Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä... tarkoitus olisi pitää ylinopeus erittäin vähällä (ohituksista en osaa sanoa). Ohituksissa tosin en pahemmin ole nopeusmittaria ikinä kytännyt, kyllä se ohituksen turvallisuus eli siis suht nopea ohitus on mulle tärkeämpi kuin mittarin tuijotus ja vastaantulijan kaistalla pitkään roikkuminen. Tästäkin tietysti tulee väittely mut tuo on mun mielipide ja joku toinen on toista mieltä.Otetaanpa oppia Juutanasta ja siirretään vedätykset radalle.
Kyllä kaikki tuplaylinopeudet ovat tahallisia.Vähäiset ylinopeudet
voivat kyllä olla vahinkoja.
Minä päätin,että ainakin yritän noudattaa rajoituksia tällä kaudella.
En väitä vastaan vaan komppaan tota ilma kokemusta. Ajatus päässäni kuitenkin on se että nopeudet kurissa pidetään ja ohitus tilanteissa vikkelään ohi eikä jäädä kuolleeseen kulmaan notkumaan...Sama täällä... tarkoitus olisi pitää ylinopeus erittäin vähällä (ohituksista en osaa sanoa). Ohituksissa tosin en pahemmin ole nopeusmittaria ikinä kytännyt, kyllä se ohituksen turvallisuus eli siis suht nopea ohitus on mulle tärkeämpi kuin mittarin tuijotus ja vastaantulijan kaistalla pitkään roikkuminen. Tästäkin tietysti tulee väittely mut tuo on mun mielipide ja joku toinen on toista mieltä.Otetaanpa oppia Juutanasta ja siirretään vedätykset radalle.
Kamera-autot kyllä varmaan motoristinkin nappaavat. Lähinnä olikin mielessä nämä harmaat linnunpöntöt, jotka kuvaa vaan lähestyvää liikennettä. Autollakin sen anturisilmukan pystyy hiljaisena aikana kiertämään vastaantulijoiden kaistan kautta...Viime kesänä eräs motoristi kahvilla valisti kuinka se oli saanut lapun takaa päin kuvaavasta kamerasta. Ilmeisesti on joitain autoja jotka näin tekee.Kameroissa saa mopon kanssa filmata vaikka kuinka, eikä napsahdaKameraanko nykäsit...? Sheriffit ottaa jo tosta luksesta lapun pois heti. Itse latasin aikoinaan 185km/t 80km/t alueella ja oli lappu pois vuoden.... rahaakin mäni. Näin jälkiviisaana olisin välttynyt ko. hommasta kääntämällä vaan kahvaa lisää... koppiauto heillä ja joku hiton Mondeo... ei policepyörää silläkohtaa. Ei siinä enää kukaan lue rekkariaPysähdyin... shit.![]()
. Milläs tunnistavat, kun ei oo kilpeä edessä
.![]()
Itsehän en olisi maksanut, kun eihän siitä kuskia tunnista.
Näinhän se on Suomessa. Sitten kun lähtee ulkomaille on monesti kamerat toisinpäin, eli kuvaa just takaa tuota takakilpeä.Kamera-autot kyllä varmaan motoristinkin nappaavat. Lähinnä olikin mielessä nämä harmaat linnunpöntöt, jotka kuvaa vaan lähestyvää liikennettä. Autollakin sen anturisilmukan pystyy hiljaisena aikana kiertämään vastaantulijoiden kaistan kautta...Viime kesänä eräs motoristi kahvilla valisti kuinka se oli saanut lapun takaa päin kuvaavasta kamerasta. Ilmeisesti on joitain autoja jotka näin tekee.Kameroissa saa mopon kanssa filmata vaikka kuinka, eikä napsahdaKameraanko nykäsit...? Sheriffit ottaa jo tosta luksesta lapun pois heti. Itse latasin aikoinaan 185km/t 80km/t alueella ja oli lappu pois vuoden.... rahaakin mäni. Näin jälkiviisaana olisin välttynyt ko. hommasta kääntämällä vaan kahvaa lisää... koppiauto heillä ja joku hiton Mondeo... ei policepyörää silläkohtaa. Ei siinä enää kukaan lue rekkariaPysähdyin... shit.![]()
. Milläs tunnistavat, kun ei oo kilpeä edessä
.![]()
Itsehän en olisi maksanut, kun eihän siitä kuskia tunnista.![]()
Hyi hyi!Itse en oo tommosta edes kuvitelluAutollakin sen anturisilmukan pystyy hiljaisena aikana kiertämään vastaantulijoiden kaistan kautta...![]()
vonikka hei,jos sä haluat alkaa nimitteleen niin tuossa sulle numero ja nimi.Kuuleppa velliperse... Tänne on ihan turha tulla väittämään tuollaista mikä ei pidä paikkaansa saatikka mullistelemaan muille.kyllä se kuule törkeä on... ihan varmasti jokainen käsittelijä on samaa mieltä,ja valittaminen ei vaikuta hevon persettä tuollaisella ylityksellä.ihan sama vaikka siel ei olis ketään muuta ollut.päin vastoin katsovat ettei kaveri kadu tekoa lainkaa,ja pistävät kovimman mukaan.Ei tuollainen nopeus mikään törkeä automaattisesti ja ole ja jos sellaiseksi laittavat niin siitä kannattaa valittaa jos ei ole ollut muita liikkujia siihen aikaan..
