Petri
New member
varo ettet joudu käräjille, saattaa tuo hymiö aiheuttaa jollekin palkanmenetyksen...CycleWorld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
varo ettet joudu käräjille, saattaa tuo hymiö aiheuttaa jollekin palkanmenetyksen...CycleWorld![]()
Pyörän hain eilen Järvenpäästä, jonne se jäi talveksi... Takuun piikkiin tuli molemmat uudet sylinterinkannet ja samalla 20k huolto päälle. Oli kuulemma pakoventtiilien ohjurit kuluneet, joku valmistussarjan alkupään yksilöiden vika, MMn alihankkijan materiaalivirhe.
Pyörä alko tekeen sitä, et sammui lämpimänä silloin tällöin esmes liikennevaloihin tullessa, ja sen jälkeen sai sahata pitkään, ennenku läks. Eli ilmeisesti ohivuoto lykkäs huohotuksen kautta ylimääräisiä huuruja imupuolelle, mikä taas sotki seokset. Luulisin. Itse en moista kulumaa osannut epäillä, mut Riihinen MSA-Centerissä osasi tehdä diagnoosin oireiden perusteella. Muutenkin ensiluokkaista palvelua ko. puljussa.Mitenkäs ilmeni tuo pakoventtiilien ohjureiden ongelma?
Kiinnostaa kyllä pirusti, mutta budjettiin on joksikin aikaa priorisoitunut muita menovarauksia![]()
Mitä varten se on ihan pakko kaikkien saada pois ja vielä maksaa satasia, että joku sen repii sieltä? Nykyaikainen kennokatti saatikka metallikenno, mitä pyörissä käytetään, ei paljoa ahdista.Tätähän tässä hain takaa, tiiä sitten aiheuttaako tuommoinen tyhjä pömpeli mitään epäedullisia pyörteitäJos sen katin katkaisee keskeltä ja ottaisi sisukset pois.![]()
eikä maksa paljoo hitsauttaa yhtä putkisaumaa...
Pyörä alko tekeen sitä, et sammui lämpimänä silloin tällöin esmes liikennevaloihin tullessa, ja sen jälkeen sai sahata pitkään, ennenku läks. Eli ilmeisesti ohivuoto lykkäs huohotuksen kautta ylimääräisiä huuruja imupuolelle, mikä taas sotki seokset. Luulisin. Itse en moista kulumaa osannut epäillä, mut Riihinen MSA-Centerissä osasi tehdä diagnoosin oireiden perusteella. Muutenkin ensiluokkaista palvelua ko. puljussa.
Ei mitään, kun mun pyörä jäi talveksi sinne minusta riippumattomista syistä...Paljonko 20k huolto maksoi?
Ei ahdista ei, mutta sotkee putken virtauksen (ja painepulssit) pahemman kerran huonolla muotoilullaan ja sijainnillaan. Eli itseasiassa tavallaan ahdistaa sitäkautta. Moottorin hengityksen kannalta katin pitäisi olla paljon kauempana pakoventtiileistä putkiston loppupäässä, mutta se on taas tuon härpäkkeen puhdistustoiminnan kannalta huono paikka, kun ei ilmeisesti riitä lämpö.Mitä varten se on ihan pakko kaikkien saada pois ja vielä maksaa satasia, että joku sen repii sieltä? Nykyaikainen kennokatti saatikka metallikenno, mitä pyörissä käytetään, ei paljoa ahdista.
No paljonko pelkällä katin poistolla tulee hevosia lisää?Ei ahdista ei, mutta sotkee putken virtauksen (ja painepulssit) pahemman kerran huonolla muotoilullaan ja sijainnillaan. Eli itseasiassa tavallaan ahdistaa sitäkautta. Moottorin hengityksen kannalta katin pitäisi olla paljon kauempana pakoventtiileistä putkiston loppupäässä, mutta se on taas tuon härpäkkeen puhdistustoiminnan kannalta huono paikka, kun ei ilmeisesti riitä lämpö.Mitä varten se on ihan pakko kaikkien saada pois ja vielä maksaa satasia, että joku sen repii sieltä? Nykyaikainen kennokatti saatikka metallikenno, mitä pyörissä käytetään, ei paljoa ahdista.