• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muuttuuko persoona

Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

• Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

Ääniä: 3 75,0%
  • Ehkä hieman

Ääniä: 0 0,0%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

• Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

• Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Oonko mä nyt sitten joku hemmetin luonnonoikku kun käytän vilkkua (mieheni mielestä joskus liiankin ajoissa), katselen koko ajan ympärilleni, noudatan rajoituksia ja muita liikennesääntöjä - ja ajan Vålvålla? Moottoripyörää odotellessa... Niin, ja juu, kyllä se luonne jotenkin vissiinkin muuttuu kun ajokamat laittaa päälle, kyydissä ollessakin pidän kaikkia kamoja päällä ja olen havainnut olevani hiukan itsevarmempi kamat päällä Shellin paarissa kuin ilman ajokamoja
blush.gif

Mulle mp on kaikki kaikessa. Rakastan moottoripyörää kuin vaimoa. Se on kanssani kaveri. Mun habitus moottoripyörällä muuttuu: olen onnellinen
cool.gif
.
..Paitsi että rakastan Ärrääni kuin miestä..
inlove.gif

Pakkohan se on, siis miestäkin miellyttää, Ärrä kun on sen nimissä..
pftroest.gif

Ja pakko tunnustaa; ego kasvaa (siis se mukava puoli
lookaround_orig.gif
) ja kotilot ärsyttää..

Persoona ei muutu.. Muutun ainoastaan komeammaksi! (varsinkin tummalla visiirillä)

Enpä ole huomannu muuksi muuttuvani pyörän päällä. Tosin lähipiiristä  
inlove.gif
saamani palautteen mukaan tulen kuulemma hieman tavanomaista vetävämmän näköiseksi heittäessäni ajokamppeet niskaan.  
wink.gif

No kyllä ego kasvaa kolmanteen potenssiin kun tietää voivansa jättää tuuninkiterot kiroilemaan lasikuitu-spoilereidensa kanssa yhdellä kevyellä ranneliikkellä. Kaupungissa kaasua tulee käytettyä enemmän välikaasuihin kuin eteenpäin menemiseen...
biggrin.gif

Ja kaikki a*toilijat *tuttaa kun ne kuppaa jokapaikassa edessä!

Ehdottomasti ehkä...

Ajossa lepposampi ja joutusampi ku autolla...
Ei purista niin ku huolet ei pysy kiihyttäessä mukana...
062802moto_prv.gif

... ja ulkonäkö paranee reippaasti, suojilla saa hartiat ja kypärä päässä ei pelota tyttöjä ja naurata pikkuvauvoja.  
crazy.gif
(edit: vai oliko se toisin päin..)

Taitaa olla niin että pyörällä tulee hymyiltyä.. joka on muuten ihan turhaa hommaa
kaboom.gif

Ei kiristä pyörän kanssa liikenteessä lähellekkän niin paljon kuin autolla. Kaikista (peräedellä)vastaantulijoista pääsee niin vaivattomasti ohi.

Pakko myöntää et se kusta rupee virtaamaan päässä ehkä pikkasen liian herkästi pyörällä ajaessa
baaa.gif

Musta ainakin tulee Pamela Andersson
biggrin.gif
Kukkaan voi tietää millanen hirvitys siellä ajokamojen alla oikeasti on, mut aina voi uskotella olevansa seksipommi.

Sen verran muuttuu, et kun vetää ton kypärän päähän ja hyppää mopon selkään, ni tulee tuol liikentees huomattavasti vähemmän kirosanoja
tounge.gif

Ja muutenkin alkaa suupielet kummasti nousee ylöspäin het kun on mopon seljäs  
smile_org.gif

En sit tiiä, mutta mulle tulee ainaki paljon itsevarmempi olo.Tietenkin muutun vähän komeammaks ku pärstä peittyy
thumbs-up.gif

Itellä muuttu persoona kyllä aikas paljon.

Ei kiristä pyörän kanssa liikenteessä lähellekkän niin paljon kuin autolla. Kaikista (peräedellä)vastaantulijoista pääsee niin vaivattomasti ohi.
Aivan. Ei tartte kiristellä hampaita hidastelijoiden kanssa
cool.gif
.

Provosoituminen on myös vähäisempää kun tietää kuka lopulta jäisi jalkoihin. Hups: tällä jälkimmäisellä taisikin olla kaksi merkitystä...

-Anssi

Back