![]()
Asiasta on jopa korkeimman oikeuden päätös jossa törkeä liikenteen vaarantaminen muutettiin pelkäksi liikenteen vaarantamiseksi tapauksessa jossa vauhdit oli kovemmat mutta ei liikennettä. Kyseisessa casessa selkeästi sanottiin että ylinopeus itsessään ei voi olla törkeä jos muut olosuhteet ovat "suotuisat". Tapauksesta löytyy keskustelua täältäkin jos hakua osaa käyttää.
mä en pidä tuosta yhtään että ruvetaan täällä nimimerkin takana tuollai hermoilemaan
0453191193 jorma niemelä.
kyllä se törkeä ylitys on... mutta en mä ala siitä kuitenkaan riitelemään..sehän on VAAN YLINOPEUS mistä tässä puhuttiin ei sen suurempi asia,ei kannata tuollai kiihtyä
Oli se kamala, hirveä, törkeä tai mitä tahansa kenenkin mielestä niin kyse on miten se tulkitaan laissa niin turha alkaa antamaan harhaanjohtavaa tai virheellistä tietoa ihmiselle jolla asiat on edessä.
Toiseksi minulla ei ole mitään tarvetta sinun kanssa keskenään jutella jos haluan tuoda asiat esille yleisesti kun niin on aloitettukkin kun annat täällä virheellistä tietoa. Ja jos minun asialliseen kommenttiin vastataan kärkevästi niin koita kestää seuraukset eläkä tee siitä numeroa jos itse leikkin aloitat.
Ja nytkö sitten käänsit eka kerran hanaa isommalle?tapahtui sunnuntaina ekat sakot mp:llä 6 vuoteenVoi vittu että on epäreilua. Ilmoittivat uutisissa tehovalvonnasta ja päätit vetästä reilusti. Kyllä poliisit on tyhmiä, kun tolleen tekevät. No, ens kesänä sit taas uudelleen.
tais ranne jäätyä ja tuli alamäkiJa nytkö sitten käänsit eka kerran hanaa isommalle?tapahtui sunnuntaina ekat sakot mp:llä 6 vuoteenVoi vittu että on epäreilua. Ilmoittivat uutisissa tehovalvonnasta ja päätit vetästä reilusti. Kyllä poliisit on tyhmiä, kun tolleen tekevät. No, ens kesänä sit taas uudelleen.![]()
Minä taas päätin että ens kerralla en jää kyselemään mitä asiaa kytillä onOtetaanpa oppia Juutanasta ja siirretään vedätykset radalle.
no kerran vielä,tuosta ylityksestä on aivan turha valittaa,siitä ei tuu lievää millään..jos alue olisi jotain muuta kuin 70 niin ehkä sitten,tosin en laskis sen varaan kyllä kovin paljoa.vonikka hei,jos sä haluat alkaa nimitteleen niin tuossa sulle numero ja nimi.Kuuleppa velliperse... Tänne on ihan turha tulla väittämään tuollaista mikä ei pidä paikkaansa saatikka mullistelemaan muille.kyllä se kuule törkeä on... ihan varmasti jokainen käsittelijä on samaa mieltä,ja valittaminen ei vaikuta hevon persettä tuollaisella ylityksellä.ihan sama vaikka siel ei olis ketään muuta ollut.päin vastoin katsovat ettei kaveri kadu tekoa lainkaa,ja pistävät kovimman mukaan.Ei tuollainen nopeus mikään törkeä automaattisesti ja ole ja jos sellaiseksi laittavat niin siitä kannattaa valittaa jos ei ole ollut muita liikkujia siihen aikaan..
