Sähköposteihin ei tunnu olevan kiirettä vastailla... vastaukset tulleet päivän parin viiveellä, kun mainitsin asiasta kehottivat soittamaan. Ja sen jälkeen ei vastattu enää ollenkaan.
Kyllä mielestäni nykyaikana firman kuin firman pitää vastata ainakin kahden tunnin viiveellä sähköposteihin.
Sähköpostihan tuo vastaajalle vain enempi liikkumavaraa...ei tarvitse keskeyttää työtä ja vastailla puhelimeen. Ja asioimiset hoituu nopeammin, sekä ähköposteista jää aina talteen dokumenttia esim tarjouspyynöistä joita on sitten helppo kuluttajan vertailla.
Aika yleinen vaiva, jota ihmettelen isompienkin firmojen osalta. kyllä minulla ainakin on kaikista tileistä ilmotus kännykkään.
Ainahan sitä "asiallista" palvelua pitää lähtökohtaisesti odottaa.
Sitä ei kuitenkaan pidä odottaa, että maailma pysähtyy just ja heti.... aina kun
MINÄ jotain haluan.
PK-hommissa ja ERITYISESTI yhden-kahden ukkelin puljuissa nuo realiteetit vaan tahtovat olla
aika ankarat "palvelemisen takia palvelemisen" suhteen.
Kelle ei käy järkeen, että kiirettä pukatessa prioriteetti on "sisällä olevien" asiakkaiden hoitaminen,
käytännössä yksinkertaisesti TYÖN TEKEMINEN pääasiassa omin pienin kätösin..... tai näihin liittyvien
asioiden hoitamisessa...... Kannattaa todella viivähtää siinä peilin edessä hieman pitempäänkin
Se on sitten toinen asia, kun mennään suurempiin toimijoihin, joiden suhteen saattaa "huonon päivän tai
asenteen" takia yksinkertaisetkin asiat olla mahdottomia hoitaa.
Suuremmilla toimijoilla voi myös olla ihan lähtökohtaisesti päin persettä henkilökunnan laadun/määrän/
ajoituksen mitoitus..... tai sitten vaan ei saada edes "rahalla" pientä nyyttiä siirtymään
alle kahden viikon Turku - Tampere - Lahti akselilta pääkaupunkiseudulle

.
Pikkupajassa kun väännetään osan vuotta"valmista ulos uunista" pitkää päivää 120%:n teholla, on kyse aivan
toisesta asiasta ja ongelmasta kuin tuossa heti yllä mainitussa.
On aivan lapsellista väittää, että nykyinen, monimuotoinen viestintätekniikka ratkaisee pikkupajan
prime-time ongelman ja antaa mahdollisuuden tyydyttää kaikki "hoohoilijat" tarpeittensa mukaisesti.
.....Vai sekö sitten on sitä "tehokkuutta ja asioiden hyvää hoitoa"...... sitä mitä nykyisin aika monissa
eri puitteissa saa isommissa kuvioissa?
"Prosessi" on kyllä hieno..... mutta kaikki muu onkin sitten "kädessä".
Ei pidä sovitut aikataulut, asiat on HOIDETTU, siis ei hoidossa, vaan HOIDETTU, kun pannaan
sähköposti kiertämään bittiavaruutta..... ilman mitään käsitystä, lupausta ja sitomusta siitä,
että ASIA HOITUU..... kuten on tarkoitus ja sovittu.
Tämä on sitä ASIOIDEN HOITAMISTA nykyisin...... "LAITOIN MÄ SEN ETEENPÄIN! "
VOI VITTU SENTÄÄN! EI KAUNIIMMIN VOI SANOA

.
No HUH

.
Mut joo.
On se välillä pokankin ymmärrettävä missä mennään, varsinkin kun tietää toimijan puitteet.
Ai niin..... Oon varmaan "Villen" kerran eläissäni nähnyt elävänä

.......
Ettei tässä "kaveria" ainakaan koiteta putsailla kuntoon

.