madman78
New member
Ainakin paino, teho ja vääntö lisätty sivulle http://www.yamaha-motor.eu/fi/products/motorcycles/mt/mt-10.aspx?view=featurestechspecs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin paino, teho ja vääntö lisätty sivulle http://www.yamaha-motor.eu/fi/products/motorcycles/mt/mt-10.aspx?view=featurestechspecs

Oliskohan tästä samanlainen konsepti tulossa kuin MT-09:ssä eli ensin nakua peliin ja vähän myöhemmin hiukan matkaorientoituneempi malli... toivottavasti! Mielenkiinnolla odottaen![]()
Katso ihan suomalaiselta Yamahan kotisivulta galleria kuvia, ne viimeisimmät kuvat, niissä nuo näkyy.Tuli tilattua moinen peli.
KAJ mistä löysit nuo lisävarusteet ?
Ihan riittäviltä numerot (teho ja vääntö) vaikuttaa. Kiinnostavaa olis tietää miten vääntää ala- ja keskirekisterissä... Ehkä sekin selviää sitten aikanaan. Ja tietenkin toisella vaimentimella yms jne saa jotain pientä lisää... ainakin ääneen.
Katso ihan suomalaiselta Yamahan kotisivulta galleria kuvia, ne viimeisimmät kuvat, niissä nuo näkyy.
Minkä värin tilasit?
http://cdn.yamaha-motor.eu/product_...016-Yamaha-MT-10-EU-Night-Fluo-Static-007.jpg
Yleensähän noissa kyykyistä tehdyissä nakuissa on ainoastaan kuristettu huipputehoa ja vääntöä alhaalla samat kuin kyykyssäkin.
Käytännössä pitää katsella noita 1200 kuutioisia, mutta twini ei periaatteessa ihan valtavasti himoita tutinoineen. Nelarit taas painavia retromöhköjä. Se 170hv Speed Triple 1200 saisi tulla vaikka heti.
No ei tuo tonninen nakubemu sitten nappaa?
Onhan siinä, käytännössä pakkomyynnillä, mukana paljon joutavaa,
mutta pata on aivan mahtava laitos, varsinkin kiloiseksi ei kyykyksi.
Joo, itselleni pieni pettymys. Luulin että lähtisivät oikeasti haastamaan Tuono ja Superdukea.
Jos teholupaus pitää paikkansa, jäädään Kotarista noin 7 heppaa ja Tuonosta vielä vähemmän.
Jos teholupaus pitää paikkansa, jäädään Kotarista noin 7 heppaa ja Tuonosta vielä vähemmän.
Cycleworldin mittauksen (-14?) mukaan takaselta tuli koko kolmikolta vain noin 150hp. Siis Tuono 148, Superduke 152 ja S1000R 151. Ei varmaan absoluutinen totuus, mutta vertailukelpoinen.
Cycleworldin mittauksen (-14?) mukaan takaselta tuli koko kolmikolta vain noin 150hp. Siis Tuono 148, Superduke 152 ja S1000R 151. Ei varmaan absoluutinen totuus, mutta vertailukelpoinen.
No ei tuo tonninen nakubemu sitten nappaa?
Onhan siinä, käytännössä pakkomyynnillä, mukana paljon joutavaa,
mutta pata on aivan mahtava laitos, varsinkin kiloiseksi ei kyykyksi.
Viime keväänä puolivakavissani kyselin tarjouksia Bemun R1200R:stä. Olisin luultavasti ostanutkin, mutta: Ilman turhaa krääsää ei saa kuin tehtaan erikoistilauksena kuukausien toimitusajalla. Myyjän kommentti:" kai ne johonkin Kreikkaan tai italiaan noita vie". Olisi tullut pakkosyötöllä mukana sporttipaketti, touring-paketti, comfort-paketti ja race-paketti 5000€ lisähintaan. Törkeä sininen on perusväri ja kaikki muuta värit ovat "styling"-paketteja 1200€ lisähintaan. Pitäkööt vittu tunkkinsa. Ostin sitten Tripleen alakatteen, kiinankahvat ja oranssit vanneteipit ja ajelin sillä.
Nelipyttyiset ovat kaikki samanlaisia kyykkyjä pikkukatteella, kuristetulla koneella ja suoralla stongalla. Kotarilla ja Aprilialla on minun korvaan vähän sätöksen maine. Ducatin Streetfighteria olen vähän katellut tänä talvena sillä silmällä. Vissiin ihan ok ja riittävän "erilainen".
.