• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MT-10 tulossa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Havis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun mielestä ihan törkeen makee. Tosin uholle pitäs olla sit katettakin, eli se 200 hv. Se taas vaatis kunnon alustan eli WP / Öhlins. Kasvavat vauhdit taas kaipais perään Brembot... Alkaa yhtälö hajota aika äkisti.
 
On rohkeaa että julkisesti tunnustat ettet ymmärrä tekstiä, vaikka expertiksi ilmottaudutkin :)

Edelleenkään vma:n kirjoituksissa ei toistaiseksi löydy muuta kuin ulkonäköön liittyvää kritiikkiä. Rivien välistä voi toki jokainen kuvitella lukevansa vaikka raparperipiirakan ohjeita. Hyvä että pojilla riittää mielikuvitusta.

MT-10:ia vois kyllä kokeilla, tiedä vaikka istuis käsiin hyvinkin. Yleensä japsit ei ole aivan italojen tasolla alustan osalta, mutta eiköhän tämäkin riittäne suomen oloihin yhtä kaikki.

....."luultavasti muuten oikein hieno peli" :paikallatuulee:

Ei tartte hakea mummolasta asti raparperipiirakan ohjetta ja sovittaa sitä
rivien väliin.

Ne rivien välit täyttyy "ihan itsekseen" laitteesta asiayhteydessä luetuilla
teknisillä tiedoilla ja kokkonaisuutta osaltaan täydentävillä kuvien detaljeilla.

Mut joo.... eihän kaikki tajuu sitäkään, et köntsät on housuissa kun.....
Ihmettelee vaan kun outo haju seuraa... seuraa ja seuraa :grin:
 
Niin siis, nakupyörässä 200hp taitaa sikäli olla aika turha, käypi vain niin että joutuu rajoittamaan tehoja alimmilla vaihteilla ja sitten kun on tehot käytettävissä on nopeudet sitä luokkaa ettei taaskaan saa käyttöön... No eri juttu jos on eri juttu. Tuoshan oli jo Suzukilla likimain sellainen tapaus liki-naku jossa jtain 145hp ja menot piisas kai porukkaan. Muttei kehumiseen ehkä tai mainoksiin.

Teho on kyllä laitteessa kun laitteessa siitä hauska juttu, että ei sitä koskaan voi.... ei vaan voi :D,
olla liikaa, jos se vaan on johdonmukaisesti annosteltavissa.

Oli se sitten kotilo ( 2 tai neliveto), tai kaksipyöräinen, niin jossain kohtaa tulee sitten kuitenkin
se kohta vastaan, jossa pito ei vaan enää riitä.

Jos pitoa on paljon, loppuu monelta petteriltä kädet kesken siinä mielessä, että
laitteen "liikkeet" tapahtuu ihan eri hätäisyysasteikolla kun heikolla pidolla mentäessä......
ja toisaalta taas siinä kohtaa kun pito nasahtaa takaisin..... mennään takavetoisella kotilollakin saman tien
sinne mihin nenä näyttää.... eikä sinne menne etupyörät osoittaa:D.

Kisakuskeille voi "lainata" kovankin pelin.... koska niillä on hätäiset liikkeet (rytmi) veressä, eikä
paskat heti housussa vaikka kilpailisi numerolla 47 :p.

Muutoin on parempi vaan kantaa mulkeron viittaa ja olla lainaamatta, jos ei todella tiedä
että homma on hansakassa..... tai järki ei anna tehdä tyhmiä.

Sanotaan, että kotilon kanssa hyvä "testi" on antaa vetää motarin rampista kunnon täräytyksellä.
Jos kaveri liityntäkohdan tullessa silmille alkaa kammeta kuulaa vasemmalle katsoakseen
tuleeko sieltä ketään...... kannattaa liputtaa heti samantein radan varteen.......

Fokus kun ei +150kmh nopeuserolla yksinkertaisesti voi olla muualla kuin siinä, että
tuleeko joku tuota kyytiä perse edellä silmille.

Normi Esson jeesus torttuaa hyvällä pidolla menevän, todella tehokkaan pelin, auton tai mopon,
alta aikayksikön..... koska "myöhästyy jo ensimmäisestä junasta".
Turhan moni on tuosta syystä tortunnut omatkin, isolla rahalla ja vaivalla kasatut vehkeet.

.....Mutta kyllä siinä jotain äärimmäisen herkkää ja tyydyttävää tapahtuu, kun
takavetoisessa tärähtää kaikki 600-700 tai yli kaakkia laitumelle ilman avusteita.

Sama helvetin lumo pursuaa reilusti yli 200 kaakkia työntävistä mopoistakin......
siitä huolimatta, että se pari sataakin tarjoaa ihan helvetin kylmää kyytiä :respect:.

Mut joo.... ihanan kallista..... ja ihan turhaa:D, ei mitään järkeä.....
Niin.... käykääs naisväen vaatekaapeilla :grin:.... Aivan :thumbup:
 
Oppiminen ei lopu koskaan, ellei sitä itse päätä lopettaa.... tai viikatemies korjaa pois kuljeksimasta.

Mikään tiedon, taidon ja kokemuksen määräkään ei tuota muuta.....

