factoryrider
New member
ZZR 1400
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se mitään, voin mä ajella nolollakin pyörällä. Mä en vaan ymmärrä mitä noloa on tunnuksien/tarrojen poistamisessa. Mun mielestä taas on helvetin noloa ajaa millä tahansa sporttipyörällä keulat pystössä keskellä kaupunkia. Näitäkin on tullut nähtyä.Japanilainen kustomi josta on revitty tarrat pois![]()
Ihan ku ois kopsahtanu, vaikkei huom. kopsahtanutkaanVoisitko kertoa mitä sä haet tällaisen topicin aloittamisella. Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miksi pitää kaivaa verta omasta tai toisten nenästä. Ennemminkin laittaisin keskustelun pystyyn siitä kuka on noloin palstapersoona ja näillä topiikeilla ollaan silloin aika korkealla.Japanilainen kustomi josta on revitty tarrat pois![]()
Kaikki mahtuu mukaan periaatteella meikäläinen on näitä hommia harrastanut ja jatkaa samaan malliin pyörästä riippumatta. Ja huom. en omista japanilaista customia tai HD:tä.
+1Voisitko kertoa mitä sä haet tällaisen topicin aloittamisella. Mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miksi pitää kaivaa verta omasta tai toisten nenästä. Ennemminkin laittaisin keskustelun pystyyn siitä kuka on noloin palstapersoona ja näillä topiikeilla ollaan silloin aika korkealla.Japanilainen kustomi josta on revitty tarrat pois![]()
Kaikki mahtuu mukaan periaatteella meikäläinen on näitä hommia harrastanut ja jatkaa samaan malliin pyörästä riippumatta. Ja huom. en omista japanilaista customia tai HD:tä.
No sähän vaihtaisit parempaanPyörä kuin pyörä, se mikä tuntuu itsestä hyvälle. Jopa Royalia katellut!![]()
Miten taas tuota osasin odottaakin, ja samalta "proffsilta".No sähän vaihtaisit parempaanPyörä kuin pyörä, se mikä tuntuu itsestä hyvälle. Jopa Royalia katellut!![]()
![]()
Tsori, mutta oli pakko, kun sattu just sopivasti kaikki oikeat pyörät.Miten taas tuota osasin odottaakin, ja samalta "proffsilta".No sähän vaihtaisit parempaanPyörä kuin pyörä, se mikä tuntuu itsestä hyvälle. Jopa Royalia katellut!![]()
![]()
![]()