet juuri sinä

Jassulle
Sinä se sekoat joka juttuun tällä palstalla
Nonnih, sitten sinun ei tarvitse kuin todistaa syytöksesi. Minä voin omalta osaltani kumota heti tämän ensimmäisen.

Palstalla on ketjuja tänä aamuna 15385 kpl, minulla 4 vuodessa kirjoitettuja viestejä 3343, en ole siis mitenkään voinut sekaantua jokaiseen asiaan. *kumottu*

sanoi:
ja väität itseäsi lukuunottamatta kaikkia paskanpuhujiksi.
Sitten hieman esimerkkejä odotellaan, löytyiskö niitä kenties ? Enhän sinuakaan ole paskanpuhujaksi tuossa väittänyt vaan naureskelin sille että palaute Motokeitaalle annetaan 3 vuoden päästä tapahtuneesta, jolloin todennäköisesti jo koko firman henkilökuntakin on saattanut vaihtua.

sanoi:
Kyllä, sitä varten tämän perustimme keväällä 2002.

sanoi:
Mä olen lueskellut Orgin foorumia monta vuotta ja suurin paskanpuhuja palstoilla olet juuri sinä
Tämä on mielipiteesi ja se toki salliitaan, tätä ei luonnollisesti tarvitse kummemmin perustella mutta kaivappa tuonne edelliseen kysymykseen esimerkeistä muutama viesti (vaikkapa 20 kpl = n 0,5% kirjoittamistani viesteistä) missä haukun kaikkia paskanpuhujiksi, senhän ei vaikeata pitäisi olla, kuten omia sanojasi lainaten, haukun itseäni lukuunottamatta kaikkia paskanpuhujiksi
smile_org.gif

Btw, oletko huomannut että sinun kirjoituksistasi ainakin 12.5% on tällähetkellä sellaisia missä haukut toista käyttäjää paskanpuhujaksi
biggrin.gif

Käynyt kerran kyseisessä liikkeessä, lomareissulla eukon kanssa ollessa.
Perjantai kesä-heinäkuussa 2004 klo 15:30, ongelma: Takagummi valmis ja toista tuhatta kilometriä pitäis vielä päästä viikonloppuna
062802moto_prv.gif

Palvelu oli asiallista, renkaan ja jarrupalojen vaihto onnistui odottaessa...
bowdown.gif

Ai niin, virvokkeita ei tarjottu odottaessa...
veryangry.gif

Jos ihan keksimällä keksii, miten olisi voinut parantaa palvelua...

Jassulle
Sinä se sekoat joka juttuun tällä palstalla ja väität it-
seäsi lukuunottamatta kaikkia paskanpuhujiksi.
Mitä
crazy.gif
Joko minut on unohdettu
nixweiss.gif

Täytynee palata omaan ruotuuni, jotta kaikenmaailman vellihousuwannabeet saadaan kuriin ja turhat älyvapaat lässytykset pysyvät muilla foorumeilla.

biggrin.gif

Jassulle
Se koira kalahtaa,johon kalikka sattuu, saatkos bonuksia Moto-
keitaalta.
Vakavasti sanottuna otti päähän kun totuudenmukaisesti toin
mielipiteeni asiasta julki, vaikkakin kolmen vuoden viiveellä ja herra oli heti väheksymässä sitä.
Mielestäni edustat aikamoista määrää mielipiteistä noin kolmeakymmentä prosenttia 15383:sta. Kuulut maan älymystöön. Minä olen kirjoittanut vain yhdeksän ja lopetan.
tähän.
Älä koskaan vähättele kenenkään mielipidettä. Mitä tulee kyseiseen kauppiaaseen, näet kuinka kauan saatu huono pal-
velu vaikuttaa, ehkäpä paljonkin parantuneeseen imagoon.
Oman yritykseni mokailu tuntuu heti menetettynä asiakkaana.
Se myöskin kertaantuu. Sillä en arvostele ketään yrittäjää kuin
omakohtaisen kokemuksen perusteella. Myös Motokeidas myönsi tapahtuman mahdolliseksi ja vastasi viimeisellä viestillä
asiallisesti ja kertoi tänä päivänä palvelun olevan kohdallaan.
Toivotan heille hyvää myyntikautta ja kiitän asiallisesta vastauksesta. Jassulle voin vakuuttaa (olen 58 vuotias), ettei
ole enää tarvetta lausua mielipidettäni joka asiaan.
Vaikeneminen on kultaa. Ystävällisesti hyvää kesää toivottaen
elämysmatkailija

