• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Noloin pyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 10100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ZZR 1400
tounge.gif

Japanilainen kustomi josta on revitty tarrat pois
062802jumpie_prv.gif
Ei se mitään, voin mä ajella nolollakin pyörällä. Mä en vaan ymmärrä mitä noloa on tunnuksien/tarrojen poistamisessa. Mun mielestä taas on helvetin noloa ajaa millä tahansa sporttipyörällä keulat pystössä keskellä kaupunkia. Näitäkin on tullut nähtyä.

Edit: Tämä koko keskustelu on NOLO. Menee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin toisten solvaamiseksi ja omien pyörien kehumiseksi.
033102ass_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
Voisitko kertoa mitä sä haet tällaisen topicin aloittamisella. Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miksi pitää kaivaa verta omasta tai toisten nenästä. Ennemminkin laittaisin keskustelun pystyyn siitä kuka on noloin palstapersoona ja näillä topiikeilla ollaan silloin aika korkealla.

Kaikki mahtuu mukaan periaatteella meikäläinen on näitä hommia harrastanut ja jatkaa samaan malliin pyörästä riippumatta. Ja huom. en omista japanilaista customia tai HD:tä.
Ihan ku ois kopsahtanu, vaikkei huom. kopsahtanutkaan
biggrin.gif

Onko joku semmonen ilmiö tai muoti olemassa, että riisutaan customeista tunnuksia ym.tarroja pois? Ei ole sattunut mokomaa näkökenttään, että osaisi ottaa edes kantaa.

Myönnän kyllä että vähän nolottaa ajella omalla, on se vaan niin tusinatavaraa. Oikeamman moottoripyörän haluaisin, mutta nyt ei ole mahdollista vaihtaa tai ostaa lisää. Ja jos se oikea mp (Triumph
Sprint 1050 tai Daytona 675) tulisi taloon, nykyisellä VFR:llä ajaminen jäisi varmasti. Sitten jos se toinen olisi joku enska tai skootteri, sivuvaunu-urali, tai vaikkapa joku toimiva customi, saattaisi Hondallekin olla välillä käyttöä. Nyt välillä nolottaa!

Wannabe kyykky jossa on sliparit, minivilkut ja kaikkea muita heebeleitä. Ja sitten takarenkaasta näkee että on ajeltu pääasiassa suoraan eli valujäljet renkaassa molemmin puolin 4 cm leveydeltä näkyy

Noloin
062802moto_prv.gif
?
Kyllä se nolous on korvien välissä.
Itsetunto
smile_org.gif
antaa periksi ajaa
millä pyörällä vain.

Aika nolo oli se pyörä, mikä eilen oli tossa itäväylällä liikenteessä. Liikennevaloissa rinnakkain seistiin ja yritin vähän tervehtiä, mutta muovimies vaan keräs kierroksia. No, keltainen vaihtuu ja ukko haihtuu aika rivakasti. Minä rauhallisesti perään ja kas, parin kilsan päästä se pyörä seisoo melko nolon näköisenä poliisiauton kanssa tien sivussa.
Kyllä se niin on että kuski sen pyörän "noloistaa".

nolo topicci...

japsikustomi josta revitty alkuperäiset tarrat veks ja laitettu tilalle helevetin isot HD-tarrat. Tämmösiäkin kuulemma on ... ainakin amerikassa. Et tässäkään lähtökohta ei ole nolo, mutta omistaja yrittää olla jotain muuta kuin on.

Ei ole noloja pyöriä, mutta kylläkin heikkoitsetuntoisia kuskeja, ja niitä tässä maassa riittääkin. Kaikki pyörät on jonkun silmiin hienoja, ja toisen silmin noloja.

Semmoinen, joka on kyljellään huoltoaseman pihassa, kun kuski unohti laittaa sivujalan esiin...
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
Voisitko kertoa mitä sä haet tällaisen topicin aloittamisella. Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miksi pitää kaivaa verta omasta tai toisten nenästä. Ennemminkin laittaisin keskustelun pystyyn siitä kuka on noloin palstapersoona ja näillä topiikeilla ollaan silloin aika korkealla.

Kaikki mahtuu mukaan periaatteella meikäläinen on näitä hommia harrastanut ja jatkaa samaan malliin pyörästä riippumatta. Ja huom. en omista japanilaista customia tai HD:tä.
+1
062802moto_prv.gif

Kyllä se on GoldWing.

Jos tarvitsee ilmastoinnin, radion, peruutusvaihteen, keskiverto Fiattia enemmän matkatavaratilaa, peräkärryoption ja vaikka mitä hitto, niin sitten kannattaa lopettaa moottoripyöräily ja ruveta karavaanariksi. Ikinä en ole mitään noin järjetöntä tavannut, ja noita olen jo aika kauan katsellut...

Pitäisköhän ostaa, niin pääsee koirakin mukaan leirintäalueelle
thumbs-up.gif

Äänestys on sulkeutunut, sen on GoldWing
[/end of topic]

Tuskin mopot koskaan noloja on...

Henkilökohtaisesti pari kertaa hiipi nolotus takaraivoon, kun omistin vuoden verran Kawasaki KMX 125:n. Eihän siinäkään pyörässä itsessään mitään noloa ollut, mutta kun mulla oli siinä vaiheessa ikää noin 25... Minkäs teet, kun kaksipyöräinen pitää olla ja rahaa rajallisesti.

Back