• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoville Espoo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja siki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo tänään tuli (taas) yksi jeesi Villeltä saatua  
smile_org.gif

sanoi:
Vielä kun ukostakin saisi ruuvaamalla enemmän irti,niin avot!Se tosin taitaa olla Villellekin liian kova homma kuitenkin

Toi on valitettavasti (?) omissa käsissä.

PS. Meni muuten se sun R1 "hyvään kotiin". Toipuis vain sen ostanut kuski ajokuntoon  
062802moto_prv.gif

Renkaat laitatin vanteille. Vanteiden maali oli suht tuoretta, joten pyysin vielä erikseen varomaan. Näin oli myös tehty, koska reunoissa ei jälkiä näkynyt, eli homma meni, kuten kuuluukin.

Oli kesän ainoalla lomaviikolla lähdön hetket moporeissulle käsillä ja 9R:än takajousen säädöt jumissa.

Ei auennut sitten millään ja epätoivo reissun onnistumisesta rupes iskemään. Tuli mieleen kehuttu Motoville ja piipahdin tallilla.

Mieletön määrä konsultaatiota ja joustavaa loistavaa asiakaspalvelua. Joutui vuokseni ylitöihinkin ja koko ajan oli asenne se, että homma saadaan toimimaan.

Lopulta iskari kuntoon ja pääsin reissuun.
062802moto_prv.gif

Täältä iso käsi Motovillelle ja asiantuntevalle palvelulle!
thumbs-up.gif

Paljon plussaa Villelle täältäkin. Hyvää opastusta alustasta yms. ja nyt toivotaan, että uudet jouset saapuu ajoissa, niin seuraavassa kisassa paremmin toimiva pyörä alla.

Iso plussa täältäkin, nopee keikka renkaita vääntäessä irtovanteille ja mukavaa turinointia siinä ohessa. Käyn uudestaankin.

Motovillestä pelkkää positiivista.
Tänäkin vuonna Motovillestä pelkkää positiivista. On se hieno äijä, perkele.
pakko sanoa että +1.

Tuolta tullut ostettua kaikenlaista härpäkettä mitä muualta ei ole löytynyt tai en ole osannut tilata. Pakoputkenosatkin olisi vaan pitänyt tilata suoraan Villeltä eikä yrittää kikkailla saksasta, niin osat ois olleet pyörässä jo pari viikkoa aiemmin.

Iluracingin kanssa Motoville on niitä mestoja joiden kanssa itse tykkään toimia.

Esimerkillistä asiakaspalvelua. Pyörähdin kyselemässä alusta-asioista ja pari tuntiahan siinä kuunnellessa vierähti! :grin:

Täältä myös, puolueellinen, tarina Villen toiminnasta. Oma historia ulottuu jo aikoihin ennen MotoVillen perustamista.

Venttiilit

Ketjun vaihto

Iskarit

Iskari ja lämpökahvat

Kuten mainittua, puolueellinen mielipiteeni, niin kaikki on aina toiminut ja hommat tehdään niin tarkasti kuin mahdollista.

jussi upn

Katsohan venat säädetty Talmassa ja MUN huoltopöydällä, olikohan Villellä lupa lainata... Tuon pöydän olen jo antanut eteenpäin, mutta näemmä kesti kilpuria raskaampiakin mopoja.

Motoville on paikka, jossa tulen tästä lähtien huollattamaan pyöräni, niiltä osin, mitä en itse pysty tekemään. :thumbup:

Ja eikutaas. Superlatiivikehut Villen touhuista. REXI 96t. huollossa (98 oikeesti). Kaikkee kateltiin ja laiteltiin. Pyörä on ku toinen peli huollon jälkeen. Taas kelpaa ajella.:jippikaijee::jippikaijee::peukutpystyyn:

Tämä oli hyvä paikka. Motovillen luona asioin jatkossakin :thumbup: Rosvo sai tällä kertaa 24k huollon. Seuraavaksi luultavasti gummi- ja/tai ketjuhommia.

Tämä oli hyvä paikka. Motovillen luona asioin jatkossakin :thumbup: Rosvo sai tällä kertaa 24k huollon. Seuraavaksi luultavasti gummi- ja/tai ketjuhommia.

Joo Ville on asiallinen jätkä. Niin kauan ku mopon omistan niin motovillellä kyllä asioin. :orgmp:

Viimeksi muokattu:
Olin tyytyväinen bikeworld espoon huoltoihin sillä ensi kerrasta lähtien siellä tehtiin se mitä oli sovittu ja hinta oli myös sitä mistä oli ollut puhe. No kyseinen lafka meni kiinni ja uusi vaki huoltopaikka ollut hakusessa...

Tämän triidin perusteella vien tästä lähtien mopottimeni Villelle huollettavaksi niiltä osin mitä itse en osaa. Jos hän hondan kipottimia suostuu huoltamaan:grin:

Ääni täältäkin. Gixxu huollettiin nyt (ja jatkossa) Villellä, ja ensi talvena menee myös talvehtimaan Villen hoiviin.:thumbup:

Suositukset myös allekirjoittaneelta. :thumbup:
Varmasti asioin Villellä myös jatkossa.

Ville ei taida näitä nykyajan hömpötyksiä kuten puhelimia ja sähköpostia kauheesti kattella?

Lähetin reilu viikko sitten sähköpostia - ei vastausta.
Soitin eilen = Vastaus "Haloo?" johon vastasin "Päivää päivää". Vastaukseksi tulee "aijaa... *kliks*" ja iski luurin korvaan.

Mietin tässä että pitääkö alkaa viidakkorummuilla vaiko savumerkeillä sinnepäin viestittelemään kun ei muuten saa mitää aikaseks...

Kumma kun ei raha kelpaa.

Back