• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

Olinkohan se minä, joka juuri kävin mp:llä kaupassa t-paita päällä, lenkkarit ja shortsit jalassa? Olinko se minä jolla oli vielä 100 km/h vauhdissakin kuuma
cool.gif

Ps: Taisin se olla sittenkin minä, koska jääkaappiin on ilmestynyt kylmää olutta.

Olinko se minä kuka ajoi hommista kotio ilman ajotakkia?
Luojan kiitos takalaukusta,töissä tuli hikoiltua ihan riittämiin että takkia olis vielä päälle heittänyt.

Joka pesi ja kiillotti pyörää kolme tuntia ja lahti ajelemaan ---> kaatosade -->homma uusiks! Olinko sekin minä joka päivän koettelemuksen jälkeen päätti palkita itsensä oluella terassilla istuen, päätyen tilanteeseen jossa lintu heitti paskat syliin... no huomenna uudestaan!

Olinko se minä joka tänään kurvaili ja päristeli Lohjan Kalkkipetterin alueella ja eksyi Lohjan Bandidosien kerhon pihalle. Partasetä tuli ovelle ihmettelemään pärinää ni lähin menee.
062802moto_prv.gif

Olinko se minä joka veti elämänsä ensimmäiset lipat torstaina, nätisti käsittelykokeen pitopaikalle saapuessa kohtalaisen kokoisen yleisön edessä...

Olinko se minä joka onnistui kasaamaan itsensä ja veti kokeen läpi, kuten myös inssin...

Ja olinko se minä joka ajeli lauantaina ensimmäistä kertaa omalla mopolla, lähiseudun mahtavia mutkateitä naurettavan leveä hymy naamallaan?
biggrin.gif

Jep, minähän se.
tounge.gif

Olinko se minä joka työnsi valkoista gixeriä motarin reunassa Riihimäellä?
Kyllä olin, vitt... joo

Olinko se minä, joka tänään työnteli kahdesti pyörää käyntiin keskellä kyliä ja kahdesti soitti myös hinausauton paikalle??? Mitäs ei kuskannut sitä pyörää korjaamolle heti ekalla kerralla... Ja kehtas vielä vittuilla, että kannattais pitää vasaraa mukana, jotta voisi starttia sillä koputella.
baaa.gif

Olinko se minä, joka joutui olosuhteiden pakosta ajamaan kilogixxerillä muutaman kilometrin?

Olenko se minä, jonka mielestä aivan paska mopo, ja ihmettelee miksi ihmeessä jotkut maksavat moisesta hirvityksestä tuhansia euroja, vaikka tsiljoona kertaa fiksumpiakin ratkaisuja on kaupat pullollaan.

Olinko se minä, joka joutui olosuhteiden pakosta ajamaan kilogixxerillä muutaman kilometrin?

Olenko se minä, jonka mielestä aivan paska mopo, ja ihmettelee miksi ihmeessä jotkut maksavat moisesta hirvityksestä tuhansia euroja, vaikka tsiljoona kertaa fiksumpiakin ratkaisuja on kaupat pullollaan.
Ainut syy maksaa kilogixeristä on rata-ajo. Kadulla tuo laitos on lähinnä yhtä mukava kuin keskiaikainen kidutuslaite, radalla sitten onnen omiaan. Nippanappa ajettavan kadulle tuollaisesta saa kun vaihtaa -2 +3 välitykset, ettei tartte kytkintä luistattaa koko ajan.  
wink.gif

Edit: Olinko se minä pari viikkoa sitten kun ohitti Vihdintiellä Diavelin, joka ei kiihtynyt reilun 200 metrin matkalla yli 45km/h nopeuteen? Tämäkin ohitus johtui siitä, että silloin oli vielä vakio välitykset paikoillaan, eikä kytkintä kestä raiskata kilometritolkulla.

Olinko se minä joka kerrankin ajeli kiltisti letkan perässä työmatkaa Itäväylällä ja ihasteli tutkailevia prätkäpoliiseja ja heidän asiakkaitaan...? Vastaus: Olinhan se minä.
033102bebe_1_prv.gif

Ja osanotot kyseisille asiakkaille
sad_orig.gif

Olinko se minä, joka ajoin illan vaimon käskystä ruohoa, vaikka olisi pitänyt ajaa ihan jollain muulla jossain muualla
sport05.gif

Olinko se minä joka säästyi varmalta kortin lähdöltä, kun eilen hiljensin mutkatiellä korsossa customin perään rauhaisaan ajoon. Maijahan se tuli jo seuraavalla suoran pätkällä vastaan  
033102bebe_1_prv.gif

Olinko se minä kun sunnuntaina viiden jälkeen ihasteli Hki-Tre motarilla vastaantulevaa motoristia joka ohitti autojonoa reippaan säästeliäästi. Säästi huolella eturengastaan kulumiselta...
buttrock.gif

Back