Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo totta oli minunkin mielestä etten V-Maxiin saanut kunnon ääntä millään putkella. Silti se on minun mielestä klassikko. V-Rodiinkaan ei saa kunnon ääntä enkä kyllä pidäkään sitä tulevana klassikkona. Tänään minun klassikkolista näyttäisi tältä:Mulla on muutama minun mielestä classikko ollut. Kawasakin Z 900, z1000 ja nyt tämä josta pidän ehkä eniten Z 1100. http://kuvablogi.com/nayta/2855757/ Oli mulla Hondan VF 1100 Customkin mutta en siitä oikein tykännyt kun tuhnu ääni vaikka mitä teki. V maksiinkaan et hyvää ääntä saa millään putkella. Meikä oli pikku jäbä kun täällä kylillä oli Z 900 ja pakko oli semmonenkin saada. Hondan tuutista en ole ikinä tykännyt kun ei mitenkään Z 900 veroinen. Ensi keväänä ajelen Z 1100 pyörällä noin 22 vuoden tauon jälkeen. Mulla oli TUV hyväksytyt tuhnut vaimentimet ja avarsin ne pöntöt mutta tuli liian kova ääni ja täytyy kuristaa. No prikat panen.![]()
Vai ei tuutti ole ysi-zetorin veroinen... ei olekkaan se on parempi. Tuutti kestää kilahtamatta ajaa takapyörällä ku on märkäsumppu ja öljypumppu ei haro ilmaa, lisäks tuutti on kivikylän kaduilla nopeampi vietävä ku ysi-zetori. Muutoinkin tuutti toimii ja kestää huonoa kohtelua ja kovaa raippaa peremmin kuin kwaka. Ovat molemmat kuitenkin ihan hienoi laitteita ja aikakautensa ikoneita. Ysi-Zetorikin mulla on ollut, tuutteja useampia.Hondan tuutista en ole ikinä tykännyt kun ei mitenkään Z 900 veroinen.
Tohon määritelmään kun lisää vielä uutuuden eikä rajata arvostelua pelkän emootion puolelle vaan huomioidaan kylmät tekniset faktat niin S1000RR on ilmiselvää klassikkoainesta."Klassikko on arvostettu ja esimerkillinen teos miltä tahansa taiteen tai tieteen alueelta. "