Vaan mistä NE sikiää, jotka luulee, että on porukkaa kun "tietää kaiken" ?
 
Toisaalta jos on jotain riittävästi niin ei sillä tarvi kehua, en itte ainakaan ole montaakaan jonkin alan huippua nähnyt joilla ois tarvis kehua itteensä (pl. ne joilla on jokin krooninen itsetuntotrauma tjsp) - että siinä mielessä moottoripyörä jos on ihan äärihuippu ajoltansa ja suorituskyvyiltään niin saa olla todella sokean nikkarin tekemän näköinen.

Olen kanssasi pitkälti ihan samaa mieltä, mutta kun tässä on jo menty siihen että muotokieli on puhdasta uhoa niin siksi kaipaisin sille henk.koht. myös katetta. Tikkurilan raitti on pullollaan niitä spoilerihirmuja, need for speed vehkeitä, joista ei lopulta löydy pellin alta kuin turhaa pössähtelyä. Tulee mieleen desert eagle replica joka ampuu muovikuulia. Massiivinen ilotulitus-pänttö, joka antaa vain vaimean tussahduksen. Itselleni (vastaan siis vain omista mielipiteistäni) näissä on aina kyseessä pelkkä pettymys. Omaa silmää laite mielyttää mutta jättäisen sen kaupan hyllylle vain siksi että se ei vastaa huutoonsa.
 
Ai perkule... Pikkusen liian kallis ollakseen MT... Olisi tuon tehnyt jonain muulla nimikkeellä kuin MT.

16.000-17.000 € välillä olisi ollut aika nappihinta.
 
Tää ulkonäöstä vinkuminen on kyllä suhteellisen hauskaa seurattavaa. Uuden gixerin kohdalla porukka itkee, että näyttää liian vanhalta, Ducatissa on kuulema rumat pakoputket, Yamaha näyttää lasten lelulta jne..

Kysynpä vaan, että kuinka moni teistä näkee sen mopon ajaessaan? Eikö muut ominaisuudet mene aika paljon ulkonäön edelle? Vai heikentyneen egon pönkitykseenkö niitä ostellaan?

Varmaan sitten sen pönkitykseen, en ole tselleni ostanut yhtään autoa tai mopoa muun kuin ulkonäön perusteella :) Mitä tuohon Yamahaan tulee niin on kyllä oikeasti ruma. Japsit on löytänyt tämän streetfighter scenen nyt 15v myöhässä. Varmaan tulee lyhyellä pystyperseellä oleva honda seuraavaksi. kawallahan on jo se mgm maskilla oleva streetfighter :D
 
Ai Japanilaisilta tuli nyt vasta eka Streetfighter? Tais Kawan Z1000 tulla jo 2003.. Ja Yamahalta melkein samoihin aikoihin.
 
Ai Japanilaisilta tuli nyt vasta eka Streetfighter? Tais Kawan Z1000 tulla jo 2003.. Ja Yamahalta melkein samoihin aikoihin.

Kawasaki tais tosiaan olla ensimmäinen iso valmistaja, joka toi ns. sarjatuotantofighterin markkinoille. Toki Ducatin monsteri oli olemassa jo pitkään, mutta on vähän eri genren pyörä. Myös Cagivan V-Raptor taitaisi mennä vähän samaan kategoriaan. Oli tosin muotoilullisesti vähän aikaansa edellä ja nykyisellään tuo on lähinnä vain ruma. :D
 
Kawasaki tais tosiaan olla ensimmäinen iso valmistaja, joka toi ns. sarjatuotantofighterin markkinoille.
Speed Triple?

...joka, kuten Kawasaki, on jäänyt ominaisuuksiltaan sinne yli 10 vuoden takaiseen historiaan.

Siinä mielessä Yammu on yksi ensimmäisistä heränneistä japseista, että nousevan auringon maasta ei ole tullut mitään järkevää ja kilpailukykyistä ko. luokkaan pitkiin aikoihin. Siksi "yksi ensimmäisistä" että Suzukiltahan tuli GSX-S vuosi sitten. Mulla on se ajamatta, mutta olen luotettavilta tahoilta kuullut, että se on ihan pätevä peli.
 
Speed Triple on kyllä surullinen tapaus nykyisin. Itsellä eri S3 mopoja useita olleena ei voi kuin ihmetellä miten pitkään ne nyt elvyttää vanhaa. vm. 2005- oli kaunis, toimiva ja ominaisuudet vielä tasoilla kilpailijoihin verrattuna. Siitä seuraava sitten ruma eikä teknillisesti juurikaan mitään uutta. Nyt vielä sitten kokeillaan saada vuosia "samalla" tehottomalla koneella nykypäivän mittapuulla, onneksi sentään laatupalikoita heitelty brembon ja öhlinsin muodossa. Antakaa nyt jo uusi s3 meille jossa on rivi3, 170hp ja <-200kg !!! hiukan offtopiciksi meni tuskan vuodatus :D

Ihan samaa kamaa edelleen.
 
Jatketaan samalla linjalla: Itse olen odotellut Tiger Explorerin esittelystä lähtien, milloin Trumppa tekee sen koneella, mutta vähän kiukkuisemmilla nokilla Speed Triplen. Ei ole vielä näkynyt.
 
Back
Ylös