• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Multistrada 1200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asseri.K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Konetta ei kuitenkaan käännetty samaan
suuntaan BMW:n kanssa. Jotain omaperäistä !!  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Sittenhän se olis vesijäähdytetty Guzzi?  
biggrin.gif

Suurennuskoneessa käytetyltä Derbi:ltä tuo näyttää,
mulla aikanaan jäi
toi mopo vaihe väliin ja paikkailen sitä MTS-62+:sellä,..
..., uudempi malli toimisi siihen yskään oikein hyvin!

Tosin rata kiinnostaa sen verran enemmän
että tyyli muutos pakollinen.

bowdown.gif

Mielenkiintoiselta vaikuttaa, toki hinta todella suolainen. Saa nähdä tuleeko tuo kone jossain vaiheessa Hyperiin, muistaakseni jostain sellaistakin lukenut.

Mielenkiintoiselta vaikuttaa, toki hinta todella suolainen. Saa nähdä tuleeko tuo kone jossain vaiheessa Hyperiin, muistaakseni jostain sellaistakin lukenut.
Vanhoissa MTS:sissä kukaan ei ole kehunut

Marzocchi iskareita, 620 ne vastaa peräkärryn
kippitelineen vaimenninta ( paitsi että Marzocchi
koottu puristusliitoksella -> ei voi huoltaa ja
peräkärryn vaimentimen voi avata ja huoltaa!! )
ja 1100 säädettävät ei kuulemma oo säädettävissä,...

ELi ainostaan tuo S on vakavasti otettava,...
..., iskarit joutuu kuitenkin vaihtaa aikanaa,...

No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina
062802moto_prv.gif

No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina  
062802moto_prv.gif
Haulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.

Tässäpä ensimmäinen aidosti kiinnostava Ducati
thumbs-up.gif
Perkuleen hieno, hinta tietysti suolanen... mutta ei tuo mikään cebari olekkaan.
wink.gif

062802moto_prv.gif
Haulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.
Yritin hakua, mutta en löytänyt
shaun.gif

062802moto_prv.gif
Yritin hakua, mutta en löytänyt  
shaun.gif
Enpäs löytänyt minäkään vaikka monenlaista hakua koitin :-p

Rupesin tässä näitä uusia veroasioita katselemaan. 1.4.2009 astihan on ollut voimassa tuo uusi autovero joka koskee myös moottoripyöriä. Silloinhan arvonlisävero yhdistettiin autoveroon.

Eikös tämä nyt tarkoita sitä, että ainoa uuteen Multistradaan tuleva vero olisi silloin 5000 tai 6500 € mallista riippuen ja tarkistettavissa eurolleen ihan maahantuojan sivuilta?
Tämän päälle sitten vaan rekisteröintikulut ja vakuutus niin pyörä olisi laillisesti kilvissä...?

Uudelle EU:sta tuodulle ajoneuvolle tulee maksettavaksi ALV ja autovero. Nykyisen autoveron päälle ei enää tule ALV:ia kuten ennen.

Autoveron osuuden voi tarkastaa suoraan maahantuojan laskelmasta. Uuden ajoneuvon ALV maksetaan rekisteröintimaahan eli Suomeen, mutta hankintamaahan mahdolliseti maksetun ALV:n saa luonnollisesti takaisin. ALV maksetaan ostohinnan perusteella.

Suomen alv maksetaan tuodun maan arvonlisäverottomasta hinnasta. Edelleenkin sanon, että näissä "harvinaisemmissa" merkeissä saat etua euroissa ja paljon mikäli näät vähän vaivaa.
062802moto_prv.gif

Nyt olis kuulemma Hailacilla otsikonmukainen koeajettevana! Testanneet ilmoittautukoon!

Itse ajattelin lähteä ehkä lauantai aamulla ajelemaan Turusta... Jos kelit sallii niin Monsterilla.

Soittelin eilen Hailacille muissa asioissa, mutta sain sellaisen käsityksen että siellä olisi koeajovkl 23.-24.4.

House of Bikes ilmoittaa nettisivuillaan että ensi viikonloppuna on siellä koeajopäivät.

Uudelle EU:sta tuodulle ajoneuvolle tulee maksettavaksi ALV ja autovero. Nykyisen autoveron päälle ei enää tule ALV:ia kuten ennen.

Autoveron osuuden voi tarkastaa suoraan maahantuojan laskelmasta. Uuden ajoneuvon ALV maksetaan rekisteröintimaahan eli Suomeen, mutta hankintamaahan mahdolliseti maksetun ALV:n saa luonnollisesti takaisin. ALV maksetaan ostohinnan perusteella.
Ei tule enää ALV:a autoveron päälle, veroprosenttajahan nostettiin ALV:n verran kun se poistettiin. Nimikkeenä ALV poistui, käytännössä se maksetaan yhä.

Miten olette ottaneet yhteyttä britteihin ja onko siellä useampia liikkeitä jonne voi olla yhteydessä. Ducati Manchesteristä ei ainakaan vastata yhtään mitään tiedusteluihin.

Oletteko ratapäivillä käyneet ajelemassa? Multilla voisi niissäkin poiketa.
Mitä kumia olette ensiasennus Pirellien jälkeen alle laittaneet?

Olen :grin:

Orggis gummeilla on menty, ja ei ole omaa nautintoa haitannut. Noh vauhdit ovat siellä hitaan puolella (vielä), mutta veikkaisin että keskinopean puolelle nuo kumit vievät hyvinkin.

Pitäneekin laittaa ilmoittautuminen Affenistolle menemään, se kun oli yksi tämän kesän ratailutavoitteista.

Back