Minä haluan hälyttimeltä helppokäyttöisyyttä ja huomaamattomuutta. Eli SR-i900 ei tule kuuloonkaan koska kaukkari on niin iso ja sitä saa sitten olla latailemassa. Enimmäkseen moposta ollaan niin kaukana että ei se kaksisuuntaisuus toimi kuitenkaan.
RFID antenni keskustelee kaukosäätimen kanssa ja se kantama on silloin juurikin jotain 1m tjsp. Eli tismalleen sama kun esim "Keyless Access" järjestelmässä joka minulla on autossani.
Minulla on kotiavainten seassa tuo kaukkari ja moponavain on erikseen. Eli niin kauan kun kaukkari on lähellä mopoa (taskussa) niin se ei hälytä vaikka olisikin kytketty päälle. Eli esim: tuut kotiin ja sammutat mopon virran, 3s myöhemmin hälytin ilmoittaa että menee päälle mutta voit edelleen puuhata mopon äärellä ilman että se hälyttää.
Kaukkaria ei siis tarvitse koskaan käyttää ellet halua sammuttaa häläriä jolloin napista painetaan kaksi kertaa

Helppoa
Hondassa ja Ninjassa mulla oli tollaset ~30e halppishälyt. Toimi ihan ok mutta Scorpio on selkeesti parempi ja laadukkaampi (ja kalliimpi). Toiste en halppishälyä osta.