Motopark 7.6.2014 - 8.6.2014 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pieni kyssäri; miten toimitaan kun myyn jäsenhintaisen lipun ei jäsenelle?

Ilmoitus ratavastaaville normaalisti ja ei-jäsen maksaa erotuksen lipun hinnasta yhdistyksen kassaan. Ratavastaavilta saanee tarkemmat ohjeet tähän, mutta ymmärtääkseni tuon voi hoitaa joko käteisellä paikan päällä tai tilisiirrolla ennen tapahtumaa. Jos tilisiirto niin ainakin kuitti mukaan ilmoittautumiseen, että on todiste maksusta.

Ilmoitus ratavastaaville normaalisti ja ei-jäsen maksaa erotuksen lipun hinnasta yhdistyksen kassaan. Ratavastaavilta saanee tarkemmat ohjeet tähän, mutta ymmärtääkseni tuon voi hoitaa joko käteisellä paikan päällä tai tilisiirrolla ennen tapahtumaa. Jos tilisiirto niin ainakin kuitti mukaan ilmoittautumiseen, että on todiste maksusta.

Maksakaa ilmoittautumisen yhteydessä erotus = 15 euroa.

Jos on muita halukkaita linjan kattelijoita keskiryhmään niin voisivat huudella tähän perään.

Mä tartten kanssa vetoapua, uusi rata. Eräs järkkäri mulle jo kyllä lupaili lähteä näyttämään linjoja keskiryhmään liivit päällä, niin saattaisihan tuo sitten possujunankin vetää, jos Nitrous ei ehdi.

Jos on muita halukkaita linjan kattelijoita keskiryhmään niin voisivat huudella tähän perään.

Prkl ja mulla hidas lippu, kun ekaa kertaa motoparkissa.

No mä meen possujonoon kattelee, jos ajotaitokouluttajat suo :) Kyseisen kurssin kävin jo viime alastaron päivillä.

Eikö se sanonta kuulu, että hiljaa hyvä tulee? :grin:

Lippuja motoparkkiin ostettaessa ei ollut vielä hajua vauhdista uudella pyörällä. Viime alastaron päivillä alkoi kuitenkin vähän jo sujumaan ja ilmeisesti keskiryhmän kyytejä mennään.

Motopark toki uusi tuttavuus, mutta hitaanryhmän liputusvuoron voisin vaihtaa keskiryhmän vastaavaan ainakin sunnuntaiksi, jos jollekkin maistuisi hidas keskiryhmää paremmin...

Mä tartten kanssa vetoapua, uusi rata. Eräs järkkäri mulle jo kyllä lupaili lähteä näyttämään linjoja keskiryhmään liivit päällä, niin saattaisihan tuo sitten possujunankin vetää, jos Nitrous ei ehdi.
Pitää kattella itselle myös veturia tuonne, videoita kahlaamalla harvoin on lihasmuistiin mitään jäänyt, joten voisin olla jossain letkassa ihmettemässä.

Hep, meillä on kohta pidempi letka keskiryhmässä kuin hitaassa. :D

Tosin saa nähdä mahtuuko toi sormi lauantaina hanskaan. :no: Pitäiskö varulta käydä rukkaset ostamassa...

sormi.jpg

Olisko nopeeseen tullut peruutuspaikkoja tai olisko joku halukas myymään liput molemmille päiville?

Kai näin kuumalla pärjää ilman lämppäreitäkin. Tosin eväät ois hyvä saada kylmään.

niin olisiko vielä tilaa yhdelle johonkin mökkiin la-su yöksi ?

Back