• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MT-10 tulossa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Havis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan riittäviltä numerot (teho ja vääntö) vaikuttaa. Kiinnostavaa olis tietää miten vääntää ala- ja keskirekisterissä... Ehkä sekin selviää sitten aikanaan. Ja tietenkin toisella vaimentimella yms jne saa jotain pientä lisää... ainakin ääneen.

Oliskohan tästä samanlainen konsepti tulossa kuin MT-09:ssä eli ensin nakua peliin ja vähän myöhemmin hiukan matkaorientoituneempi malli... toivottavasti! Mielenkiinnolla odottaen :jippikaijee:

E: Nettimotossa näyttäis olevan ennakkomyynnissä 19 000 € hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Oliskohan tästä samanlainen konsepti tulossa kuin MT-09:ssä eli ensin nakua peliin ja vähän myöhemmin hiukan matkaorientoituneempi malli... toivottavasti! Mielenkiinnolla odottaen :jippikaijee:

Näytti kotisivuilla olevan kuvia matkavarusteisesta MT-10:stä (korkeampi pleksi, kahvansuojat, "mukavuus"-satula, sivulaukut)...
 
Ihan riittäviltä numerot (teho ja vääntö) vaikuttaa. Kiinnostavaa olis tietää miten vääntää ala- ja keskirekisterissä... Ehkä sekin selviää sitten aikanaan. Ja tietenkin toisella vaimentimella yms jne saa jotain pientä lisää... ainakin ääneen.

Yleensähän noissa kyykyistä tehdyissä nakuissa on ainoastaan kuristettu huipputehoa ja vääntöä alhaalla samat kuin kyykyssäkin.

Käytännössä pitää katsella noita 1200 kuutioisia, mutta twini ei periaatteessa ihan valtavasti himoita tutinoineen. Nelarit taas painavia retromöhköjä. Se 170hv Speed Triple 1200 saisi tulla vaikka heti.
 
Yleensähän noissa kyykyistä tehdyissä nakuissa on ainoastaan kuristettu huipputehoa ja vääntöä alhaalla samat kuin kyykyssäkin.

Käytännössä pitää katsella noita 1200 kuutioisia, mutta twini ei periaatteessa ihan valtavasti himoita tutinoineen. Nelarit taas painavia retromöhköjä. Se 170hv Speed Triple 1200 saisi tulla vaikka heti.

No ei tuo tonninen nakubemu sitten nappaa?
Onhan siinä, käytännössä pakkomyynnillä :D, mukana paljon joutavaa,
mutta pata on aivan mahtava laitos, varsinkin kiloiseksi ei kyykyksi.
 
No ei tuo tonninen nakubemu sitten nappaa?
Onhan siinä, käytännössä pakkomyynnillä :D, mukana paljon joutavaa,
mutta pata on aivan mahtava laitos, varsinkin kiloiseksi ei kyykyksi.

Bemarissa vikana karsee ulkonäkö, ärsyttävät värinät koneesta ja turhien kamojen pakkomyynti.
 
Jos teholupaus pitää paikkansa, jäädään Kotarista noin 7 heppaa ja Tuonosta vielä vähemmän.

Odotellaan takarengaslukemia. Tuonossa ja Dukessa ne on 160 molemmin puolin. Dukessa hiukka enempi, jos oikein muistan. Penarissakin on takarenkaalla about 160, ilmoitti ne konetehoksi sitten mitä vain.

Annetulla akselivälillä nostaa etutassua varmaan kohtuu kiitettävästi oli ne lopulliset tehot melkein mitä tahansa. Nyt on Transformer-faneillekin kunnollinen tehdasfaitteri tarjolla :p
 
Cycleworldin mittauksen (-14?) mukaan takaselta tuli koko kolmikolta vain noin 150hp. Siis Tuono 148, Superduke 152 ja S1000R 151. Ei varmaan absoluutinen totuus, mutta vertailukelpoinen.
Kotimainen tekniikan alan julkaisu sai kotarista sen 167 laskettua. Mutta lupaus se on (vasta) se jammun tehokin.
 
Viimeksi muokattu:
Cycleworldin mittauksen (-14?) mukaan takaselta tuli koko kolmikolta vain noin 150hp. Siis Tuono 148, Superduke 152 ja S1000R 151. Ei varmaan absoluutinen totuus, mutta vertailukelpoinen.

