• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotoMorini

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suitsa03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä ihmettä! Ookko laittanut kotarin itelles? Pitääsköhän sitä oikein lähteä joskus kattomaan ja sitte  
033102beer_1_prv.gif
No perkele, nyt kato pääsee pommittamaan sorallakin, ihan sairaan hauska räppäily vehje. Eihän siinä nyt Morinin tehoja ole mutta ei kyllä hintaakaan...  
tounge.gif


Tervetuloa, milloin vain!!!  
033102beer_1_prv.gif
 
Jaapa jaa. Näyttävät antavan MM:lle 3 vuoden takuun tehtaalta, eli vuos lisää aiempaan. Ja mitä babelfisun avulla oon tuolla internetin ihmeellisessä maailmassa yrittänyt kieliä ymmärtää, ni koskee jo myytyjäkin pyöriä, eli meikäläisellekin tuli vuos lisää
smile_org.gif


Italiaa ymmärtäville
 
Itsevarmat bolognalaiset laajentavat takuuta kolmen vuoden mittaiseksi, rajoittamattomilla kilsoilla, -05 jälkeen rekisteröidyidyille pyörille.
Harmi etteivät nuo Mascon heput tunnu arvostavan itävaihdokkia, jossa on puolet vähemmän kuutioita ja kaks kertaa enemmän pyttyjä
tounge.gif
 
Pari uutta mallia tullut näämmä valikoimaan.

Avio ja Granpasso

Tota Avioo vähän ihmettelen, miks tehdä pienempitehoinen malli... Ennemmin olisin odottanut tehokkaampaa versiota. No, kai sellainenkin sieltä jossain vaiheessa putkahtaa.
 
Kyllä tuo Avio itseänikin ihmetyttää. Ilmeisesti Granpasson pata on pitänyt yhyttää johonkin katupyörään, jotta saadaan jonkinlainen "entry level" pyörä aikaiseksi. Mikään muu ton ja värin lisäksi ei taida muuttua tämän vuoden Corsaroon verrattuna. Ensvuoden corsarossahan on radiaalijarrut, näemmä. Toivottavasti tällainen veto ei kerro siitä et kehitysrahat on syöty. Olishan ton laimeamman padan ympärille voinut rakentaa vaikka katetun version tai ehkäpä sellainen onkin suunnitteilla...
 
Btw. ainakin Corsaron sekä Velocen hinnat tulleet tontun alaspäin
thumbs-up.gif


Ei tosin vielä näkynyt Msa-Centerin hinnastossa....
 
Täältä saisi termignoni pöntöt ja ecun halvalla 759e, mutta mitä tarkoittaa
(This Termignoni does not have ABE and is certified therefore not in the public traffic).
Suomesta saisi Gpr pöntöt 859e mutta tarviiko asentaa myös race ecu että pyörä toimii kunnolla?
Saako Msa centeristä jo niitä hiilikuituosia Corsaroon?
 
Mun silmää tuo Granpasso kovasti miellyttää. Tuon lajin pyörä sopisi allekirjoittaneelle hyvinkin seuraavaksi menopeliksi. Nyt vaan odotellaan testiä, jossa Granpasso olisi vaikka Gessun, Tigerin ja Multistradan kanssa.

[Edit: kirputusvihreet]
 
Täältä saisi termignoni pöntöt ja ecun halvalla 759e, mutta mitä tarkoittaa  
(This Termignoni does not have ABE and is certified therefore not in the public traffic).
Suomesta saisi Gpr pöntöt 859e mutta tarviiko asentaa myös race ecu että pyörä toimii kunnolla?
Saako Msa centeristä jo niitä hiilikuituosia Corsaroon?
Taitaa tarkoittaa käytännössä sitä että putket eivät ole e-hyväksytyt.
 
Kyselin tuossa joku viikko sitten Laitilaiselta Marteliukselta , että onnistuisiko katin poisleikkaaminen ja korvaaminen putkella. Kuulemma onnistuu, sanoivat hinta-arvioksi 250-350 egee (heille toimitettuun irralliseen väliputkeen). En tiedä mitä sellainen väliputki ilman kattia maksaa, mutta tod näk enemmän, ja ainakin ne mitä netissä oon kuvia nähny, ni niissä on se yhteinen putki ohuempaa kuin alkuperäinen.

Eli katti pois, termikset ja pcIII tai race ecu, ~1500 euronia... Montakos viikonloppua pitäis jättää väliin, et sais noi kustannettua, taitaa kevät loppua kesken...
 
onko pahakin ottaa sitten itse pois, se katti?
Eipä kai, jos on taito, pelit ja vehkeet tehdä. Pitää tehä jigi, et liitokset sopii homman jälkeenkin alkukäyriin ja vaimentimiin. Sit pitää olla ohutseinämäisen rosteriputken taivuttamiseen soveltuva laite tai vastaavasti valmiiks taivuteltuja pätkiä halkaisijaltaan oikeaa putkea. Ja lopuks pitäis osata hitsata hyvännäköistä ja hyvää saumaa ohueen rosteriputkeen... Ei mitään ydinfysiikkaa, mutta multa ei noista onnistuisi yksikään työvaihe, kyllä mä sen katin saisin rälläköityä irti...
 
Täältä saisi termignoni pöntöt ja ecun halvalla 759e, mutta mitä tarkoittaa
(This Termignoni does not have ABE and is certified therefore not in the public traffic).
Suomesta saisi Gpr pöntöt 859e mutta tarviiko asentaa myös race ecu että pyörä toimii kunnolla?
Saako Msa centeristä jo niitä hiilikuituosia Corsaroon?

Ja täältä nopeimmalle täysin uusi ja käyttämätön PCIIIusb Corsaroon !!! -Kliks-

Sliparit vaihdettuna ja PcIIIusb säädettynä niin aika tarkka +10hv on luvassa ja tietenkin saa samalla osakaasut eli ajettavuuden maksimoitua. Ostakeehan pois, on halpa vrt. esim
Storm-motor
 
Nyt on tullut Morinin jälleenmyynti Turun alueelle, CycleWorld Raisio purokatu 9. On sitä liikettä jo tänne odotettu, että olisi huolto lähempänä. Taidan silti ajaa oman pyöräni Järvenpäähän huoltoon, kun sieltä sain erittäin hyvää palvelua.
 
Back
Ylös