vtwin
New member
Sittenhän se olis vesijäähdytetty Guzzi?Konetta ei kuitenkaan käännetty samaan
suuntaan BMW:n kanssa. Jotain omaperäistä !!![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sittenhän se olis vesijäähdytetty Guzzi?Konetta ei kuitenkaan käännetty samaan
suuntaan BMW:n kanssa. Jotain omaperäistä !!![]()
![]()
![]()
![]()
Vanhoissa MTS:sissä kukaan ei ole kehunutMielenkiintoiselta vaikuttaa, toki hinta todella suolainen. Saa nähdä tuleeko tuo kone jossain vaiheessa Hyperiin, muistaakseni jostain sellaistakin lukenut.
Haulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina![]()
Yritin hakua, mutta en löytänytHaulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina![]()
Enpäs löytänyt minäkään vaikka monenlaista hakua koitinYritin hakua, mutta en löytänytHaulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
![]()
Ei tule enää ALV:a autoveron päälle, veroprosenttajahan nostettiin ALV:n verran kun se poistettiin. Nimikkeenä ALV poistui, käytännössä se maksetaan yhä.Uudelle EU:sta tuodulle ajoneuvolle tulee maksettavaksi ALV ja autovero. Nykyisen autoveron päälle ei enää tule ALV:ia kuten ennen.
Autoveron osuuden voi tarkastaa suoraan maahantuojan laskelmasta. Uuden ajoneuvon ALV maksetaan rekisteröintimaahan eli Suomeen, mutta hankintamaahan mahdolliseti maksetun ALV:n saa luonnollisesti takaisin. ALV maksetaan ostohinnan perusteella.