Jassulle
keitaalta.
mielipiteeni asiasta julki, vaikkakin kolmen vuoden viiveellä ja herra oli heti väheksymässä sitä.
Mielestäni edustat aikamoista määrää mielipiteistä noin kolmeakymmentä prosenttia 15383:sta. Kuulut maan älymystöön. Minä olen kirjoittanut vain yhdeksän ja lopetan.
tähän.
Älä koskaan vähättele kenenkään mielipidettä. Mitä tulee kyseiseen kauppiaaseen, näet kuinka kauan saatu huono pal-
velu vaikuttaa, ehkäpä paljonkin parantuneeseen imagoon.
Oman yritykseni mokailu tuntuu heti menetettynä asiakkaana.
Se myöskin kertaantuu. Sillä en arvostele ketään yrittäjää kuin
omakohtaisen kokemuksen perusteella. Myös Motokeidas myönsi tapahtuman mahdolliseksi ja vastasi viimeisellä viestillä
asiallisesti ja kertoi tänä päivänä palvelun olevan kohdallaan.
Toivotan heille hyvää myyntikautta ja kiitän asiallisesta vastauksesta. Jassulle voin vakuuttaa (olen 58 vuotias), ettei
elämysmatkailija
On toi silti ihan älytöntä alkaa kaivelemaan kolmen vuoden takaisia asioita. Ken menneitä kaivelee, sitä tikulla silmään...
Järkeä saa käyttää myös näissä kauppiaita koskevissa kommenteissa. Ja varsinkin kun ensi kerran arvostelit saamaasi palautetta, et siinä viestissä edes kertonut, että tapahtumasta oli 3v. aikaa... Lukijalle jäi kuva, että puhumme nykyhetkestä...

Jassulle
keitaalta.
En ole koskaan edes käynyt motokeitaassa, enkä kyllä tarkkaan edes tiedä missä se on. Provikkaa en saa yhdestäkään mp-liikkeestä - valitettavasti.

sanoi:
Et kyllä ihan aluksi kertonut että kyseessä on 3 vuotta vanha tapaus, mulle ainakin jäi kuva että oli ihan viimeaikaisista tapahtumista kyse ja kun toit aikavälin tietoon niin hieman kyllä nauratti. Sen voin myöntää.

sanoi:
Mielestäni edustat aikamoista määrää mielipiteistä noin kolmeakymmentä prosenttia 15383:sta.
Viestini on kirjoitettu vuodesta 2002 lähtien, tuo rapiat 15 000 topiccia on tämänhetken määrä ja tuo luku on monen vuoden siivouksen tulos, eli saika suuri osa höpinöistäni on mennyt poistettujen topiccien myötä pois, osuuteni nykyisistä viesteistä on tuskin pari prossaakaan.

sanoi:
Älä koskaan vähättele kenenkään mielipidettä. Mitä tulee kyseiseen kauppiaaseen, näet kuinka kauan saatu huono palvelu vaikuttaa, ehkäpä paljonkin parantuneeseen imagoon.
Hommaan vaikuttaa myös miten asian esittää, jos jätän kertomatta että olen vuonna 1992 saanut paskaa palvelua Tuusmotorista vaan esitän asiani kuin se olisi eilen tapahtunutta, on myös esitystapa mielestäni virheellinen.

sanoi:
Jassulle voin vakuuttaa (olen 58 vuotias), ettei
elämysmatkailija
58-vuotiaana sinun oletan kuitenkin "vastaavan huutoosi", eli jos syytät jotakuta niin faktoja sitten vaan kehiin.

Back