150hp takasella on aika tarkkaan 170hp koneella, eli tarkottas n. 10hp tehoeroa Yamahaan mikäli tehoilmoitus pitää paikkaansa.

160hp koneella sitten taas tarkottas n. 141hp takaselta.
 
Cycleworldin mittauksen (-14?) mukaan takaselta tuli koko kolmikolta vain noin 150hp. Siis Tuono 148, Superduke 152 ja S1000R 151. Ei varmaan absoluutinen totuus, mutta vertailukelpoinen.

Tuonoon tuli uuteen malliin joku 70 kuutiota lisää, ja kait muutama heppa huippujakin. Cycle world on lisäksi jenkkilehti???, joten jos noin, niin saastemääräysten vuoksi voivat mittaukset hieman erota Euroopan serkkuihin verratessa. Mutu mutu.
 
Joulukuun Performance bikessä oli nakut testissä ja saivat tämmösiä lukuja penkistä:
Tuono 164bhp
SD 160bhp
S1000R 159bhp

Lisätään vielä että samassa lehdessä oli myös dynotettu uusi ja vanha Tuono, eli 164bhp ja 156bhp
 
Viimeksi muokattu:
No ei tuo tonninen nakubemu sitten nappaa?
Onhan siinä, käytännössä pakkomyynnillä :D, mukana paljon joutavaa,
mutta pata on aivan mahtava laitos, varsinkin kiloiseksi ei kyykyksi.

Viime keväänä puolivakavissani kyselin tarjouksia Bemun R1200R:stä. Olisin luultavasti ostanutkin, mutta: Ilman turhaa krääsää ei saa kuin tehtaan erikoistilauksena kuukausien toimitusajalla. Myyjän kommentti:" kai ne johonkin Kreikkaan tai italiaan noita vie". Olisi tullut pakkosyötöllä mukana sporttipaketti, touring-paketti, comfort-paketti ja race-paketti 5000€ lisähintaan. Törkeä sininen on perusväri ja kaikki muuta värit ovat "styling"-paketteja 1200€ lisähintaan. Pitäkööt vittu tunkkinsa. Ostin sitten Tripleen alakatteen, kiinankahvat ja oranssit vanneteipit ja ajelin sillä.

Nelipyttyiset ovat kaikki samanlaisia kyykkyjä pikkukatteella, kuristetulla koneella ja suoralla stongalla. Kotarilla ja Aprilialla on minun korvaan vähän sätöksen maine. Ducatin Streetfighteria olen vähän katellut tänä talvena sillä silmällä. Vissiin ihan ok ja riittävän "erilainen".
 
Viime keväänä puolivakavissani kyselin tarjouksia Bemun R1200R:stä. Olisin luultavasti ostanutkin, mutta: Ilman turhaa krääsää ei saa kuin tehtaan erikoistilauksena kuukausien toimitusajalla. Myyjän kommentti:" kai ne johonkin Kreikkaan tai italiaan noita vie". Olisi tullut pakkosyötöllä mukana sporttipaketti, touring-paketti, comfort-paketti ja race-paketti 5000€ lisähintaan. Törkeä sininen on perusväri ja kaikki muuta värit ovat "styling"-paketteja 1200€ lisähintaan. Pitäkööt vittu tunkkinsa. Ostin sitten Tripleen alakatteen, kiinankahvat ja oranssit vanneteipit ja ajelin sillä.

Nelipyttyiset ovat kaikki samanlaisia kyykkyjä pikkukatteella, kuristetulla koneella ja suoralla stongalla. Kotarilla ja Aprilialla on minun korvaan vähän sätöksen maine. Ducatin Streetfighteria olen vähän katellut tänä talvena sillä silmällä. Vissiin ihan ok ja riittävän "erilainen".

Toi Bemun politiikka on aivan käsittämättömän syvältä :hanuria:.
Siitä onkin tullut jo sen verran haasteltua, että olkoon nyt tällä kertaa :D.

Käy kokeilemassa uutta 1200 Monsteria!!!

On makoisa "perusmopo" :peukutpystyyn:.
 
Back
Ylös