kahvaaja
New member
TÄH? Onhan tossa vastuun kantamista asiasta joka on tapahtunut, nimittäin ylinopeuden ajaminen! ei helv..Miksi kantaa vastuu jostain mitä ei ole tapahtunut ? Mut hyvä et vappupelleilläkin on munat ja jollain jeesustelijalla jo kolmas nimimerkki.Enhän mä ole kritisoinut "kaahaamista" vaan sitä ettei vastata teoistaan, mies tekee, mies vastaa! Edelleen painotan sitä että omaa harkintaa käyttäen, itsellä 76@60 km/h, keskellä yötä, ei autoja tai muita tienkäyttäjiä näkyvissä..Mutta niin kuin sanoit, itsekin tähän syyllistyin, tietoinen riski, enkä siitä ole täällä erikseen itkenyt.Oma moka ja siitä sakotettiin, olen yhteiskunnan kanssa tasoissa. Mulle on ainakin kotona opetettu ihan itse kantamaan vastuuni asioista.Miksi sinä vastuuntuntoisena motoristina kaahasit ylinopeutta vaarantaen muut tielläliikkujat? Ajatteletko että maksamalla sakkosi voit hyvittää tuon muille aiheuttamasi vaaran ja saada näin puhtaan omantunnon?Itse olen kerran ylinopeussakot saanut motolla, korttikin lähti kuukaudeksi.
Säännöt on sääntöjä, niitä tulee noudattaa. EIKÄ itkeskellä foorumilla kurjaa kohtaloaan ja ilkeää instanssia joka on nämä nopeusrajoitukset suunnitellut ja pikkupoikamaista uhoa kuinka seuraavalla kerralla ajetaan karkuun.
T: yli kolmekymppinen poika
p.s onko muuten teevee luvat maksettu, laitettu rahaa parkkimittariin, veroilmoitus oikein täytetty ja laskut maksettu ajallaan.
Ja joo on edellä mainitut asiat tehty, laskujen kanssa ollut välillä vaikeeta, mutta hoidettu on. Eikös nämä ole ihan perusjuttuja?