Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?act=ST;f=26;t=12045Olinko se minä, joka ajoi tänään työpalaveriin mopolla, toi sen kotiin ja meni terassile jauhaman p**kaa samojen tyyppien kanssa ja on nyt himassa juomassa konjakkia ilman mitään ideaa miten iltaa pitäsi jatkaa...![]()
No nyt tiedät mistä ottaa kuvajahtiin räpsy...Olinko se minä joka tänään kurvaili ja päristeli Lohjan Kalkkipetterin alueella ja eksyi Lohjan Bandidosien kerhon pihalle. Partasetä tuli ovelle ihmettelemään pärinää ni lähin menee.![]()
Ainut syy maksaa kilogixeristä on rata-ajo. Kadulla tuo laitos on lähinnä yhtä mukava kuin keskiaikainen kidutuslaite, radalla sitten onnen omiaan. Nippanappa ajettavan kadulle tuollaisesta saa kun vaihtaa -2 +3 välitykset, ettei tartte kytkintä luistattaa koko ajan.Olinko se minä, joka joutui olosuhteiden pakosta ajamaan kilogixxerillä muutaman kilometrin?
Olenko se minä, jonka mielestä aivan paska mopo, ja ihmettelee miksi ihmeessä jotkut maksavat moisesta hirvityksestä tuhansia euroja, vaikka tsiljoona kertaa fiksumpiakin ratkaisuja on kaupat pullollaan.
Olinko se minä yksi heidän asiakkaistaan? Olipa mukavia setiä, olis sunkin kannattanu jutella heidän kanssaanOlinko se minä joka kerrankin ajeli kiltisti letkan perässä työmatkaa Itäväylällä ja ihasteli tutkailevia prätkäpoliiseja ja heidän asiakkaitaan...?
Naapurin Tiinaa, vai?Olinko se minä, joka ajoin illan vaimon käskystä ruohoa, vaikka olisi pitänyt ajaa ihan jollain muulla jossain muualla![]()