![]()
Asiasta on jopa korkeimman oikeuden päätös jossa törkeä liikenteen vaarantaminen muutettiin pelkäksi liikenteen vaarantamiseksi tapauksessa jossa vauhdit oli kovemmat mutta ei liikennettä. Kyseisessa casessa selkeästi sanottiin että ylinopeus itsessään ei voi olla törkeä jos muut olosuhteet ovat "suotuisat". Tapauksesta löytyy keskustelua täältäkin jos hakua osaa käyttää.
mä en pidä tuosta yhtään että ruvetaan täällä nimimerkin takana tuollai hermoilemaan
0453191193 jorma niemelä.
kyllä se törkeä ylitys on... mutta en mä ala siitä kuitenkaan riitelemään..sehän on VAAN YLINOPEUS mistä tässä puhuttiin ei sen suurempi asia,ei kannata tuollai kiihtyä
Oli se kamala, hirveä, törkeä tai mitä tahansa kenenkin mielestä niin kyse on miten se tulkitaan laissa niin turha alkaa antamaan harhaanjohtavaa tai virheellistä tietoa ihmiselle jolla asiat on edessä.
Toiseksi minulla ei ole mitään tarvetta sinun kanssa keskenään jutella jos haluan tuoda asiat esille yleisesti kun niin on aloitettukkin kun annat täällä virheellistä tietoa. Ja jos minun asialliseen kommenttiin vastataan kärkevästi niin koita kestää seuraukset eläkä tee siitä numeroa jos itse leikkin aloitat.
mutta antaa oikeuden päättää..
mä uskon kyllä ettei sulla ole juteltavaa... tuo onneton nimittely nimimerkin takaa on varmaan sun leipälaji..
en mä sun kans halua riidellä...mutta jos sinussa miestä niin voisithan sä ANTEEKSI pyytää,ku mä en oikeasti ole velliperse!?!?
mä olen oikeasti pahoillani että sun asialliseen viestiin niin kärkevästi vastasin.sehän sai sut pois tolaltaan,en tarkoittanut,joten anteeksi se.
mun mielestä kun henkilökohtaisuuksiin mennään niin kohteliasta olisi kertoa kuka viestin takana on, ja mä koen että jos mua nimitellään niin tahtoisin kyllä tietää kuka sen tekee.
MÄ SAIN JOSTAIN OPIN AIKANAAN ETTÄ SANOISTAA TÄYTYY USKALTAA OLLA MYÖS VASTUUSSA...tai noh sehän voikin oikeastaa tehdä musta velliperseen....tiedä sitten
-Jorma Niemelä-
Minä taas päätin että ens kerralla en jää kyselemään mitä asiaa kytillä on. Mopokyttää tosin en varmaan pääse karkuun.![]()
Koheltamisesta kärsitäänkin seuraukset: minulla ei ole edes kaskoa pyörässä. "Koheltamiseksi" on taas mielestäni vaikea lukea jotain normaalia rekan ohitusta tai moottoritien rampilla kiihdytystä.Jos on munaa koheltaa, niin kyllä miehellä täytyy olla munaa kärsiä seurauksetkin. Tämän sijaan muutamat täällä ovat valmiita ylinopeudesta narahdettuaan kääntämään kahvaa lisää ja ja hölmöilemään oikein urakalla... jollakin lailla ymmärtää, että tilanteen tullessa äkkiä eteen iskee paniikki, mutta että jo etukäteen mietitään asia valmiiksi.
Radoille ei vaan tahdo päästä edes vakiopyörällä, kiitos ympäristökeskusten..En halua moralisoida, mutta oikeus toteutui jälleen, kun rysän päältä kiinni....70 alueella 133 ......mitäköhän on luvassa?käräjiä odotellessa![]()
Mikä siinä on, että 2 pyöräsellä porukka päästelee ihan holtittomia ylinopeuksia?? Antaako se oikeuden "kaahata"? Tuskin autolla samanlaiseen ajoon sorrutta.....
Radalle mars purkamaan testosteroiinit, tai ostakee Harrikka, näillä pienikin vauhti tuntuu kovalta....