• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muuttuuko persoona

Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

• Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

Ääniä: 3 75,0%
  • Ehkä hieman

Ääniä: 0 0,0%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

• Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

• Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Joopa joo...Entisenä Volvo-kuskina vois ottaa kantaa yleistykseen.No nyt mulla on johtotähti....Moton sarvis tilanteen mukaan,joskus harvoin rauhallisesti,yleensä oikea käsi krampis...
powerboxer. Aidot motoristit ovat rinnallasi. Poliisit ovat paskoja. Moottoripyöräpoliisit vittuilee sydämeensä. Niitä oikeesti ottaa päästä.

OOTTEKO MUUTEN HUOMANNEET, ETTÄ LÄNSIVÄYLÄLLÄ ON NOPEUSRAJOITUKSET PANTU ALAS. SIELLÄ EI NYKYÄÄN SAA AJAA KUIN 80:N NOPEUDELLA.

Sama tyly ja epämiellyttävä tyyppi olen kun ilmankin kypärää
033102bebe_1_prv.gif

En oo muutenkaan mikään macho miäs, mutta kun vetää kypärän päähän niin kai sitä hieman avuliammaks muuttuu..

Meinaan, että ei sitä kaikkia Rellu kuskeja tuu morjenstettua (vaikka Rellulla ajelenkin), mutta mopo kuskeja tulee (merkistä/mallista riippumatta) ja jos on "vika päällä" niin aika herkästi pysähtyy.

Olen tosin koittanut soveltaa tota karman lakia viimeset 5 v muutenkin elämä ohjeena...

Lähinnä mä haukun kaikkia Vålvå kuskeja  
biggrin.gif
Koska mulla on mopon lisäksi volvoidi, niin taidan olla myös jekyll&hyde neurootikko. Kun kypärä sujahtaa päähän, käyn ensin potkimassa autoni peilit paskaks ja uhkailemassa itseäni omasta postiluukusta. Kun taas perhe on kyydissä ja pitää käyttää kotilokulkinetta liikkumiseen, ajan ensin oman moponi yli parkkipaikalla, sitten yritän kiilata kaikki muutkin kahdella renkaalla kulkijat ja uhoan auton ikkunasta splittailijoille...  
baaa.gif

musta tulee don johnsson
biggrin.gif

ajotyyli ei muutu, ohittaminen vaan helpottuu. ja mukavahan mä jo olenkin
tounge.gif

Ulkonäkö ilmentää persoonaa..ja jos persoona ei kovasti muutu niin miksi ulkonäönkään pitäisi.. toisaalta ulkonäkö muuttuu melko radikaalisti ajokauhistuksilla... joten
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ei muutu miksikään, ellei sitten joku hölmöile tahallisesti. Silloin kuoriutuu tuo Perkele nahastaan ulos. Tarkemmin ajateltuna, niinhän se tekee muutenkin.  
033102bebe_1_prv.gif

Persoona muuttuu korkeinaan rauhallisemmaksi ja rentoutuneemmaksi.... Pamelaa musta ei saa tekemälläkään, mä kun uskon Luomun voimaan
biggrin.gif

^ Mitä? Meinaatko, et Pamela olis jotenki niinku ei luomuneitokainen? Maailma romahti  
cool.gif

Taitaa meikäki olla aikamoinen multipersoona, kotilolla liikuttaessa oon kaikkien vihaama farkkuvolvokuski ja mopolla liikkuessa...niin no vähän sitä sun tätä.

Sanotaan niin että joskus ku mä vapaapäivänä lähden yksinäni huviajelulle ni siin vaihees ku yksin istun pyörän selässä ni mä vapautan itsessäni sen sielun joka kaipaa vapautta ja kahdenkeskistä aikaa vauhdin kanssa. Etin jonku mutkaisen tiepätkän ja otan sellasen 10-20km/h ylimääräistä hiljasella alueella ja nautin mutkista sillä asenteella että....

(lue tosta alapuolelta loput)

Nykyisin muuttuu hieman. Aikaisemmin muuttu hiukan enemmän. Hitaammin ajellessa voi haistella ja maistella maisemia.
smile_org.gif

Kypärä päässä ei tule tupistua aivan yhtä paljoa, kuin autossa. Ei vaan kehtaa, kun kanssaihmiset tuijottavat jos kovin antaumuksella saarnaa.

Auton ratissa istuessa saapi aina ihmetellä, kuinka 97% muista kuskeista on täysiä toopeja ja hämmästellä mistä ovat korttinsa saaneet
veryangry.gif

Mistähän lie tullut tuommoinen itsekseen puhumisen tapa, yksi kaveri harrastaa samaa ja sitä on hauska kuunnella vierestä (mamma ei vaan tykkää, kerran meinasi vaihtaa linja-autoon).

Kyllähän se muuttuu. Ohitettua tulee kun kerran pääsee ja muutenkin ajotapa on huomattavasti vauhdikkaampi kuin autolla. Riskejä tulee toisinaan otettua liiankin kanssa.  
withstupid.gif
...jep,jep.
Kutakuinkin noin.

Pitäisi olla vielä jokin vaihtoehto tuon "Ehkä hieman" ja "Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan" välillä.
biggrin.gif

No ajokäyttäytymisestäkin sitten...
Mä olen hirviö. Elitistinen kusipää, jolle autoilijat liikenteessä ovat välttämätön paha, liikkuvia esteitä joiden ainoa merkitys on tehdä jotain odottamatonta ja vaarallista, ja jotka on paras jättää taakseen mahdollisimman ripeästi.
Toisaalta, miksipä en olisi. Ajaminen on aina nautinto, eikä yksikään auto ole saanut minua kiinni neljään vuoteen. Eihän se ollut kiinni kuin asennoitumisesta, yliampuvasta havainnoinista, ja tehokkaammista pyöristä...

On se kumma juu. Talvella ottaa pannuun, kun Quattrot kiihdyttää kylillä aina siihen nokan eteen. Kesällä avokypärä päässä samoissa valoissa... Ensiksi vedetään nenästä klimppi kielen päälle ja räkästään se siihen Audin puolelle, väännetään kahvasta ja jätetään se tuuninki paska kytkintänsä kuluttamaan.

Back